Pozdrav
Zanima me sledeče imam naročnino Multipaket X in imam račun skupaj 63,40 evra saj za nazaj sem imel podobne položnice.
Zdi se mi preveč obračunano, če piše da je skupna naročnina 59,90 zakaj potem vedno več kar se simk tiče so vse brezplačno zraven ni dva evra obračuna vsaki mesec in niti kupoval nisem nič preko Tuškabine.
Prosim, če mi kdo obrazloži zakaj je tak račun vsaki mesec
Hvala
Plačilo računa
Re: Plačilo računa
naredi scan računa, zakrij svoje podatke in ti obrazložimo zakaj in kako, na pamet ne moremo govorit...
-
- Novinec
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 18. Jul 2011 16:20
- Telefon: Samsung Galaxy II
- Znesek računa: 15.00
Re: Plačilo računa
Upam, da bo sedaj malo bolj obrazloženo
- Priponke
-
- Moj račun
- untitled.JPG (60.52 KiB) Pogledano 7140 krat
-
- Novinec
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 18. Jul 2011 16:20
- Telefon: Samsung Galaxy II
- Znesek računa: 15.00
Re: Plačilo računa
DreamDesign napisal/-a:3 dodatne SIMke imas, 100% popust imas le za 2 SIMki
Imam samo eno dodatno simko ena je pa bila od prej samo je več nimam sedaj imam samo svojo in in dodatno, vzel sem takrat ko je bila tista akcija brez dveh evrov tako da.
Re: Plačilo računa
glede na račun imaš znotraj multipaket 3 SIM-ke, za dve imaš priznan 100% naročnino, za eno se ti pa zaračunava...
1188 je klic na informacije in se obračunava dodatno...
kdaj si sklenil vse 3 številke znotraj multipaketa?
1188 je klic na informacije in se obračunava dodatno...
kdaj si sklenil vse 3 številke znotraj multipaketa?
-
- Novinec
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 18. Jul 2011 16:20
- Telefon: Samsung Galaxy II
- Znesek računa: 15.00
Re: Plačilo računa
enpir napisal/-a:glede na račun imaš znotraj multipaket 3 SIM-ke, za dve imaš priznan 100% naročnino, za eno se ti pa zaračunava...
1188 je klic na informacije in se obračunava dodatno...
kdaj si sklenil vse 3 številke znotraj multipaketa?
Sem ugotovil kaj je bilo narobe, da se je dodatno obračunavala še ena simka sem imel v mesecu juliju še eno št. samo za internet. Sem jo potem ukinil z dnem 22.08.2011 in kakor se meni zdi se mi je to priznalo šele pri računu za avgust in ne za mesec julij upam, da imam prav.
Sem klical na Tušmobil in tako mi je povedal pač obrazložil kako je s tem.
Hvala za pomoč LP
Re: Plačilo računa
Točno tako, v kolikor se bo zadeva slučajno ponovila v naslednjem mesecu, potem obvezno izvedi reklamacijo računa na sporne postavke.