Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Splošno o Telemachovi mobilni telefoniji
Odgovori
desyncx
Znanec
Znanec
Prispevkov: 114
Pridružen: 02. Jan 2010 10:12
Telefon: Google nexus 6
Kraj: Celje

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a desyncx »

slep_uporabnik, jaz ti svetujem, da tistih 30 € plačaš, da ne boš kdaj v prihodnje imel kakih problemov, sploh če kje dobiš službo. Pa verjemi mi, da takrat ne bo samo 30 €, ampak bodo še vsi stroški prišteti zraven, pa bo še kakšna dodatna cifra zraven. Me pa zanima, kako si lahko sklenil paket za 30 €, če si brezposeln oz. nimaš prihodkov ? A nisi rabil poroštva ob sklenitvi razmerja ?
slep_uporabnik
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 07. Jan 2012 07:50
Telefon: Nokia e 52
Dodatni paketi: Simobil Preprosto zame.
Znesek računa: 30,00 evrov.

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a slep_uporabnik »

sepek119 napisal/-a:To tvoje razmišljanje te ne bo pripeljalo daleč, sej najlepše je rečt da ti nekajnisi naredil in da te ne briga in da ne boš plačal. Podpisal si pogodbo, tega se nisi držal in sedaj misliš da ti bodo na Tušmobilu odpuščali zato ker pač maš ti neka svoja pravila oz. vidiš pravila tako kot je tebi prav. Mislim, da so ti že na forumu nekateri rekli da ne boš nič dosegel, delaš si še večjo škodo. Mislim, da so bili postopki s strani TM takšni kot morajo bit in nehaj že trmoglavit in utrujat z nekimi pripombami ki ne peljejo nikamor. Seveda država ti bo pogledala skozi prste zato ker si ti revež in zdej nam more bit vsem nam hudo. Lej, ne igraj se plačaj tisto kar moraš in zadeva zaključena. drugič pa se malo poglej stvari in tudi kaj preberi preden postaneš še bolj pameten!
Heh, ja saj tudi jaz bi si želel, da bi lahko kdaj kakšno stvar pogledal.

Dejstvo je, da jaz v ničemer nisem kršil pogodbe kar je povedala tudi inšpektorica v prispevku. Ravno nasprotno, pa jo je kršil tm, ker me je neupravičeno odklopil. Dejstvo je, da so obljubljali nekaj, česar potem niso izpolnjevali tako kot so obljubili, da bodo. Dejstvo je, da so mi odklopili odhodne storitve 16.12.2011, in da jih do 01.01.2012, nisem mogel opravljati. Bil sem torej 15 dni, brez možnosti opravljanja odhodnih storitev, zaradi česar sem vložil reklamacijski zahtevek v katerim sem jih prosil, za sorazmerno znižanje stroškov, pa mi niti tega niso hoteli priznati. Zanima me ali bi ti po vsej tej proceduri še vedno plačal račun? Pogodbo si bom pa prebral takrat, ko bo le ta napisana v meni razumljivi pisavi, ker v nasprotnem primeru je to kup praznih listov, ki zame osebno nimajo čisto nobene vrednosti, ker zame v meni razumljivi pisavi, na njih ne piče čisto nič. In navsezadnje dejstvo je tudi, da v sami pogodbi kakor tudi v splošnih pogojih ni pisalo nič o omejitvi, zaradi katerih so mi odhodne storitve izključili. Razen tega, da bom ispadel še bolj pameten sploh nisem bil edini, ki sem bil prejšnji mesec izklopljen, in še zdaleč ne držijo tvoje navedbe, da so bili postopki tm takšni, kakršni morajo biti. Dva neodvisna organa sta rekla, da niso bili takšni. In zame, je edino takšno mnenje relavantno. Poleg tega, sem si v času ko sem bil izklopljen primoran kupiti mobi kartico v vrednosti 20 evrov, katere mi v primeru da nebi bil izklopljen, nebi bilo potrebno kupiti, in katere mi ne bo nihče povrnil. Kar se pa teženja tiče, si ti edini ki praviš, da težim, pa čeprav že ves čas samo zagovarjam, zakaj računa ne mislim plačat. Sploh ne gre za 30 evrov, ampak zgolj za princip. Račun Če že, bom plačal šele takrat, ko bodo vsi postopki pri apeku zaključeni, v kolikor se ne bomo mogli dogovoriti drugače. Mislim, da sem bil dovolj jasen.
Zadnjič spremenil slep_uporabnik, dne 27. Jan 2012 14:26, skupaj popravljeno 2 krat.
Bajkman
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 504
Pridružen: 09. Dec 2011 11:30

