NEVERJETNO PRI TUŠMOBILU PAČ RADI NATEGUJEJO

Splošno o Telemachovi mobilni telefoniji
tušmobilnikoliveč
Novinec
Novinec
Prispevkov: 1
Pridružen: 08. Jan 2013 20:24

Re: NEVERJETNO PRI TUŠMOBILU PAČ RADI NATEGUJEJO

Odgovor Napisal/-a tušmobilnikoliveč »

Na hitro sem prebral forum in ugotovil, da imam podobne probleme. Najprej se je začelo z napačnim imenom (nekje je bilo pravilno napisano drugje narobe), pa sem po nekaj poskusih popravljanja na tušmobil centrih obupal. Jeseni je bila 12 letna hči, ki je trenutno uporabnica mojega tušmobil telefona, z starimi starši v Italiji in na potovanju z ladjo po Sredozemlju. Ker je imela rojstni dan sva jo z ženo poklicala. Klicala sva dvakrat vendar je zaradi motenj bila veza vsakič prekinjena. Prvič je bil pogovor dolg 62s s prekinitvijo, drugič sta bila dva pogovor dolga z prekinitvijo 4 minute in 37s. Tarifa je bila zaračunana 9,75 EUR/min. Hči sploh ni klicala, ko je bila v tujini. Račun je znašal 80,75Eur (običajen račun zanjo je bil vedno manj kot 10EUR).
Pregledal sem tarife pri vseh operaterjih in nisem našel tako visoke tarife, sem klical tušmobil klicni center naj mi obrazložijo račun. Na klicnem centru so me napotili naj dam pisno reklamacijo, kar sem tudi storil. Ker po mesecu dni nisem dobil odgovora sem poslal še E-pošto z reklamacijo z oznako pomembno in z povratno informacijo o branju pošte. Dobil sem odgovor iz upravljavca (Outlook) pošte, da je bila pošta neprebrana in izbrisana. Potem so blokirali odhodne klice. Napisal sem jim še enkrat na E- pošto s sledečo vsebino:
Že četrtič se oglašam v zvezi z obračunom za tušmobil naročniško številko 070xxxxxxxx. Najprej sem poskušal preko telefona na vašo informacijsko službo, ki me je napotila naj reklamiram pisno. Poslal sem klasično pismo, ker ni bilo odgovora sem poslal še e poštno sporočilo z možnostjo potrditve branja (glej spodaj) in z sledečo vsebino:
Spoštovani,
Po prejemu računa sem klical vašo informacijsko službo, ki mi ni znala obrazložiti računa, zato sem pismeno po pošti zavrnil račun dne 12.11.2012. Do danes nisem dobil odgovora. Zdaj pa ste poslali po SMS sporočilu, da je zapadel rok za plačilo opomina, ki ga sploh nisem prejel. Najprej prosim za obrazložitev računa, potem sem bom odločil kako bom ukrepal.
Potem sem plačal sporen račun, kar se je izkazalo za še eno mojo napako, ker sem v naslednjem mesecu dobil še dodatne stroške za ponovni priklop dodatnih 20EUR.
Danes je 8.1.2013 in ko gledam ali je bila druga E-pošta prebrana ni odgovora, torej v Tušmobilu namerno ne berejo reklamacij ne telefonsko, ne po elektronski pošti, medtem ko račune pošiljajo po E-pošti in opomine z SMS sporočili. Danes sem šel na prvi Tušmobil center in odjavil pogodbo. Zaradi predčasne prekinitve pogodbo bom dobil še 50 EUR kazni, kot mi je povedal predstavnik Tušmobila. Tak način dela je obsojen na propad.
Zato lep pozdrav in Tušmobil nikoli več.
Uporabniški avatar
enpir
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1174
Pridružen: 27. Okt 2009 09:24
Telemach paket: SEVEC

Re: NEVERJETNO PRI TUŠMOBILU PAČ RADI NATEGUJEJO

Odgovor Napisal/-a enpir »

Zdravo,

če lahko povzamem del posta iz druge teme glede obračunavanja in prikaza postavk na računu:
"Razlaga postavk: če imaš napisan en sam SMS in en sam klic to še ne pomeni, da si dejansko opravil tudi sam 1 klic in 1 sms, temveč je napisano tako, ker lahko gostuješ pri različnih operaterjih v različnih državah in cenik se seveda razlikuje. Pod temi postavkami imaš združeno vse skupaj zato je količina 1."

Cenik gostovanja na ladjah je objavljen na spletni strani link: http://www.tusmobil.si/tujina/gostovanje.html, in pa:
Slika

Če mi na ZS posreduješ podatke lahko preverim kaj se je dogajalo z reklamacijo in odgovorom nanjo...
matek567
Novinec
Novinec
Prispevkov: 12
Pridružen: 01. Nov 2010 11:11
Telefon: nokia

Re: NEVERJETNO PRI TUŠMOBILU PAČ RADI NATEGUJEJO

Odgovor Napisal/-a matek567 »

Hm...ok, eno vprašanje...zakaj pa nisi šel v tem primeru osebno do ene izmed poslovalnic (takoj ko se je problem pojavil)? Ker veš kako je z maili in s takimi stvarmi - svašta se lahko zgodi. Ne pravim, da je tvoja krivda ali karkoli, samo da je takšne stvari zmeraj najbolje urejat osebno, ker ti lahko na licu mesta povejo kako in kaj in tud vse se lažje zmeniš...sem prepričan, da bi se potem zadeva drugače razpletla...
sepek119
Novinec
Novinec
Prispevkov: 16
Pridružen: 02. Nov 2010 10:56
Telefon: nokia

Re: NEVERJETNO PRI TUŠMOBILU PAČ RADI NATEGUJEJO

Odgovor Napisal/-a sepek119 »

Postopek ki si ga uporabil je po mojem mnenju napačen, če se ti takšne stvari res zgodijo, potem greš to osebno reševat v poslovalnico, ker to z maili je ponavadi zelo nesigurna situacija, razen če si mogoče imel sam interes, da se to rešuje na tak način. Čeprav moram priznati, da mi je tvoja zgodba čudna. Če bi že prej šel vse stvari urejet takoj v poslovalnico, se zgodba ne bi če je vse res končala tako kot se je. Načeloma vas res ne razumem zakaj takšne stvari rešujete na tak način. Na 4 oči je vse lažje in bolj diskretno.
delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: NEVERJETNO PRI TUŠMOBILU PAČ RADI NATEGUJEJO

Odgovor Napisal/-a delboy »

Zelo dobro bi bilo še izvedeti na kateri točno email je bila reklamacija napotena :confused:


Lp.
Odgovori