Debata med uporabniki Tušmobila
- tado
- Stari maček
- Prispevkov: 997
- Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
- Telemach paket: FREE2GO Revolucija
- Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
- Znesek računa: 7 €
- Kraj: Perth (Scotland)/Kranj
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
To je popolnoma res. Sicer nisem zaposlen ravno pri TM, vendar večkrat ugotovim, da več stvari o TM sam vem, kot prodajalci na prodajnem mestu (seveda to ne velja za vse).
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
tado napisal/-a:To je popolnoma res. Sicer nisem zaposlen ravno pri TM, vendar večkrat ugotovim, da več stvari o TM sam vem, kot prodajalci na prodajnem mestu (seveda to ne velja za vse).
Ja res je, da ne bom komu naredil krivice, so tudi pravi eksperti, ki vejo in znajo, kako se streže stvarem, vendar so včasih omejeni pri svojem delu, zaradi de facto neznanja drugih.
Lp.
- tado
- Stari maček
- Prispevkov: 997
- Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
- Telemach paket: FREE2GO Revolucija
- Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
- Znesek računa: 7 €
- Kraj: Perth (Scotland)/Kranj
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Tako kot v trgovskem delu ja...no pa da ne bi šli predaleč...Tisti, ki smo zraven, vemo kako gre. Sem pa vesel, da gre Tušmobilu boljše in vse se je šele dobro začelo.
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Se strinjam, ko sem klical po franšizah sem mislil da kličem vsakič drugo podjetje.delboy napisal/-a: Tisti, ki jih niso obvestili in niso izvedli izobraževanja, naj se kar vprašajo ali so sploh primerni za opravljanje svojega dela oz. bolje bi bilo, da začnejo premišljevati, da se odstranijo s položaja čigar delo ne razumejo in se začnejo ukvarjati s stvarmi, katere jih dejansko zanimajo.
Tisti, ki pa so bili deležni izobraževanja pa še zmeraj ne vejo kaj je kaj naj isto začnejo premišljevati, kakor dotični zgoraj.
Bo bolje za vse.
Lp.
Moram pa pohvalit internetno službo, v nekaj minutah so mi odgovorili na sporočilo in v pol ure je bilo glede HTC Desire vse urejeno, vzel ga bom v paketu brezmejni 2000 za 1€.
Hvala delboy za informacijo o znižanju cene in tudi tebi enpir, da si me usmeril na pravi naslov.
Lp
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Tudi drugič iz moje strani
, sicer pa zato obstaja forum, da si pomagamo in delimo izkušnje
Lp.


Lp.
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
malenkost, sam da ste zrihtal in ja info@tusmobil.si full hitr odgovori napram s! ali pa @m... no vsaj jst sm ponavadi po več dni čaku, tle pa še isti oziroma takoj naslednji dan odgovor



Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Evo jaz pa najdem vedno en error 
Prejšnji teden v MMC Lj spremenil paket v Multipaket 1000, včeraj vzel v MMC Lj 2 novi simki za multipaket (ga je tudi jebalo, ampak sta že aktivni), danes pa v MMC Nm eno obstoječo številko (tušmobilbrez) na multi. Samo pri zadnjem se je pojavil problem in spremembe ni bilo mogoče opraviti
Tako, da sedaj čičam pa čakam da bodo pogodba šla skoz program. Potem pa moram pridt v poslovalnico na en podpis
Da pogodbo overim, seveda ko error popravjo
Tako, da delboy mojo naročniško razmerje je zgleda res special in so/bodo imeli tuševi tehniki še sive lase
Sej ko mene dobijo operaterji se tehniki križajo. V Mobitelu pred 5 leti so imeli tudi special primer s mano. In so rabili 1 teden, da so urihtali tako kot je treba 

Prejšnji teden v MMC Lj spremenil paket v Multipaket 1000, včeraj vzel v MMC Lj 2 novi simki za multipaket (ga je tudi jebalo, ampak sta že aktivni), danes pa v MMC Nm eno obstoječo številko (tušmobilbrez) na multi. Samo pri zadnjem se je pojavil problem in spremembe ni bilo mogoče opraviti

Tako, da sedaj čičam pa čakam da bodo pogodba šla skoz program. Potem pa moram pridt v poslovalnico na en podpis


Tako, da delboy mojo naročniško razmerje je zgleda res special in so/bodo imeli tuševi tehniki še sive lase


Re: Debata med uporabniki Tušmobila
testni zajček 

Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Bo bo
, skozi takšne primere se ponavadi sistem na koncu optimira, še programerje marsi kdaj kaj preseneti, pa upoštevanje razne zakonodaje o hranjeju podatkov, pa potem obdelava osebnih podatkov itn.
Lp.


Lp.
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
saj to sem se ze navadil
ponavadi tecem drug dan v poslovalnico ko je kaj novega. Tako, da se zmeraj na men ucijo. 
moram pa pohvalt mmc nm. Ljudem ves drobni tisk povedo. Od 180 sekundnega intervala na m@ omrezju, itd. Ce bi bilo tako tudi drugod bi blo fajn.


moram pa pohvalt mmc nm. Ljudem ves drobni tisk povedo. Od 180 sekundnega intervala na m@ omrezju, itd. Ce bi bilo tako tudi drugod bi blo fajn.
-
- Novinec
- Prispevkov: 7
- Pridružen: 25. Sep 2010 19:47
Re: Debata med uporabniki Tušmobila

Zadnjič spremenil Launcherpro, dne 10. Mar 2011 16:40, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Znanec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 17. Feb 2009 11:03
- Telefon: Nexus 5
- Kraj: Kranj
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Nujno obvestilo
09.03.2011
Tušmobil obvešča uporabnike, da bodo dne 10.3.2011, med 00:00 in 03:00 uro potekala dela na omrežju, zato bo prišlo do motenj v delovanju GSM storitev na področju Ljubljane in Kranja. Hvala za razumevanje.
...dobr da sem že 4 ure brez signala in da je ura ravno med 00:00 in 03:00!!!!!
09.03.2011
Tušmobil obvešča uporabnike, da bodo dne 10.3.2011, med 00:00 in 03:00 uro potekala dela na omrežju, zato bo prišlo do motenj v delovanju GSM storitev na področju Ljubljane in Kranja. Hvala za razumevanje.
...dobr da sem že 4 ure brez signala in da je ura ravno med 00:00 in 03:00!!!!!
-
- Znanec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 17. Feb 2009 11:03
- Telefon: Nexus 5
- Kraj: Kranj
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Poglej ga zlomka, izgubljeni signal se je ravno vrnil...Deky_ napisal/-a:Pokliči al pa jim piši ker druge ni..
E-naslov: info@tusmobil.si
Klicni center : 070 700 700
