Torej zamenjal sem multipaket (brezmejni 1000) za vesolje in pri tem je zadevo pohitril Safre (se enkrat hvala) ampak zadeva se je zakomplicirala saj vsi razen poslovalnice mi pravijo da je zamenjava uspesna ampak ko pridem v poslovalnico, da bi vzel kaksen aparat v njihovem sistemu pise se kar da uporabljam multipaket.
Na helpdesku mi enostavno recejo zadeva je urejena ste na vesolju (kar tudi drzi saj stara simka ne dela vec).. v poslovalnici vse kar dobim je vas poklicemo kasenej in ta kasneje se vlece ze 2 dni oz danes bo tretji..
Pri tebi je problem ker si imel prehod iz multipaketa v samostojni paket vesolje. Sama spremeba je dejansko izvedena, ni pa še podprta v CRM sistemu (seveda bo v kratkem tudi to urejeno). Za kaj več prosim piši zs
Ce bi mi kdo v po telefonu sporocil to informacijo "ni še podprta v CRM sistemu (seveda bo v kratkem tudi to urejeno)." bi se zadovoljiv ampak tako pa nisem prejel nobene koristne informacije, good to know
tado napisal/-a:Velikokrat se dogaja "stena efekt"med poslovalnicami in samo upravo. To sem ugotovil tudi jaz. Ampak še vse so rešili...
To je žal davek na zelo hiter tempo novosti - kakšna novica oz. scenarij pade skozi. Mislim pa, da tega resnično ni veliko in se vedno potrudimo ter najdemo rešitev.