NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOBIL
NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOBIL
Ne vem kaj se dogaja z prodajalci svetovalci za pultom PE TUŠMOBILA
Namreč zgodilo se mi je da nas niso klub vprašanjem glede prehoda iz enega paketa 35 na 20 zadostno obvestili o plačilu storitev tako da smo dobili zaračunan znesek 10 evrov zaradi prehoda na nižji paket povedati pa moram da se mi je vezava iztekla in bi me lahko opozoril in povedal njihove pogoje.Tako da ko sem klical na njihovo brezplačno št mi je tam razlagala da pač tako je in da sem dobil splošne pogoje kar sploh ni res namreč podpisali smo samo pogodbo in to v poslovalnici BTC na katero pa sem čakal uradno reci in piši 2 meseca s strani Tuš mobila tako da na nekateri način če nisi pozoren te hitro peljejo žejnega preko vode.
2.PRIMER
Žena je sklenila naročnino 25.1.2010.in vzela telefon nokio e 52 s tem je imela vezavo 24 mesecev ampak to še ni vse.Ko je hotela naročninsko razmerje prekiniti 25,1.2012.so nastali problemi zopet neznanja svetovalcev namreč šla je v poslovalnico 15.1.2012 da se pozanima o prekinitvi nakar ji je svetovalec razložil da ne more zaradi pogodbene kazni odplačilo telefona ni pa ji razložil da bi ta znesek bil cca 5 evrov in bi s tem ko bi odpoved naročniškega razmerja naredila pred 20 tega meseca prišparala 30 evrov zaradi tega ker imajo v splošnih pogojih katere žal uporabniki slabo beremo oziroma jih sploh ne napisano če prekineš do 20 se ti upošteva še ta mesec drugače se ti podaljša še za 1 mesec.Tako da sem razmišljal seveda če bi na to opozarjali potem noben ne bi sklenil razmerja po 20 in bi poslovalnice ostale brez prometa.Prav tako pa se sprašujem zakaj ta dodatni mesec ko smo se priključili 25 so nam lahko obračunali storitev ta 5 dni v tekočem mesecu in naredili priklop v 24 urah kakšen je pa zdaj problem obračunati za 25 dni in izklopiti tel številko in razdreti naročniško razmerje prav tako v 24 urah in stvar rešena zakaj dodatni mesec če odpoveš naročniško razmerje po 20 tekočega meseca-
Povwdati pa moram da so na informativni številki 070-700-700 prav tako neznalci bobnajo isto stvar in se opravičujejo meni je žal da se vam je to zgodilo če pa jih povprašaš po telefonski številki kakšne bolj odgovorne osebe pa tako ne poznajo nobene oziroma ti jo nočejo dati po slišanem jih potem slišijo.
Ampak kljub določenim težavam sem zvohal številko njihove pravne službe in me je njihov predstavnik poklical nazaj in po daljšem pogovoru je nekako uvidel da imam prav in priznal da bojo o mojem predlogu razmislili ampak da bo moralo preteči najbrž še veliko vode preden se bo kaj spremenilo
Tako da take stvari me jezijo in resnično razmišljam o zamenjavi ponudnika
LP
Namreč zgodilo se mi je da nas niso klub vprašanjem glede prehoda iz enega paketa 35 na 20 zadostno obvestili o plačilu storitev tako da smo dobili zaračunan znesek 10 evrov zaradi prehoda na nižji paket povedati pa moram da se mi je vezava iztekla in bi me lahko opozoril in povedal njihove pogoje.Tako da ko sem klical na njihovo brezplačno št mi je tam razlagala da pač tako je in da sem dobil splošne pogoje kar sploh ni res namreč podpisali smo samo pogodbo in to v poslovalnici BTC na katero pa sem čakal uradno reci in piši 2 meseca s strani Tuš mobila tako da na nekateri način če nisi pozoren te hitro peljejo žejnega preko vode.
2.PRIMER
Žena je sklenila naročnino 25.1.2010.in vzela telefon nokio e 52 s tem je imela vezavo 24 mesecev ampak to še ni vse.Ko je hotela naročninsko razmerje prekiniti 25,1.2012.so nastali problemi zopet neznanja svetovalcev namreč šla je v poslovalnico 15.1.2012 da se pozanima o prekinitvi nakar ji je svetovalec razložil da ne more zaradi pogodbene kazni odplačilo telefona ni pa ji razložil da bi ta znesek bil cca 5 evrov in bi s tem ko bi odpoved naročniškega razmerja naredila pred 20 tega meseca prišparala 30 evrov zaradi tega ker imajo v splošnih pogojih katere žal uporabniki slabo beremo oziroma jih sploh ne napisano če prekineš do 20 se ti upošteva še ta mesec drugače se ti podaljša še za 1 mesec.Tako da sem razmišljal seveda če bi na to opozarjali potem noben ne bi sklenil razmerja po 20 in bi poslovalnice ostale brez prometa.Prav tako pa se sprašujem zakaj ta dodatni mesec ko smo se priključili 25 so nam lahko obračunali storitev ta 5 dni v tekočem mesecu in naredili priklop v 24 urah kakšen je pa zdaj problem obračunati za 25 dni in izklopiti tel številko in razdreti naročniško razmerje prav tako v 24 urah in stvar rešena zakaj dodatni mesec če odpoveš naročniško razmerje po 20 tekočega meseca-
Povwdati pa moram da so na informativni številki 070-700-700 prav tako neznalci bobnajo isto stvar in se opravičujejo meni je žal da se vam je to zgodilo če pa jih povprašaš po telefonski številki kakšne bolj odgovorne osebe pa tako ne poznajo nobene oziroma ti jo nočejo dati po slišanem jih potem slišijo.
