Prenos številke na Telemach
Objavljeno: 31. Avg 2020 14:39
Prejšnji teden(v sredo) sem bil v vaši poslovalnici v Europarku, da bi prenesel telefonsko številko k vam od drugega operaterja. Vse je potekalo gladko, Ines, ki je obravnavala ta primer, je celo rekla, da bo osebno spremljala prenos, ki bi naj bil izvedel drugi dan, torej v četrtek. Opozorila me je da od bivšega operaterja dobim obvestilo o prenosu. Vse lepo in prav.
Seveda v četrtek ni bilo sms-a, kakor tudi ne prenosa številke.
Kličem v petek v poslovalnico, kjer se mi javi Rene, ki pa ni imel pojma, kako lahko kaj preveri, kje je prišlo do težave, saj mi je reko, da me bo poklical nazaj, ko preveri email.
Me je sicer res poklical nazaj in povedal, da je na njihovi strani prišlo do napake.
Obljubil je da bo prenos izvršen v ponedeljek. Opozorim, ga, da se naj izvede v ponedeljek, saj oglašujete povrnitev stroška prenosa(5€), če prenesemo do konca avgusta.
Seveda, danes je ponedeljek in prenos ni bil izveden.
Celo, še več, dobil sem sms, da se bo prenos izvedel 01.09.2020 ob 00:30
Sprašujem se ali je to nalašč, da zavlačujete zaradi teh 5€ ali kaj, da niste sposobni narediti neke trivialne zadeve? Zakaj pol to oglašujete?
Saj ni dosti, teh 5€, samo občutek, še predno sem pri Telemachu je pa zelo negativen, da moram sedaj jaz »plačati vašo napako«.
Razočaran sem!
Seveda v četrtek ni bilo sms-a, kakor tudi ne prenosa številke.
Kličem v petek v poslovalnico, kjer se mi javi Rene, ki pa ni imel pojma, kako lahko kaj preveri, kje je prišlo do težave, saj mi je reko, da me bo poklical nazaj, ko preveri email.
Me je sicer res poklical nazaj in povedal, da je na njihovi strani prišlo do napake.
Obljubil je da bo prenos izvršen v ponedeljek. Opozorim, ga, da se naj izvede v ponedeljek, saj oglašujete povrnitev stroška prenosa(5€), če prenesemo do konca avgusta.
Seveda, danes je ponedeljek in prenos ni bil izveden.
Celo, še več, dobil sem sms, da se bo prenos izvedel 01.09.2020 ob 00:30
Sprašujem se ali je to nalašč, da zavlačujete zaradi teh 5€ ali kaj, da niste sposobni narediti neke trivialne zadeve? Zakaj pol to oglašujete?
Saj ni dosti, teh 5€, samo občutek, še predno sem pri Telemachu je pa zelo negativen, da moram sedaj jaz »plačati vašo napako«.
Razočaran sem!