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a Bajkman »

Da si ne boš nakopal sranja:


Kolikor je meni poznano, je treba v takem primeru plačat, nato pa podat reklamacijo in ti morajo denar vrniti. Seveda če je reklamacija upravičena... Se mi zdi, da boš na tak način lažje kaj dosegel. S slepoto se ne moreš izgovarjat, kolikor je meni poznano. Podpis imajo, pravno gledano je to dovolj. Ali so ti dali brat v tisti kodi ali ne, pa nimaš dokaza in sodišč kakor vem, to ne briga. Ni pošteno, je pa tako.


Pišem v dobrem namenu. LP
Slika
slep_uporabnik
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 07. Jan 2012 07:50
Telefon: Nokia e 52
Dodatni paketi: Simobil Preprosto zame.
Znesek računa: 30,00 evrov.

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a slep_uporabnik »

Bajkman napisal/-a:Da si ne boš nakopal sranja:


Kolikor je meni poznano, je treba v takem primeru plačat, nato pa podat reklamacijo in ti morajo denar vrniti. Seveda če je reklamacija upravičena... Se mi zdi, da boš na tak način lažje kaj dosegel. S slepoto se ne moreš izgovarjat, kolikor je meni poznano. Podpis imajo, pravno gledano je to dovolj. Ali so ti dali brat v tisti kodi ali ne, pa nimaš dokaza in sodišč kakor vem, to ne briga. Ni pošteno, je pa tako.


Pišem v dobrem namenu. LP
Nevednost je sigurno lahko olajševalna okoliščina. Sploh glede na dejstvo, da splošni pogoji katere so začeli izvajati sredi decembra, sploh še niso bili v veljavi, in da je krivda da so me odklopili izključno na strani operaterja. Lahko bi naredil tudi 10000 minut pogovora, pa bi še vedno klical v skladu s sklenjeno pogodbo. Ampak je pa nekaj treba priznati, da so vsaj od januarja pogoji jasni in da do tega do česar je prišlo v decembru, ne more več priti. Zdaj pa še mnenje odvetnika, katerega sem tudi povprašal za mnenje.
Moje stališče v zvezi s predmetno zadevo je naslednje.

1. Splošni pogoji poslovanja so del pogodbe, na katero se nanašajo. Pogodbeno stranko zavezujejo, če so ji bili ob sklenitvi pogodbe znani ali bi ji morali biti znani. Če je Tušmobil splošne pogoje objavil (lahko tudi na spletni strani) in si bil nanje opozorjen, se ne moreš izgovarjati na nevednost. V tem primeru bi Tušmobil najverjetneje dokazoval, da so bili splošni pogoji poslovanja dostopni vsem strankam (so ti morali biti znani), pri čemer bi zelo težko dokazal nasprotno. Mogoče bi bila pri tebi zaradi slepote kljub temu večja možnost za takšno sklicevanje.

