In tako so mi odgovorili danes.lithium napisal/-a:Ja, to je katastrofalno, kako jim deluje sistem s podaljševanji revolucije...
6.4. sem na portalu vključil stari mami paket mini revolucija. Potem pa kasneje opazil, da ji zaračunava dodatno porabo. Na reklamacijo je bil njihov odgovor sledeč:
Spoštovani,
pristojni oddelek nas je obvestil, da ste dodatni paket Revolucija vklopili 11.3. in je veljala do 10. aprila. Prikaz na portalu Moj Telemach je napačen, saj dodatnega paketa MINI Revolucija niste vklapljali. Svetujemo vam, da stanje preverjate preko ukaznega niza *123# in tipke za klic. Podatki navedeni na portalu so zgolj informativne narave.
Če potrebujete dodatne informacije, pa nas lahko pokličete na 080 22 88 ali nam pišete na info@telemach.si.
Prijazen pozdrav,
To pomeni, da jim polizdelek z imenom moj Telemach sploh ne deluje pravilno.
Seveda ne bo ostalo samo pri tem odgovoru.
Pa smo mislili seliti tudi poslovno Telefonijo na Telemach. Ni šans! Prej bomo kaj odselili.dovolite nam, da se vam opravičimo za daljše čakanje na odgovor.
Želimo poudariti, da razumemo vaše stališče in skrb ter obžalujemo nastale nevšečnosti ob aktivaciji mini revolucije, kljub temu vam želimo pojasniti, da v skladu s splošnimi pogoji velja, da Telemach ne odgovarja za občasno nedelovanje strani oziroma portala, morebitno netočnost informacij in za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.Glede na navedeno, boste razumeli, da vaši zahtevi ne moremo ugoditi.
Svetujemo vam, da stanje preverjate preko ukaznega niza *123# in tipke za klic.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje.