http://www.matejspehar.si/kateri-operat ... -narocnika
Mobilni operaterji kar tekmujejo, kdo bo v oglasih bolj sladek, bolj neverjeten, bolj odbit, bolj poceni, bolj ... Tako je treba, za vsako stranko se je potrebno boriti. A ko enkrat padeš v njihovo omrežje, je ljubezni hitro konec. Nate se spomnijo le še enkrat na mesec. Ko dobiš račun.
Nobenega crkljanja več, nič več sladkih besed. Nobene nagrade za zvestobo in pridno plačevanje faktur. Ko enkrat padete v njihovo mrežo vas običajno še zvežejo s kakšnim subvencioniranim nakupom aparata, ki na koncu sploh ni prav poceni. Ampak, da prehitro ne izgubim rdeče niti.
Sam sem priden uporabnik največjega operaterja že kakšnih 20 let. Sicer sem vedno malo pogledoval še na ponudbo konkurence, ampak nikoli nisem naredil prestopa. Sem bil prelen, premalo raadoveden, v komfortni coni, ni pomembno. Sem zgleden naročnik, občasno sicer pride kakšen opomin, a izklopa še nisem doživel. Torej so računi poravnani v solidnem času. In ko sem malo kalkuliral, sam v vseh teh letih mobilnemu operaterju prinesel vsaj 10 tisočakov. Ja, za ta denar bi lahko domov pripeljal že kakšnega novega Cliota. Sicer neko osnovno izvedenko, ampak avto je avto, to je merska enota, ki jo razume vsak Slovenec.
In nekje do začetka letošnjega poletja, ko sem moral za nekaj dni v Italijo sem pridno plačeval 39 evrov mesečno, prepričan, da imam vse. A nisem imel, Telekomov najbogatejši paket "neomejeni D" ima vse neomejeno (klici, smsi, prenos podatkov), le v tujini ostaneš na suhem. Nima namreč opcije, kjer za nek simboličen znesek (3 evre dnevno) lahko uporabljaš prenos podatkov v razumnih dnevnih količinah. Nekaj kar je v mojem poslu nujno potrebno in nekaj kar ima skoraj vsak paket (tako Telekomov kot drugih operaterjev) ki stanejo mnogo manj. V tujini ti torej mobilnik skoraj ne koristi. Razen, če najprej, ko prideš v tujo državo kupiš lokalno sim kartico. Kar zna biti nepotreben dodaten opravek, tehnična komplikacija, da o ekstra stroških in mahanju z rokami v poslovalnicah lokalnih operaterjev ne izgubljam besed.
Ko sem opazil manjko v mojem najdražjem paketu sem seveda takoj kontaktiral Telekom, če je potrebno to doplačati in koliko to stane. Odgovor; opcija sicer je, a so količine podatkov res minimalne, cena pa astronomska. No, tako je to, če verjameš recitalu uslužbenke, ki ti je prodala paket, kjer imaš vse vključeno, brez omejitev. Menda.
Dragi @TelekomSlo imam najdražji paket neomejeni D a nimam opcije mob podatkov v tujini za 2.9 €/dan ki ga imajo cenejši paketi. Hvala! :p
— Matej Špehar (@MatejSpehar) February 19, 2015
Hitro so posredovali pri Simobilu in mi omogočili testni mesec enega od njihovih paketov (ki jim prenos podatkov deluje tudi v tujini) in tako trenutno rešili moj problem dostopa do spleta v tujini. Hvala.
@TelekomSlo tako se sprejme potencialno stranko. Cheers @Simobil pic.twitter.com/fZuzGLu9uY
— Matej Špehar (@MatejSpehar) March 24, 2015
A ko sem bil na tem, da naredim dokončni korak k zelenim sem ugotovil, da tudi njihova opcija ni najbolj optimalna, saj imajo v tujini dnevno odprto samo 500 mega. Kar jaz, ko se resno lotim dela skurim v dobri uri.
OK, in sedaj k bistvu. Pred vami je spodaj podpisani uporabnik mobilne telefonije, ki je zelo zahteven. To od mene zahteva posel. In ker nimam ne časa, ne volje, ne želje pregledovati tono različnih opcij operaterjev, paketov, drobnih tiskov na ponudbah, predlagam kontra načrt kot ste navajeni. Zakaj bi hodil do poslovalnic Telekoma, Simobila, Telemacha in morda še koga in poslušal sladke obljube. Če je operaterjem toliko do novega klienta kot obljubljajo v oglasih naj se malo potrudijo in to dokažejo. Recimo, da bo vsaj še 20 let aktiven naročnik in plačnik vaših faktur. In novih 10 jurčkov se verjetno nihče ne bo branil.
Spodaj so moje želje. Sem reden plačnik in dobra stranka, ki ne jemlje nekih low budget opcij, telefon in prenos podatkov je zame osnovno delovno orodje, zato sem za dober servis in kvalitetno storitev pripravljen plačati svojo ceno. A ne oderuško številko za paket, ki mi ne omogoča vsega kar potrebujem.
In kaj potrebujem?
Ne veliko
Neomejen prenos podatkov, ali vsaj 15 GB podatkov v domačem omrežju
Neomejeno število klicev/smsov v vsa domača omrežja
Delujoč LTE oz. maksimalna hitrost prenosa podatkov na lokaciji kjer je mogoč (prosim za mapo pokritosti v SLO)
Opcija prenosa podatkov v tujini, ki ne stane več kot 3 evre dnevno in ima omogočen vsaj 1 GB prenosa dnevno
Dodatno SIM kartico za prenos podatkov
Izdaten popust za nakup novega mobilnika ob vezavi za 12 mesecev je dobrodošel, ni pa pogoj
Brez drobnega tiska, ki bi kakorkoli izpodbijal ali omejeval prvih šest točk
Še zadnji, ne najmanj pomemben pogoj, številka na mesečni fakturi naj ne presega 30 evrov. Če bo še manjša toliko bolje.
Glede na moje javno povpraševanje bom tudi izbor operaterja razglasil javno. Operaterja bom zamenjal, oz. ostal pri starem, če bo njegova ponudba najboljša konec meseca oktobra.
Pisanje je posredovano PR/marketing službam SiMobila, Telekoma in Telemacha. Z nobenim od naštetih nisem v kakršnekoli poslovnem odnosu, razen kot dolgoletni plačnik računov Telekoma. In zgoraj napisano ni PR stunt, zgolj iskanje najboljše ponudbe.
Matej Špehar