
Z novim letom bodo v Mercatorju preoblikovali svojo prodajno mrežo. Me drugimi naj bi spremenili poslovanje s kartico pika, pri kateri naj se popusti ne bi več seštevali, odpravili naj bi tudi torkov 10-odstotni popust. Kartica bo v prihodnje le še sredstvo za identificiranje, saj možnosti uporabe ugodnosti z nabranimi točkami ne bo več. Za lastnike kartic bodo sicer določeni izdelki na voljo po znižani ceni, a le občasno. Širitev trgovske mreže na tujih trgih se že zdaj deli na trgovske centre višje kakovosti, ki imajo praviloma ime Mercator, in diskontne centre, ki imajo praviloma imena prevzetih lokalnih družb. Prav te aktivnosti naj bi se v prihodnje lotili tudi v Sloveniji. Trgovine, velike do 600 kvadratnih metrov, naj bi se reorganizirali tako, da na oddelku delikates, pekovskih izdelkov ter recimo mesnice ne bo več trgovcev, ki bi vam stregli. Mercator bo bolj kot do zdaj pospeševal prodajo izdelkov, ki jih proda pod svojo blagovno znamko.
Vir: Finance.si