čas za dostavo je 72h,v tem času se MMS/SMS pobriše in kot da ni bil dostavljen... edina možna razlaga je da, ga je pošiljateljev telefon odposlal šele v roku 72h pred dokončno dostavo
ker sem gledal na posiljateljevem telefonu in je pisalo da je bilo odposlano 1.3.
Jaz sem pa MMS dobil 12.3, imam pa ves cas podatkovni internet vkljucen in oba telefona sta v tusmobil radijskem omrezju
možno je, najboljš da kolega pokliče na 080 700 700 in poda poizvedbo in se bo videlo.... drugače lahko pa tudi sam preveri preko moj.tusmobi.si kdaj mu je bil odposlan pod zgodovino klicev
Tudi jaz upam, da pripombe oz. pritožbe berejo odgovorni za stranke. Mesec dni bo, kar sem prestopila iz Mobitela na Tušmobil. Popolno razočaranje glede sporočil, ostalo pa itak ne uporabljam veliko.
Prejemnik je v enem primeru prejel moj MMS šele čez 2 dni. V drugem primeru pa je bil moj MMS dostavljen 3x.
Skratka: katastrofa.
Kaj svetujete in kakšna je razlaga za takšne neumnosti....to se dogaja v letu 2014....saj ne moreš verjet
Včeraj, 10.2.2014 je ta isti prejemnik prejel ponovljenih kar nekaj (12) mojih starih sporočil (mi je pokazal). Mu je "šopalo" drug za drugim in bilo zelo moteče, tako da jih je komaj brisal sproti.
Lahko je res kaj pogojeno z njegovim starim telefonom; ne vem pa, al je na 2g al na 3g.
Mi je pa sodelavec, tudi uporabnik Tušmobila, prav tako povedal, da ga je včeraj klical njegov kolega in mu povedal, da se tudi njemu dogaja ista reč - prejema serijska ponavljajoča in stara sporočila (in da se je to njemu zgodilo prvič). On se pač ni sekiral in jezil tako kot jaz.
Klicala sem na Tušmobil, kjer mi je zelo prijazna in potrpežljiva operaterka povedala, da napako že odpravljajo in da so s temi težavami seznanjeni, pa da se jim je to zgodilo prvič, da naj oba izključiva gsm in ga ponovno priključiva. Baje kriv žled.
Drugi problem pa je tudi, da sem sms z Mobitela, poslan v petek, prejela v ponedeljek zjutraj???
Ne razumem nič več in ne morem razumeti, da prej pa toliko let na Mobitelu ni bilo nobenih problemov. Prestavila sem se izključno iz finačnega vidika. Imam free2go in polnim za 10€ in sem bila do enega tedna nazaj še zelo vesela, predvsem zaradi neomejenih sms, mms. Ampak to ni to, vsaj ne meni. Ali pa jaz napačno razumem "neomejeno".
Kakšen mesec še počakam na Tušmobilu, vendar pa bi se najraje v tem trenutku vrnila na Mobitel, čeprav za 1x višjo ceno. Saj poskušam razumeti...malo dinarčkov, malo ugodnosti,...pri denarju se vse začne in vse konča...