ko dam *123# mi napise da imam 0 porabljenih minut v druga omrezja;)
ko grem na wap.tuskabina mi sesteva klice v tusmobil (ki so mi neomejeni) in klice v druga omrezja, obe porabi
pa prikazuje kot porabljene klice v druga omrezja
potem tudi poraba na Free40 ne deluje pravilno po mojem. Ne da nepravilno kaže, tudi pravilno obračuna se ne. Po mojem boš rabil drug mesec napisati reklamacijo.
od spremembe dalje ker je drugačen način obračunavanja je res napačen prikaz porabe preko selfcare portalov za free40 ter allincl (se ureja prikaz)... posreduje mi podatke na ZS pa preverim
Dodatna poraba
Klici v Mobitel omrežje: 1.44 €
Klici v stacionarno omrežje: 0.06 €
SMS-i: 3.12 €
Saldo: 4.62 €
Kakor vidite, sploh ni bilo klica v stacionarno omrežje nad zakupljeno količino. Če pa se skoncentriramo na tale klic:
27.12.2012 17:05:20 0038641503XXX Odhodni klic Slovenija, Tušmobil 225 s 0.0612 €
Pa to niti ni stacionarna številka. Prosim če lahko kdo preveri, če se mu dogaja podobno in prosim tudi kakega od zaposlenih,če ga lahko privat kontaktiram, da preveri porabo tega meseca in po možnosti tudi za nazaj. Če mu ne bo odveč.