2. Pogodbena kazen za predčasno prekinitev pogodbe je v Sloveniji klasičen institut vezave novih strank za daljše obdobje. V primeru, da boš pogodbo prekinil in sklenil pogodbo z drugim operaterjem, ima Tušmobil po sklenjeni pogodbi vso pravico zaračunati pogodbeno kazen v dogovorjeni višini. Prehod med operaterji oziroma razveza pogodbe brez pogodbene kazni pride v poštev samo, če nastopijo spremenjene okoliščine (pravno rebus sic stantibus, 112. člen Obligacijskega zakonika). V tvojem primeru to ni možno, ker se okoliščine obligacijskega posla v ničemer niso spremenile in so enake kot na začetku. Relevantno bi bilo na primer takrat:
- če bi morala stranka naenkrat za dalj časa oditi v tujino,
- če bi operater prenehal obstajati in prenesel obstoječe naročnike na novega operaterja,
- če bi operater zvišal cene storitev ali paketa,
- in v drugih podobnih primerih.

3. Najbolj relevantno pri predmetni zadevi so omenjeni splošni pogoji poslovanja. Določba v teh pogojih, kdaj lahko operater omeji storitve naročniku, so po mojem mnenju definitivno preveč nedoločni in tako v škodo naročnikom. Zakaj? Pri večini operaterjev potencialni naročnik že pred sklenitvijo pogodb o vezavi oziroma naročnini lahko natančno ugotovi, koliko minut klicev v razna omrežja, sporočil SMS in MMS ter prenosa podatkov ima vključene v paket. Pri Tušmobilu glede predmetnih paketov to ni določno razvidno, ampak zgolj določljivo - torej okvirno, pri čemer je odločitev o tem prepruščena "analizi prometa s strani operaterja in porabi povprečnega uporabnika".

4. Dopolnilno pravilo razlage je tudi načelo contra proferentem. Kadar vsebina pogodbe med strankama ni bila dogovorjena posamično, ampak je ena stranka vnaprej pripravila vsebino pogodbe, na primer v obliki obrazca (sklepanje pogodb na podlaig splošnih pogojev poslovanja), druga pa na oblikovanje vsebine ni imela vpliva, se nejanosti razlagajo v škodo stranke, ki je pripravila vsebino pogodbe (83. člen OZ). To pravilo varuje stranko, ki je v pogodbenem razmerju praviloma v šibkejšem položaju.

5. Rešitev: predlagam, da z mojim mnenjem v svojem imenu seznaniš operaterja, pri čemer lahko omeniš, da si mnenje dobil pri odvetniku. Zahtevaj takojšen vklop storitev še v tem mesecu, za naslednje mesece pa si izbori nekoliko višje število brezplačnih minut, ki pa ne smejo bistveno odstopati od povprečja (na primer od 1500 do 2000 minut), hkrati pa se zaveži, da boš dosledno spoštoval omejitev in ostal pri njih najmanj do konca vezave (psihološka komponenta). Velikokrat se več doseže s prijaznim odnosom kakor z ultimati. Lahko pa si načelen v smislu seznanitve, da boš zadevo predal Tržnemu inšpektoratu RS, če nikakor ne boste mogli doseči dogovora.
"Na Tušmobilovi spletni strani, piše naslednje obvestilo: 09.12.2011Uporabnike Tušmobilovega naročniškega paketa FREE 40, za katerega veljajo Pravila primerne uporabe storitev, kot je to opredeljeno v dokumentu Posebni pogoji naročniških paketov "FREE" obveščamo, da bo z 09. 01. 2012 prišlo do spremembe dela Pravil primerne uporabe storitev.
Spremenjeno besedilo se glasi:
>V izogib dvomu se bo v vsakem primeru za preseganje običajne rabe prenosa podatkov v omrežju Tušmobila v paketu FREE 40 štelo mesečno preseganje 5 GB prenosa podatkov in/ali 1500 minut klicev, ki se zaključujejo izven Tušmobilovega omrežja, v paketu FREE 20 pa 2 GB prenosa podatkov. Po porabi navedenih količin prenosa podatkov se hitrost prenosa zniža na največ 128 kbit/s.<
Od objave sporočila o spremembi Pogojev do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja.
Tu je zame sporno že to, ker tu ni jasno opredeljeno ali je to mišljen omenjeni sorazmerni del pred prenehanjem obdobja vezave za čas do trenutka prekinitve naročniškega razmerja od dne, ko je le to bilo sklenjeno za določeni paket (za nazaj), ali to velja do konca obdobja vezave."

