Moja predstava je bila, da bom šla v Tušmobilov center in telefon zamenjala v max pol ure...
Zgledalo pa je takole:
prodajalec: 'Gospa, nimamo ga.'
Jaz: 'OK, kje bi ga lahko dobila?'
P: 'ne vem.'
Jaz: 'Ali vi lahko preverite preko mailov...., veste zelo težko si vzamem čas...'
P: 'Ne'...



Ker mi je bilo pomembno, da ta vikend dobim telefon, potem odpotujem... Sem šla domov in začela klicati v vsak center posebej, ali imajo 1 galaxy na zalogi... V večjih centrih kot sta celje in kranj, ni nihče dvignil telefona v roku 5-ih ur. Potem sem poklicala na čarobno cifro 070700700


Po naravi sem precej skulirana in mirna, ampak tole je bilo že do meje.
Do sedaj sem bila s Tušmobilovimi storitvami zadovoljna, je pa res, da nikoli nisem imela potrebe, da moram nekaj urediti v enem dnevu.
Tako boste po vsej verjetnosti zgubili uporabnika, ki vam na mesec prinaša povprečno 200 evrov. Prepričana sem, da obstaja tušmobilova poslovalnica, ki ima ta hip na zalogi galaxya2, mislim, pa, da ni moja naloga, da se trudim za vas. Vi se morate truditi zame. Stranka sem in to prijazna in donosna stranka!!!
Ampak, kot je rekla referentka, ni vaša stvar, če so stranke nezadovoljne, jaz pa jo bom verjtno danes mahnila v Mobitel in tam podpisala pogodbo. Se mi splača? Ne vem. Kar me najbolj boli je ignoranca in tega sem v enem popoldnevu dobila preveč.

Lep pozdrav,
Jana