LINK: http://www.akos-rs.si/files/Koncni_upor ... e-2016.pdfPrvo četrtletje 2016: poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev
Torek, 10.05.2016
Objavljamo poročilo o reševanju sporov s področja elektronskih komunikacij in poštnih storitev za prvo četrtletje 2016. Iz poročila je med drugim razvidno:
agencija je v prvem četrtletju 2016 prejela 198 predlogov za rešitev spora;
prevladovali so spori, povezani s storitvami mobilne telefonije. Sledili so jim spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami ter spori, ki se nanašajo na poštne storitve;
povprečni čas reševanja posameznega spora je znašal 74,35 dni.
Zelo zanimiv podatek kar se tiče sporov na število uporabnikov pri Amisu ...


*Številka na vrhu posameznega stolpca predstavlja promil (‰) uporabnikov, ki so zoper svojega operaterja vložili predlog za rešitev spora pred agencijo.