Če je temu res tako, potem je očitno, da je moje včerajšnje stališče pravilno, čeprav o teh spremembah sploh še nisem vedel. Splošni pogoji poslovanja v predmetni zadevi so torej z veliko verjetnostjo premalo določeni in s tem povzročajo nejasnosti v škodo naročnikov. Ne morem si namreč drugače razlagati omenjene spremembe splošnih pogojev poslovanja.


V tem primeru po mojem mnenju naročnik nima možnosti odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka in sankcije samo na podlagi 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah, ampak v tvojem konkretnem primeru tudi po 112. členu Obligacijskega zakonika, saj tebi za razliko od povprečnega uporabnika telefonskih storitev zaradi tvoje invalidnosti predstavlja komunikacija preko telefona esencialno pomembno okoliščino pri varovanju tvojega življenja, zdravja in premoženja. V primeru, da res ne bi sklen il takšne naročniške pogodbe, če bi že takrat vedel za omejitev klicev na 1500 min in ostale omejitve, pri čemer te tudi z nedoločenimi (čeprav določljivimi) omejitvami niso seznanili in jih zaradi tvoje slepote ob sklepanju tudi nisi mogel ugotoviti, poleg tega pa ti tudi po tvojem poizvedovanju niso natančno razložili omejitev, hkrati pa ti niso pripravljeni zaradi tvojih osebnih okoliščin vsaj nekoliko zvišati določen limit porabe, so (spet po mojem mnenju) izpolnjene vse predpostavke za razvezo pogodbe zaradi spremenjenih okoliščin. Gre za podoben primer kot v vseh tistih primerih, ko operaterji zvišajo ceno klicev ali postavijo drugačne pogoje uporabe naročniških storitev v škodo operaterja. Dejstvo, da je Tušmobil po nedoločenih izrazih, v katerih ni določena zgornja meja uporabe naročniških storitev, spremenil splošne pogoje tako, da bo omejil porabo na limitirane količine, seveda ne more biti v korist naročniku. Moraš pa se zavedati, da boš v primeru odstopa od pogod be zavezan k vrnitvi novega telefona, če si ga kupil po subvencionirani ceni, in verjetno tudi k plačilu določenega zneska zaradi uporabe telefona in morebitne obrabe telefona.

Mislim, da je tu zajeto bistvo.
basket
Novinec
Novinec
Prispevkov: 4
Pridružen: 13. Apr 2011 10:41

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a basket »

Se še jaz malo vrinem v debato. Ko sem šel jaz na TUŠ mobil in FREE 40 sem bil opozorjen da lahko pride do blokade storitev, v primeru, da imam več odhodnih klicev na tuja omrežja kot pa jih prejmem.
JtS®
Znanec
Znanec
Prispevkov: 354
Pridružen: 28. Avg 2008 22:19

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a JtS® »

Iz muhe delate Slona...krivda ni samo na eni strani...ljudje božji - če bi folk tok energije vlagou v pozitivne stvari in ne negativne bi živeli v obljubljenem raju... :joint:
medvesekf
Novinec
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 23. Dec 2011 12:39
Telefon: SG-note.
Dodatni paketi: brezmejni internet 24ur

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a medvesekf »

Jaz res ne vem kaj se gre ta tušmobil? Nikjer v drobnem tisku ne piše, da mobilni telefoni "sevajo" :doh: .
Nikjer ne piše, da je potrebno uporabljati slušalke :hudajeza: .