Ampak kljub določenim težavam sem zvohal številko njihove pravne službe in me je njihov predstavnik poklical nazaj in po daljšem pogovoru je nekako uvidel da imam prav in priznal da bojo o mojem predlogu razmislili ampak da bo moralo preteči najbrž še veliko vode preden se bo kaj spremenilo
Tako da take stvari me jezijo in resnično razmišljam o zamenjavi ponudnika
LP
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Sam težko komentiram navedeno, ker nisem bil zraven med samim pogovorom med prodajalcem ter vami kot stranko. Stroški prehoda so pa že od nekdaj, kar se tiče obračunavanja dodatne naročnine po 25. v mesecu pa prav tako veljajo že od samega začetka poslovanja, enako je pri drugih operterjih tam se recimo začne dodatno obračunavati, že po 20. v mesecu.
Lp.
Lp.
-
- Specialec
- Prispevkov: 2394
- Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
- Telefon: Samsung Galaxy S23u.
- Kraj: Postojna
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Če jih nisi dobil se jih najde na spletni strani splošne pogoje: http://www.tusmobil.si/splosni-pogoji.html tak da tukaj ni izgovor da nisi mogel prebrat..
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Ignorantia iuris nocet - sam tole lahko rečem
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Sergei napisal/-a:Ignorantia iuris nocet - sam tole lahko rečem
Danes to velja še bolj kot včasih
Lp.
-
- Znanec
- Prispevkov: 391
- Pridružen: 06. Jun 2011 13:51
- Telefon: Huawei ideos x5
- Znesek računa: 19,90
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
To bi jaz ukinil! Vročitev splošnih pogojev mora biti osebna, pred podpisom pogodbe.Deky_ napisal/-a:Če jih nisi dobil se jih najde na spletni strani splošne pogoje: http://www.tusmobil.si/splosni-pogoji.html tak da tukaj ni izgovor da nisi mogel prebrat..
-
- Specialec
- Prispevkov: 2394
- Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
- Telefon: Samsung Galaxy S23u.
- Kraj: Postojna
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
jah nevem ko sem jaz sklepal naročnino sem lepo vse dobil v priročni škatlici vse od cenika do splošnih pogojev in še danes jih mam ....a da on ni dobil pa je krivo prodajno mesto ki je sklepal naročnino...Rocky napisal/-a:To bi jaz ukinil! Vročitev splošnih pogojev mora biti osebna, pred podpisom pogodbe.Deky_ napisal/-a:Če jih nisi dobil se jih najde na spletni strani splošne pogoje: http://www.tusmobil.si/splosni-pogoji.html tak da tukaj ni izgovor da nisi mogel prebrat..
-
- Znanec
- Prispevkov: 67
- Pridružen: 06. Okt 2011 17:23
- Telefon: Samsung Galaxy S Adv
- Dodatni paketi: Brezmejni multipaket
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Zdaj za splošne pogoje se je dobro prej pozanimat na tušmobil spletn strani ,ker zaposleni v tušmobilovih centrih ne morejo vsega vedet.
Tudi pri meni,je zaposlen na tušmobilu rekel da ko bom zamenjal paket Brezmejnih z 25% popustom na naročnino,v paket Brezmejni multipaket mi bo popust ostal pa mi ni.
Tudi pri meni,je zaposlen na tušmobilu rekel da ko bom zamenjal paket Brezmejnih z 25% popustom na naročnino,v paket Brezmejni multipaket mi bo popust ostal pa mi ni.
- tado
- Stari maček
- Prispevkov: 997
- Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
- Telemach paket: FREE2GO Revolucija
- Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
- Znesek računa: 7 €
- Kraj: Perth (Scotland)/Kranj
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Sam si podpisal pogodbo da si se seznanil s SP. Kot sem opazil nekaj dni nazaj, je v tiskani obliki na voljo veliko izvodov splošnih pogojev in cenikov.
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Rocky napisal/-a:To bi jaz ukinil! Vročitev splošnih pogojev mora biti osebna, pred podpisom pogodbe.Deky_ napisal/-a:Če jih nisi dobil se jih najde na spletni strani splošne pogoje: http://www.tusmobil.si/splosni-pogoji.html tak da tukaj ni izgovor da nisi mogel prebrat..
