Porazna tehnična pomoč in reševanje reklamacij

Aparati, omrežje, pokritost s signalom
Odgovori
VladimirF1971
Novinec
Novinec
Prispevkov: 1
Pridružen: 21. Nov 2023 19:52

Porazna tehnična pomoč in reševanje reklamacij

Odgovor Napisal/-a VladimirF1971 »

Delim izjemno slabo izkušnjo s Telemachovo službo za reševanje reklamacij /oddelkom za tehnično pomoč.
Imamo podjetje, od spletne povezave so pri delu odvisni tudi pogodbeniki in vsi družinski člani, ki prav tako delamo v podjetju. Zaradi narave dela se ne da veliko pomagati z navadnim prenosom podatkov, zato imamo izbran paket z najboljšo opcijo interneta na optičnem priključku, katerega skrbnik je Telekom.
Med vikendom, v soboto smo opazili, da ne deluje TV, ker pa so nenehno motnje s pojavom napaka C1000, C…, zamrznitve slike (kljub optiki!!),…v glavnem katastrofa, nismo polagali pozornosti in težili reklamacijam. V nedeljo zjutraj pa smo napako prijavili, saj smo ugotovili, da smo odrezani od TV, interneta in tudi fiksnega telefona.
Opozoriti moram, da so nam napako kljub temu, da gre za podjetje sp, odpravili šele 9. dan!!
3. dan po prijavi, pozno zvečer, je prišel Telemachov serviser, ki pa je dejal, da ne ve zakaj so ga poslali tole preverjat, ker napako lahko vidijo že v centru sami operaterji, ter da bo moral priti serviser Telekoma in verjetno zamenjati modem.
Na koncu je bilo rešeno brez obiska s strani Telekoma, očitno zgolj nastavitve... a čakali smo še nadaljnjih 6 dni!
Da utegne biti napaka na strani Telekoma, smo jih ob prijavi že sami opozorili, saj se na sosednjih priključkih (modem optike) prav tako pojavljajo težave in tudi operater/telefonist je že takoj v nedeljo ob prijavi ugotovil, da ne obstaja povezava med Telemachovim in Telekomovim modemom, ampak zgodilo pa se enostavno ni nič.
Kot da težavo vedno znova omenjaš nekomu na drugi strani, ki mu je prav vseeno za razplet, drugo ne povedo kot »bom zadevo dal/a naprej, potem pa počakajte, bomo videli«. Kljub klicanju, pisanju, na koncu grožnjam o odpovedi pogodbe,… počutiš se kot zadnji debil, saj enostavno ne veš kako naj pristopiš, ker je vsak klic novo razočaranje, ko ugotoviš, da moraš ponavljati vse od začetka, da eden operater ne ve kaj predhodni počne, eden govori eno, drugi nekaj povsem drugega, praktično nič ne beležijo, učinka ni nobenega.
Delo pa stoji, in najhuje - nekatere stranke vse skupaj smatrajo kot neresen pristop iz naše strani. Glede na to, da so motnje pogosto tudi pri mobilni telefoniji zlasti v tujini, je postala blamaža nenehno se opravičevati.

Preden smo v dobri veri tako z mobilnimi kot vsem ostalim prestopili na tega operaterja, so nam na mnoga vprašanja glede kakovosti storitev poleg solidnih popustov obljubljali vse mogoče prednosti, izvrstno delovanje mobilnih storitev v tujini, glede na optiko super delovanje TV,… a v kratkem se pokaže, da enostavno lažejo, nakladajo in to celo s pomočjo najete agencije, ki zanje novači stranke. Žal drži samo, da so nam takrat dali soliden popust, podobnega ponujajo sedaj tudi že vsi ostali, vse ostalo pa je na momente za bridek jok. S težavo bomo očitno dočakali iztek trajanja pogodbe. Potem pa najbrž nazaj na T2 in Telekom za mobilce.
Stane kar stane, živci so tudi nekaj vredni, vem pa, da bomo poleg ostale stabilnosti ponovno imeli tudi teletext in kakovostne športne programe. Pa nikdar več nazaj!
Odgovori