Imam USB modem Huawei, ki sem ga doslej uporabljal v kombinaciji s predplačniškim paketom Brezmejni internet 24 ur.
V prihodnosti takega dostopa do interneta ne bom več rabil (ali pa zelo redko), zato sem SIM kartico dal v mobilni telefon. Če kličem stacionarno številko, se povezava vzpostavi, če kličem mobilno številko pri Debitelu, dobim govorno sporočilo "Številka je trenutno zasedena ali nedosegljiva" - čeprav v resnici ni.
Če pokličem *121*10#, dobim sporočilo: "Trenutno imate vklopljeno tarifo: Brezmejni internet 24 ur".
Vprašanji:
1.) Kako izklopim brezmejni internet in vklopim govorno telefonijo? Ali bi delovalo *121*2*1# (vklop kul tarife)?
2.) Ko imam vključeno govorno telefonijo - kako preklopim nazaj na brezmejni internet?
Razumem, da me vsak preklop med tarifami nekaj stane (1 evro?).
Prehod brezmejni internet => mini in nazaj
Re: Prehod brezmejni internet => mini in nazaj
Na Brezmejnem internetu 24ur naj ne bi delovale govorne storitve. In jih niti ni mogoče aktivirati.
Re: Prehod brezmejni internet => mini in nazaj
To pa pomoje ne drži, se spomnim da sem bral, da se da klicat. Iz pogoji ponudbe :
"Posebni pogoji uporabe storitev mobilnega interneta "BREZMEJNI INTERNET 24 UR", ki vsebujejo tudi Pravila primerne rabe storitev. Za ostale storitve (SMS, klici in MMS) velja cenik paketa Tušmobil Mini."
"Posebni pogoji uporabe storitev mobilnega interneta "BREZMEJNI INTERNET 24 UR", ki vsebujejo tudi Pravila primerne rabe storitev. Za ostale storitve (SMS, klici in MMS) velja cenik paketa Tušmobil Mini."
-
- Novinec
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 17. Feb 2012 12:02
- Telefon: Nokia E7
- Dodatni paketi: Brezmejni internet 24 ur
Re: Prehod brezmejni internet => mini in nazaj
Popravek mojega osnovnega sporočila: klic drugega mobilnega telefona ni bil uspešen, ker ta takrat res ni imel povezave z omrežjem (ne znam razložiti, zakaj). Skratka: to deluje.
Medtem sem dobil odgovor s Tušmobila in ker bi to utegnilo zanimati še koga, ga objavljam tukaj: "Na mobilni številki, ki je namenjena za Brezmejni internet 24UR, ni možno vklopiti tarif, s katerimi bi si znižali ceno klicev."
Medtem sem dobil odgovor s Tušmobila in ker bi to utegnilo zanimati še koga, ga objavljam tukaj: "Na mobilni številki, ki je namenjena za Brezmejni internet 24UR, ni možno vklopiti tarif, s katerimi bi si znižali ceno klicev."