Stran 84 od 115
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 15. Avg 2012 10:11
Napisal/-a lithium
avgi napisal/-a:Moj Tušmobil je zelo skop in nepregleden. Upam, da to čim prej uredijo.
Pa bi vsaj argumentiral, kaj vse manjka oz. kako bi bilo po tvoje bolje?

Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 15. Avg 2012 12:47
Napisal/-a avgi
lithium napisal/-a:avgi napisal/-a:Moj Tušmobil je zelo skop in nepregleden. Upam, da to čim prej uredijo.
Pa bi vsaj argumentiral, kaj vse manjka oz. kako bi bilo po tvoje bolje?

Veš kaj mene moti, da z tega kar je sedaj ni jasno kaj imaš vklopljeno in kaj ne. Veliko ljudi se je strinjalo z mano. Rešitev se lahko naredi z ustreznim meniju in gumbi/barvami/slikami. Potrebno je narediti mojtusmobil, da je bol privlačen. Vsebinsko: Manjkajo podatki o naročniku, direktna pomoč uporabnikom (pomoč in informacije, pogosto zastavljena vprašanja, možnost pohvale in pritožbe, pregled sklenjene pogodbe in ostali obrazci). Meni najbolj fali, da lahko pošlješ sporočilo direkt v info.center iz mojtusmobil oz. dodatek Web Call Agent. Potem te upravljanje z mojimi aktivnimi storitvami. Izpis v Excel-u klicev in opravljenih storitev (tekoči pregled). Potem manjka upravljanje z uporabniškimi nastavitvami (PUK in PIN). Prevod v angleškem jeziku. Spletna trgovina.
To ni nič novega, ker kar sem naštel, skoraj vse že ponuja konkurenca. Verjamem v Tušmobil in upam, da to čim prej uredijo in nadgradili.

Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 15. Avg 2012 14:33
Napisal/-a ahmediukas
Saj ne gre za to kaj bi tusmobil lahko imel, vprasanje je ce se splaca vlagati energijo v take stvari. Zaradi tega ne bo pridobil novih narocnikov, kar je glavna poanta ponudbe storitev.
Zame so to zgolj piskotki. Dolocene stvari ki si jih nastel so tehnicno simpl izvedljive, ampak v praksi se pokaze da imas veliko vec od klica narocnika, lahko med drugim tudi kaj ponudis ipd.
Zdej a to call center dela ali ne je pa druga
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 15. Avg 2012 16:41
Napisal/-a pierson
ahmediukas napisal/-a:Saj ne gre za to kaj bi tusmobil lahko imel, vprasanje je ce se splaca vlagati energijo v take stvari. Zaradi tega ne bo pridobil novih narocnikov, kar je glavna poanta ponudbe storitev.
Zame so to zgolj piskotki. Dolocene stvari ki si jih nastel so tehnicno simpl izvedljive, ampak v praksi se pokaze da imas veliko vec od klica narocnika, lahko med drugim tudi kaj ponudis ipd.
Zdej a to call center dela ali ne je pa druga
Ma glavni point je da se poveca stevilo 3G baznih, taksne malenkosti kot so moj.tusmobil so manj pomembne, je samo kozmetika

Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 15. Avg 2012 17:18
Napisal/-a ahmediukas
Zal so minila leta ko si bazno postavu pa naknadno
Dubu dovoljenje tko kot m@ in s!
Zdej gre to pocasi
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 15. Avg 2012 18:17
Napisal/-a pierson
ahmediukas napisal/-a:Zal so minila leta ko si bazno postavu pa naknadno
Dubu dovoljenje tko kot m@ in s!
Zdej gre to pocasi
Vem

A recimo tam kjer so obstojece 2G potem enak postopek ce bi hotel tusmobil dodati se 3G na isti stolp ?
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 15. Avg 2012 20:35
Napisal/-a ahmediukas
Ni cist enak. Mislim da gradbenega dovoljenja v tem primeru ne rabis.
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 16. Avg 2012 08:53
Napisal/-a SvetIdej
se mi zdi, da je precej skrajšan postopek, če hočeš novo tehnologijo na star stolp.
verjetno pa vse nove stolpe ter obstoječe so avtomatsko zaprosili za dovoljenje za UMTS, čeprav na nekaterih stolpih še ni UMTS. Po mojem so vsi stolpi UMTS ready (razen mogoče tistih ki so še na prikolicah).
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 16. Avg 2012 11:32
Napisal/-a ahmediukas
Pomoje posebnega dovoljenja ne rabijo, saj imajo licenco. Ko postavjo z ustreznimim gradbenim dovoljenjem stolp, lohk nanjga obesjo tud mikrovalovko.
Je pa v interesu bolj gsm bazna tam kjer se ni signala sploh, kot pa umts na stolp ki ze ima gsm. Razn ce ne gre za kako vecje mesto
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 16. Avg 2012 12:37
Napisal/-a SvetIdej
Zagotovo je prednost postaviti čim več baznih, pa čeprav samo s GSM. Nacionalni roaming je rak rana.
Ko imaš omrežje zgrajeno ti odpade strošek za roaming, denar lahko namenjaš za nadgradnjo baznih, pa tudi kak MVNO se lahko ti pripopa gor in s tem spet več keša.
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 16. Avg 2012 13:40
Napisal/-a avgi
SvetIdej napisal/-a:Zagotovo je prednost postaviti čim več baznih, pa čeprav samo s GSM. Nacionalni roaming je rak rana.
Ko imaš omrežje zgrajeno ti odpade strošek za roaming, denar lahko namenjaš za nadgradnjo baznih, pa tudi kak MVNO se lahko ti pripopa gor in s tem spet več keša.
Zakaj v SLO nimamo več MVNO?
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 16. Avg 2012 14:39
Napisal/-a SvetIdej
Pravega MVNO nismo nikoli imeli, le pravi SP.
Pravega MVNO tudi ne bomo nikoli imeli. Pravi MVNO bi si moral priskrbeti svoje roaminge, itd...
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 16. Avg 2012 16:35
Napisal/-a ahmediukas
SvetIdej napisal/-a:Pravega MVNO nismo nikoli imeli, le pravi SP.
Pravega MVNO tudi ne bomo nikoli imeli. Pravi MVNO bi si moral priskrbeti svoje roaminge, itd...
Sej si jih.
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 16. Avg 2012 17:16
Napisal/-a SvetIdej
Pravi MVNO mora iti do vsakega tujega operaterja ter prositi roaming.
Pri SP (ponudniku storitev) pa roaming dobi od enega infrastrukturnega operaterja, ponavadi od tistega pri katerem gostuje.
APEK pravi da imamo SP in ne MVNO.
Re: Debata med uporabniki Tušmobila
Objavljeno: 16. Avg 2012 17:38
Napisal/-a ahmediukas
Apek torej ni informiran. Debitel ima npr. z vsakim roaming operaterjem sklenjeno pogodbo, neglede na to kako ima to Mobitel reseno.