S tem malo zavajaš s tem popustu - ni glih primerljiv med temi paketi. Je pa vsekakor zelo dobra poteza in pogrešam to kreativnost/dinamičnost pri ostalih operaterjih.DreamDesign napisal/-a:Če bi imel vesolje bi prav tako plačeval 13-14 €/mesec.

S tem malo zavajaš s tem popustu - ni glih primerljiv med temi paketi. Je pa vsekakor zelo dobra poteza in pogrešam to kreativnost/dinamičnost pri ostalih operaterjih.DreamDesign napisal/-a:Če bi imel vesolje bi prav tako plačeval 13-14 €/mesec.
Z menoj je danes Tušmobil in tado pridobil pet novih userjev na brezmezmejnem multipaketu.tado napisal/-a:
Pojasnilo uporabnikom glede Simobilovega zaračunavanja nadomestila za upravljanje z naročniško številko
Na nas se v zadnjih dneh obrača vse več uporabnikov/ potrošnikov zaradi nadomestila za upravljanje z naročniško številko, ki ga uvaja Si.mobil. Zato želimo vse potrošnike obvestiti o njihovih pravicah in dolžnostih.
V omenjenem primeru gre za spremembo naročniškega razmerja, ob kateri se postavlja vprašanje njene upravičenosti. Operaterji imajo pravico spreminjati vsebino naročniškega razmerja. To pomeni, da lahko spreminjajo ceno, kvaliteto, obseg storitev itd. Vsaj 30 dni pred načrtovanimi spremembami morajo operaterji o njih obvestiti naročnike ter jih podučiti, da imajo v 30 dneh pravico odstopiti od pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Zaradi takšnega ravnanja naročniki ne smejo utrpeti nobenih sankcij, morajo pa poravnati vse neplačane obveznosti.
Pri spreminjanju vsebine naročniškega razmerja se lahko zgodi, da so spremenjeni pogoji nepošteni, kar ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). Za izvajanje določil ZVPot v praksi skrbi Tržni inšpektorat RS, ki smo ga že obvestili o povečanem številu pritožb potrošnikov. Na agenciji namreč nismo pristojni za presojo pogodbenih pogojev operaterjev. Prav tako ne moremo tega problema urediti sistemsko, saj nimamo pravne podlage za presojanje pravičnosti pogodbenih pogojev (določil iz pogodbe, splošnih pogojev, cenika).
Naše stališče glede napovedane uvedbe nadomestila za upravljanje z naročniško številko pa je naslednje: na agenciji se zavedamo, da so cene za mobilno telefonijo v Sloveniji pod povprečjem cen v EU ter da imajo operaterji vso pravico spreminjati cene storitev, vendar od operaterjev pričakujemo, da jih bodo spreminjali transparentno in potrošnikom zaračunavali opravljene storitve. Uvedba letnega nadomestila za upravljanje z naročniško številko, ki predstavlja pavšalno zaračunavanje morebitnih (še ne povzročenih) stroškov, pa poraja sum o netransparentnem in nepoštenem dvigovanju cen storitev.
Počakaj, da ti Tušmobil uspešno aktivira vse tel.št., šele za tem takoj na Simobil prekini naročnine, imej spisano odpoved v žepuMI2 napisal/-a:Potem sem pa pridobil nič, razen če grem takoj na Si.mobil in poskusim kenslat še preden mi izdajo nove SIM-ke.