Tožil jih bom :hurra: , vsi zdravniki bodo na moji strani :greencool:.
Sicer pa, kako že pravijo :mislec: ? Dobrota je sirota. Ponudiš jim prst, vsi bi imeli pa kar celo roko.

lp
Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a tado »

Tukaj se bo počasi spisal cel roman. Nekaj časa sem bil deloma na strani "oškodovanih uporabnikov", vendar tole je vedno bolj smešno.
Slika
krepki
Znanec
Znanec
Prispevkov: 67
Pridružen: 06. Okt 2011 17:23
Telefon: Samsung Galaxy S Adv
Dodatni paketi: Brezmejni multipaket

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a krepki »

Najboljše da temo spet zapreš,ker to ne vodi nikamor.
Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a tado »

Ne zapiram jaz. Se pa kot sem opazil dobesedno kopirajo eni in isti posti.
Slika
slep_uporabnik
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 07. Jan 2012 07:50
Telefon: Nokia e 52
Dodatni paketi: Simobil Preprosto zame.
Znesek računa: 30,00 evrov.

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a slep_uporabnik »

JtS® napisal/-a:Iz muhe delate Slona...krivda ni samo na eni strani...ljudje božji - če bi folk tok energije vlagou v pozitivne stvari in ne negativne bi živeli v obljubljenem raju... :joint:
Se strinjam. Za prepir sta vedno potrebna dva. Določene stvari sem napisal samo zato, ker ste malo pozabili na njih. Predlagam da se tema pusti odprta in da se samo še počaka na razplet zgodbe, in da se zapiše kakšen je bil konec te zgodbe.
Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a tado »

Vsekakor.
Slika
matek567
Novinec
Novinec
Prispevkov: 12
Pridružen: 01. Nov 2010 11:11
Telefon: nokia

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a matek567 »

Spel uporabnik...meni ti tvoji pousti in to tvoje oglašanje malo smrdijo. Mislim, da so ti skoraj vsi povedali da iz te moke ne bo kruha, dobil si po meni zelo dobre in pametne nasvete. Tako da zgodba je končana, sedaj pa naredi kar hočeš nas pa ne utrujajo več s tem, ker nas to ne zanima, če pač ti nočeš poravnati nekaj kar moraš zato ker imaš ti neka svoja prepričanja. Torej, konec zgodbe!
delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a delboy »

slep_uporabnik napisal/-a:
JtS® napisal/-a:Iz muhe delate Slona...krivda ni samo na eni strani...ljudje božji - če bi folk tok energije vlagou v pozitivne stvari in ne negativne bi živeli v obljubljenem raju... :joint:
Se strinjam. Za prepir sta vedno potrebna dva. Določene stvari sem napisal samo zato, ker ste malo pozabili na njih. Predlagam da se tema pusti odprta in da se samo še počaka na razplet zgodbe, in da se zapiše kakšen je bil konec te zgodbe.

Če samo še dodam, pripis od odvetnika govori samo o tem, kako se lahko sklicuješ, da ti ni potrebno poravnati morebitno odpoved naročniškega razmerja torej vezavo, nikjer ne omenja, da ti ni potrebno poravnati mesečne naročnine, k večjemu da je potrebno, če se navežem na obligacijski zakon.

Še en krat ti svetujem v tvoje dobro i dobro tvojih bližnjih, ne delaj si dodatne stroške po nepotrebnem, zaradi ene naročnine, ker zadevo bo do neke mere vodil Tušmobil, potem jo bo podal naprej in takrat Tušmobil-a ne bo več zraven pri tem. Ker če si imel poroka ali pa če spadaš v skupnem gospodinjstvu z nekom, se bo do spravili na njih, kot rečeno terjatev se po določenem času preda napre oz. proda.


Lp.
Deky_
Specialec
Specialec
Prispevkov: 2391
Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
Telefon: Samsung Galaxy S23u.
Kraj: Postojna

Re: Paket FREE 40 NI NEOMEJEN - POZOR!!!!!!

Odgovor Napisal/-a Deky_ »

@Slep uporabnik
Se popolnoma strinjam plačaj da ne boš mel težav ker s 30€ ti hitro lahko skoči na 200€ če to dobi v roke kak rubežnik...ki zraven zaračuna še svoje stroške....zato bolje za tebe plačaj teh 30€ in pol naprej rešuj težave in če dokažeš svoje ti itak denar vrnejo.. ;)
Odgovori