Odkar sem na Tušmobilu (skoraj 2 meseca) se mi je že 2x ali 3x zgodilo (po 1x v vsakem mesecu, pa na srečo v začetku meseca, ko imam še dovolj podatkov), da mi je med uporabo aplikacije za tvitanje - TweetCaster - naenkrat potegnilo dol velike količine podatkov. Enkrat je bilo okoli 60MB, če se ne motim, včeraj pa kar 100MB
 . Sicer mi ponavadi porabi po par MB (do 5MB nekje, odvisno, koliko časa sem gor). Nisem pa delala nič takšnega in nič drugače kot sicer, ko tvitam (nisem odpirala videoposnetkov, linkov na druge strani, niti slik ne, čeprav to slednje ne požre veliko). Prvič to sploh ni bilo zabeleženo v zgodovini klicev na Moj Tušmobil, od včerajšnjega dogodka pa je razvidna velika poraba med sejo (1000kb).
 . Sicer mi ponavadi porabi po par MB (do 5MB nekje, odvisno, koliko časa sem gor). Nisem pa delala nič takšnega in nič drugače kot sicer, ko tvitam (nisem odpirala videoposnetkov, linkov na druge strani, niti slik ne, čeprav to slednje ne požre veliko). Prvič to sploh ni bilo zabeleženo v zgodovini klicev na Moj Tušmobil, od včerajšnjega dogodka pa je razvidna velika poraba med sejo (1000kb).Prej (Simobil, skoraj 1 leto) se mi to ni nikoli dogajalo, pa to aplikacijo uporabljam že nekaj časa. Sicer na internet s telefonom niti ne hodim veliko (razen preko wifija), tako da ne vem, a je kriva točno ta aplikacija (čeprav Onavo pravi, da je data friendly in da ni hogger, tako kot kak YouTube ali TweetDeck), ali je "kriv" Tušmobil? Kakorkoli, ni mi všeč tole! Aplikacijo sem sicer preventivno odstranila iz telefona. (pa do 31. imam samo še 94 enot
 ).
 ).Kakšne podobne izkušnje, nasvet?




 (na moj tušmobil) (ena ničla premalo, moja napaka ups
 (na moj tušmobil) (ena ničla premalo, moja napaka ups 




