evo ti s spletne strani in tut označeno je primer polnitve..
DVOJNA POLNITEV ZA UPORABNIKE TUŠMOBIL MINI
Vsi, ki ste v četrtek, 8.9.2011 polnili svoj MINI račun z vrednostno kartico za 10€ ali 20€, ste v petek, 9.9.2011 na račun prejeli dvojno polnitev. Na vaš MINI račun smo v petek nakazali še eno polnitev v enakem znesku, kot ste ga polnili v četrtek.
Primer: Če ste v četrtek napolnili svoj račun za 20€, ste naslednji dan na račun prejeli še dodatnih 20€. Dvojna polnitev velja samo ob polnitvi z vrednostno kartico in ne velja ob polnitvi preko storitve Polni zame.
Nevem kaj ti ni jasno dvojna polnitev pomeni ti si polnil za 10€ in ti tušmobil doda drugo polnitev z isto vrednostjo ki si jo ti polnil to pomeni dodatni 10€ skupaj 20€...Tko da nevem kaj ni jasno pri tem
Sandy napisal/-a:Vivim da je ta stran samo za pohvale tusmobilu....
HVALA TUSMOBIL... NAJBOLJSI SI....
Tole zadnje lajkamo. Pa četudi ne mislite resno.
Če mislite, da Tušmobil ni izpolnil ponudbe je pri družbi Tušmobil na voljo reklamacijska služba:
Reklamacijo lahko pošljete po pošti na naslov:
Tušmobil d.o.o.
Brnčičeva ulica 49
1231 Ljubljana – Črnuče
Lahko jo pošljete tudi po faxu na številko 01 6000 999 ali na elektronski naslov reklamacijeMobile@tusmobil.si za mobilne storitve ter reklamacijeFix@tusmobil.si za fiksne storitve. Reklamacijksi zapisnik lahko izpolnite in oddate tudi na vseh Tušmobilovih prodajnih mestih.
Če se z odgovorom ne boste strinjali, lahko prijavo oddate na APEK.
Prav tako se na forumu zagotovo dobrodošle vse kritike, vedno pa vsi pač povemo svoje mnenje.
Kak sod ste ofnal zarad enga vprasanja.... No, ja, kot Tusmobilovi zaposljeni pac ne morte drugace, jasno.
Vem pa tudi to, da nisem edina, ki je prisla na to idejo, in da je ze kar nekaj reklamacij pri vas. Pa tudi druge možnosti se obstajajo.
Tko da....
Sandy napisal/-a:Kak sod ste ofnal zarad enga vprasanja.... No, ja, kot Tusmobilovi zaposljeni pac ne morte drugace, jasno.
Vem pa tudi to, da nisem edina, ki je prisla na to idejo, in da je ze kar nekaj reklamacij pri vas. Pa tudi druge možnosti se obstajajo.
Tko da....
Po čem sklepaš da smo zaposleni na tušmobilu?
če bi bili zaposleni pri tušmobilu bi bil to uradni forum tko pa nismo in je to Neuradni forum.... Da da nismo v ničemer povezani s TUšmobilom razen da smo zadovoljni uporabniki njihovih stroritev..
Ne vem kako je sedaj, vendar v preteklosti je naprimer Mobitel namerno preveč računal. Naprimer eni babici 95 let stari je zaračunal klice na hotline linijo 090... Čeprav jih ni klicala. Znala edino 3 številke poklicat
Ko je bratranec prešel na drugega operaterja iz Mobitela pa je začuda zadnji mesec plačal kar polovico manj kot drugače (iz 60 € na 30 €). Pa je klical 2x več zadnji mesec (december pa to).
Pred prihodom Tušmobila in razčlenjenih računov so operaterji radi to počeli.