rollypop napisal/-a:Po 14 dneh paketa AllInclusive sem prejel obvestilo da mi bodo zmanšali klice v druga omrežja ker sem prekoračil neomejen paket. Sedaj je minilo 24 dni in ne morem poslat sms-a,ne morem klicat...NIČ. TUŠmobil NIKOLI VEČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roland
Roland, ni potrebe, da se razburjaš, omogočeno ti je bilo, da zelo ugodno uporabljaš celoten volumen, ne pa da ga iskoriščaš
Če nimaš občutka koliko si dejansko porabil, ti svetujem, da skočiš na portal moj.tusmobil.si ter preveriš zgodovino uporabe
Moje mnenje je, da si preveč pretiraval v določenem trenutku ali času in je sistem zaznal nenaden skok porabe oz. zlorabe v tistem času, kajti blokada kot jo imaš ti se zelo redko izvaja, da si imel neko konstatno povrečno porabo tudi v enaki porabljeni količini kot si jo imel in presegel dani limit, ne bi te blokiral, saj je kar precej aktivnih uporabnikov s tem paketom, ki konstantno presegajo okvirni limit, saj ni dobeseden, vendar pri tebi, kot že rečeno nekaj ni bilo povsem na mestu v danem trenutku.
Sicer pa blokada ti je do konca meseca. Drugi mesec bo kmalu in boš imel vnovič možnost uporabe polnega paketa
, vendar takrat bodi previden, sistem te ima že na piki
Lp.