Se strinjam, vendar če jih ti ne iščeš, potem tudi drugi ne čutijo, da ti jih dajo.
Splošne pogoje je treba iskati in jih tudi prebrati in vse kar ni razumljivo, vprašati. Pa naj se to sklepa mobilna vloga, zavarovanje, kakšno, kje, bančni račun, itn., danes je to nuja, če mene sprašuješ
Lp.
-
- Znanec
- Prispevkov: 391
- Pridružen: 06. Jun 2011 13:51
- Telefon: Huawei ideos x5
- Znesek računa: 19,90
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
In ravno to je največji FAIL! Potem pa se podjetje čudi če se zgodi "neomejena ponudba omejena s 1500 minutami".krepki napisal/-a:Zdaj za splošne pogoje se je dobro prej pozanimat na tušmobil spletn strani ,ker zaposleni v tušmobilovih centrih ne morejo vsega vedet.
Tudi pri meni,je zaposlen na tušmobilu rekel da ko bom zamenjal paket Brezmejnih z 25% popustom na naročnino,v paket Brezmejni multipaket mi bo popust ostal pa mi ni.
Zaposleni na prodajnem mestu za sklepanje naročninskih pogodb MORA vedeti in znat razložit vse kar piše v splošnih pogojih!
Kot pravim, zaposleni ti mora vročit splošne pogoje, če jim printer ne dela potem pač ne morajo sklepat pogodb. Koliko sem bil seznanjen s tem, stranka ne rabi zahtevat splošnih pogojev ampak bi ji morali biti dani, zatakne pa se ravno pri tem, da kot "vročitev" splošnih pogojev velja tudi to da so objavljeni na spletni strani ponudnika, in to me moti.
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Rocky napisal/-a:In ravno to je največji FAIL! Potem pa se podjetje čudi če se zgodi "neomejena ponudba omejena s 1500 minutami".krepki napisal/-a:Zdaj za splošne pogoje se je dobro prej pozanimat na tušmobil spletn strani ,ker zaposleni v tušmobilovih centrih ne morejo vsega vedet.
Tudi pri meni,je zaposlen na tušmobilu rekel da ko bom zamenjal paket Brezmejnih z 25% popustom na naročnino,v paket Brezmejni multipaket mi bo popust ostal pa mi ni.
Zaposleni na prodajnem mestu za sklepanje naročninskih pogodb MORA vedeti in znat razložit vse kar piše v splošnih pogojih!
Kot pravim, zaposleni ti mora vročit splošne pogoje, če jim printer ne dela potem pač ne morajo sklepat pogodb. Koliko sem bil seznanjen s tem, stranka ne rabi zahtevat splošnih pogojev ampak bi ji morali biti dani, zatakne pa se ravno pri tem, da kot "vročitev" splošnih pogojev velja tudi to da so objavljeni na spletni strani ponudnika, in to me moti.
Roky, na prodajnem mestu, dobiš in splošne pogoje, razložijo ti paket v nulo, itn. naprej. Zakaj? Zato, ker prodajalec ve, da če bo kaj narobe, ga bo stranka njega poiskala in se bo on vnovič ukvarjal z njo.
Sedaj pa, če na kakšnem prodajnem mestu, kakšen prodajalec, kvečjemu študent ali posrednik zadevo pozabi ali zamolči, je to stvar do tega prodajalca, podjetje ne more vsako sekundo stati kot gestapo ter preverjati, zasliševati konec delavnika posameznika, kaj je kdo točno počel skozi svoj delavnik. Zato se lahko stranka pritoži nad posameznim delom prodajalca, če meni da kaj ni bilo ok. Je pa tudi kupec dolžan, da se pozanima o vsem, kar mu ni jasno.
Biti zaveden, ne pomeni, če ti nisi kaj razumel, ob enem pa prebral ter se delal, da ti je vse jasno ali pa nisi sam zahteval, da kaj prebereš.
Lp.
-
- Znanec
- Prispevkov: 67
- Pridružen: 06. Okt 2011 17:23
- Telefon: Samsung Galaxy S Adv
- Dodatni paketi: Brezmejni multipaket
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Glej v mojem primeru bi lahko prodajalec napisal vezavo in bi mi ostalo 25% popusta,je pa samo rekel saj ti ostane enako kot v paketu brezmejni.
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
krepki napisal/-a:Glej v mojem primeru bi lahko prodajalec napisal vezavo in bi mi ostalo 25% popusta,je pa samo rekel saj ti ostane enako kot v paketu brezmejni.
Pa misliš, da je v tem primeru sedaj krivo podjetje ter vsi tisti drugi prodajalci, zaradi tega, ki ti je tko razložil ker je menil, da je to to?
Lp.
Re: NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOB
Brez zamere... s tuš storitvami sem zaenkrat zelo zadovoljen... ampak prodajalci in vaša tehnična pomoč je pa slaba... se vidi malo denarja malo muzike
search foruma > od prodajalcev
search foruma > od prodajalcev