Stran 1 od 1

ALL Inclusive pritožba

Objavljeno: 24. Okt 2011 15:43
Napisal/-a rollypop
Po 14 dneh paketa AllInclusive sem prejel obvestilo da mi bodo zmanšali klice v druga omrežja ker sem prekoračil neomejen paket. Sedaj je minilo 24 dni in ne morem poslat sms-a,ne morem klicat...NIČ. TUŠmobil NIKOLI VEČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roland

Re: ALL Inclusive pritožba

Objavljeno: 24. Okt 2011 15:46
Napisal/-a rollypop
Dragi TušMobil,vsaj sms-e pustite ali nekaj...edini telefon ko imam in vidim da se na Tuš-a človek ne more zanesit...pa so vsi govorili da je Tuš ZANIČ a nisem verjel...moral sem se sam opečt!

Re: ALL Inclusive pritožba

Objavljeno: 24. Okt 2011 16:28
Napisal/-a enpir
predlagam ponovno branje posebnih pogojev all inclusive paketa...

http://tusmobil.si/component/filemanager/?fid=580

več kot očitno si "izkoriščal" sam paket, da si kvoto presegel že v 14dnevih... vrjetno si bil prvo opozorjen preko SMSa, da bo v primeru nadaljne porabe prišlo do blokade, ker tega nisi upošteval je prišlo do blokade...

Re: ALL Inclusive pritožba

Objavljeno: 24. Okt 2011 16:55
Napisal/-a tado
rollypop napisal/-a:Po 14 dneh paketa AllInclusive sem prejel obvestilo da mi bodo zmanšali klice v druga omrežja ker sem prekoračil neomejen paket. Sedaj je minilo 24 dni in ne morem poslat sms-a,ne morem klicat...NIČ. TUŠmobil NIKOLI VEČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roland
Da bo zgodba popolna, prosim povej koliko enot si porabil oziroma koliko minut si klical, ker tole dosežt je pa :ne:

Re: ALL Inclusive pritožba

Objavljeno: 24. Okt 2011 19:22
Napisal/-a lithium
Uf, da pa kvoto nekdo doseže v 14. dneh?! :confused:
Verjetno ima kartico v kakšni napravi za klice iz cele firme ;)

Re: ALL Inclusive pritožba

Objavljeno: 25. Okt 2011 00:42
Napisal/-a delboy
rollypop napisal/-a:Po 14 dneh paketa AllInclusive sem prejel obvestilo da mi bodo zmanšali klice v druga omrežja ker sem prekoračil neomejen paket. Sedaj je minilo 24 dni in ne morem poslat sms-a,ne morem klicat...NIČ. TUŠmobil NIKOLI VEČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roland
Roland, ni potrebe, da se razburjaš, omogočeno ti je bilo, da zelo ugodno uporabljaš celoten volumen, ne pa da ga iskoriščaš :greensmart:

Če nimaš občutka koliko si dejansko porabil, ti svetujem, da skočiš na portal moj.tusmobil.si ter preveriš zgodovino uporabe :diploma:

Moje mnenje je, da si preveč pretiraval v določenem trenutku ali času in je sistem zaznal nenaden skok porabe oz. zlorabe v tistem času, kajti blokada kot jo imaš ti se zelo redko izvaja, da si imel neko konstatno povrečno porabo tudi v enaki porabljeni količini kot si jo imel in presegel dani limit, ne bi te blokiral, saj je kar precej aktivnih uporabnikov s tem paketom, ki konstantno presegajo okvirni limit, saj ni dobeseden, vendar pri tebi, kot že rečeno nekaj ni bilo povsem na mestu v danem trenutku.

Sicer pa blokada ti je do konca meseca. Drugi mesec bo kmalu in boš imel vnovič možnost uporabe polnega paketa :thumbs: , vendar takrat bodi previden, sistem te ima že na piki :sodnik:


Lp.