
http://www.telekom.si/zasebni-uporabnik ... sung-me71a
Zakaj pa ne...kupiš na obroke brez obresti.. Vsak pa nima tisti trenutek gotovine pa lahko kupi prek telekoma in plačuje prek mesečne položnice od Telekoma Slovenije obroke.avgi napisal/-a:Mobitel (TS) širi svojo ponudbo. Sedaj lahko pri njih kupite tudi pralni stroj in mikrovalovno pečico.![]()
![]()
http://www.telekom.si/zasebni-uporabnik ... sung-me71a
VIR: https://www.zps.si/index.php/trg-in-cen ... h-storitevZPS poziva k večji zaščiti potrošnikov v primeru spremembe pogojev in cen telekomunikacijskih storitev
Zveza potrošnikov Slovenije je zaskrbljeno sprejela informacijo o zadnji spremembi cen telekomunikacijskih storitev pri Telekomu Slovenije. Kot vsakič ob podražitvah, se je namreč tudi tokrat izkazalo, da so številni potrošniki dodatno prizadeti, ker so z operaterjem sklenili pogodbo o vezavi skupaj z nakupom opreme, kar jim bistveno otežuje prekinitev pogodbe in prehod k drugemu operaterju.
Z nekaj izjemami se bodo pri Telekomu Slovenije 1. decembra podražili tako rekoč vsi mobilni paketi. Še posebej izstopa dejstvo, da so med njimi tudi paketi, ki so jih začeli prodajati šele letos, nekatere celo manj kot dva meseca nazaj. S tem so potrošnike postavili pred dejstvo, da morajo le kratek čas po odločitvi za določen paket ponovno presojati, ali je ta paket zanje tisti pravi. Telekomova poteza je vprašljiva tudi s stališča varstva konkurence in zavajajočega oglaševanja, saj bodo 1. decembra med drugim dvignili tudi ceno paketa iz še vedno aktualnega oglasa, kar pomeni, da nekateri potrošniki oglaševane cene ne bodo plačevali niti en cel mesec!
Obvestilo Telekoma Slovenije glede podražitev:
"Za korekcijo nekaterih cen mobilnih naročniških paketov smo se odločili na podlagi analiz tržnih razmer in uporabe mobilnih storitev. Pri tem mesečna naročnina za pakete Džabest Na polno, Enostavni 1000, Gluhi plus, Druga številka v povezavi s paketi Penzion, Enotni paket in SIM 2 Brezskrbni ostaja nespremenjena. Ostalim mobilnim paketom se s 1. 12. 2015 mesečna naročnina spremeni za 1 evro (z DDV), medtem ko se za 2 evra (z DDV) spremeni cena za Drugo številko (Druga številka na Neomejenem C/Poslovnem Neomejenem C, Druga številka – družina na Neomejenem D in Druga številka – Modri na paketu Modri)."
Na Zvezi potrošnikov Slovenije praktično ob vsaki množični podražitvi opozarjamo na neenakost pravic potrošnikov. Že res, da morajo operaterji po določbah 129. člena Zakona o elektronskih komunikacijah, potrošniku omogočiti, da brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve in brez pogodbene kazni odstopi od naročniške pogodbe. A hkrati so številni potrošniki ujeti v past vezave s subvencioniranim telefonom ali drugo opremo in pogodbe ne morejo prekiniti brez plačila odkupa ali uporabnine, ki lahko doseže vrednost nekaj 100 evrov. To pa operaterji očitno s pridom izkoriščajo.
Zato pozivamo pristojne ustanove, predvsem Direktorat za informacijsko družbo pri Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport ter Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve, da v zakonodajni postopek čimprej predlagajo spremembo Zakona o elektronskih komunikacijah, s katero bi v primeru spremembe cen in pogojev dodatno zaščitili potrošnike, ki so podpisali takšno ali drugačno pogodbo o vezavi (z ali brez opreme), ki jim je treba omogočiti:
da svoje naročniško razmerje do konca veljavnosti vezave nadaljujejo pod pogoji, ki so veljali ob sklenitvi, vključno s ceno storitev ali
da prekinejo pogodbo o vezavi in ob tem obdržijo opremo.
Samo na ta način bomo lahko dosegli enakopravnost obeh pogodbenih strank, saj sedanja rešitev daje nesorazmerno manj pravic potrošniku, čeprav spoštuje pogoje vezave oziroma paketa, za katerega se je odločil na podlagi oglaševanih pogojev in cene. Da obstoječa zakonska ureditev ne preprečuje oškodovanja potrošnikov, dokazuje prav primer zadnje podražitve storitev Telekoma Slovenije. Pri tem še dodatno opozarjamo na odločitev Telekoma, da svojim naročnikom, ki kljub podražitvi ne bodo poiskali drugega operaterja, ne omogoči niti brezplačne zamenjave naročniškega paketa za bolj ustrezen paket, pač pa jim cinično ponudi 50-odstotni popust na ceno zamenjave.
VIR: http://www.akos-rs.si/?stranId=3257ZPS opozarja na spremembo pogojev in cen telekomunikacijskih storitev Telekoma Slovenije
Sreda, 25.11.2015
Zveza potrošnikov Slovenije je na svoji spletni strani objavila obvestilo o spremembi pogojev in cen telekomunikacijskih storitev pri operaterju Telekom Slovenije d.d. ter pristojne ustanove pozvala k večji zaščiti potrošnikov v teh primerih. Agencija v zvezi s tem dodatno pojasnjuje, da lahko naročniki v skladu z določbami Zakona o elektronskih komunikacijah v 30 dneh od spremembe pogojev, ki so določeni v naročniški pogodbi (to se nanaša tudi na splošne pogoje poslovanja in cenike, ki so sestavni del naročniških pogodb), brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni odstopijo od naročniške pogodbe, če se ne strinjajo s spremembo pogojev poslovanja.
Ob tem lahko naročniki, ki so ob sklenitvi naročniškega razmerja prejeli terminalsko opremo (npr. telefon) po akcijski ceni, pri odstopu sami izberejo:
ali bodo prejeto terminalsko opremo obdržali in operaterju povrnili znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme,
ali pa bodo prejeto terminalsko opremo vrnili v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, in operaterju plačali uporabnino za čas uporabe terminalske opreme (v primerih, ko je bil čas uporabe kratek, je seveda nižja tudi uporabnina), operater pa mu bo vrnil kupnino.
Operater mora v slednjem primeru terminalsko opremo sprejeti (možnost izbire med navedenima primeroma ima namreč naročnik in ne operater), lahko pa naročniku v zameno ponudi, da ohrani naročniško razmerje v veljavi pod pogoji, ki so določeni v obstoječi ponudbi (torej pod pogoji, kakršni so bili pred njihovo spremembo).
Prenehanje trženja paketov Džabest 2000 in Džabest 3000 Deezer
25.11.2015
S 25.11.2015 ni možno več sklepanje naročniških razmerij s paketi Džabest 2000 in Džabest 3000 Deezer.
Mladi (zasebni uporabniki med 11. in 31. letom starosti) lahko sklenejo naročniško razmerje z enim izmed ostalih Itak paketov, to so Džabest 250, Džabest Na polno za zmeri ali Džabest Ruzak. Slednja vsebujeta neomejene klice in sporočila v Sloveniji in kar 5GB prenosa podatkov (v Sloveniji), Džabest Ruzak pa tudi storitve v državah območja EU. Paket Džabest Na polno za zmeri pa lahko naročniki obdržijo tudi po dopolnjenem 31. letu starosti.
Več informacij o paketih preverite na http://itak.si/Paketi, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali na brezplačni telefonski številki 041 700 700.