Če se prav spomnim nekaj dni. Je bilo že pred kakimi 4 meseci. To se mi niti ni zdelo toliko pomembno, kot tudi to, da sem do takrat vse položnice redno plačeval.
Jasno, je, da sem prvi napako naredil jaz (neplačilo) in ne oni. A "kazen" je enostavno previsoka. Za nekaj dni zamude po zakonu pač ne morejo zaračunati poleg "rednih" 20 EUR še več kot 2 EUR (zamudne obr. + stroški upr. terjatev). Tako pravi zakon. Si predstavljate, da bi lahko tudi policist nekoga za najbolj banalen prekršek kaznoval za npr. 1000 EUR? Zato pa so država in zakoni, da te možne anomalije uredijo. A tu se najdejo mobilni operaterji, ki te zakone zavestno kršijo, ker jim očitno nihče nič ne more, kraja denarja svojim strankam pa je očitno preveč mikaven šport, da bi se temu kar tako odrekli.
Pa da ne bom bentil samo čez Tušmobil, kot sem rekel, Simobil dela povsem enako, le da ti po vloženi reklamaciji oz. pritožbi znesek vrne. Seveda ti ga na naslednji položnici lahko (in v praksi to tudi naredijo) spet zaračunajo. Zakaj? Ker se jim - SPLAČA. Nekaj 100 EUR kazni od inšpektorja tu in tam, oni pa s tem "zaslužijo"(oz. ukradejo) mesečno... ...kaj pa vem, v glavnem preveč.
No, jaz sem od naslednjega tedna dalje na Mobitelu.
Danes so me iz TM celo klicali in vprašali, zakaj sem zamenjal operaterja. Me je kar "zalapnilo", mrak na oči pa to...

Sem pojasnil, da je bil osnovni problem v 1,67 EUR, in da kljub 4-mesečnim "naporom" nisem dobil
nobenega odgovora o zakonitosti tega njihovega zaračunavanja, dobil sem le to, da je to v njihovih splošnih pogojih. To sem seveda vedel od vsega začetka in tega niti nisem spraševal. Ne vem, zakaj me imajo za idiota. Če se pa nekomu splača krasti 1,67 EUR in izgubiti (ja, vem - eno teeeeečno) stranko, pa naj presodi vsak sam. Meni se zdi, da se vseeno ne splača, pred tem smo lepo sodelovali brez problemov in pošiljanja reklamacij.
In ko nas bo takšnih (zelo tečnih) več, bodo tudi operaterji ponujali storitve na višjem nivoju. Mislim vsaj na odnos do strank, ker s tehničnim delom sem bil v nasprotju z marsikom zelo zadovoljen, nikoli nisem doživel nekih čudnih prekinjanj ali kaj podobnega.
PS: Že ves čas sem ugotavljal, da mogoče govorimo rahlo drugačen jezik in se pač enostavno ne razumemo. In včeraj sem dobil njihov (e-mail) odgovor, da so mi že 4.4. poslali odgovor na mojo reklamacijo. Jaz sem jim to reklamacijo poslal 22 dni kasneje (26.4.), torej... Jasnovidost?
