Pozdravljeni,
dolgo sem vam nisem javila...pa ne zato,ker bi bila del konkurence..temveč zato,ker so mi s 1.1.2012 sprostili odhodne storitve in takoj po novem letu sem poklicala klicni center,kjer sem jih povprašala,kako pa lahko sedaj preverjam svojo porabo...odgovorili so mi, da lahko preverim direkt pri njih za dan nazaj...in da se trudijo urediti tudi sprotno porabo na moj tušmobil...OK...Ker še zmeraj uporabljam gsm in kličem veliko na stacionarne številke...če je katera v telemachu,pokličem iz stacionarnega telefona..drugače iz gsm...malo se je bilo potrebno znajti....prav tako pa so me po preteku 500 minut obvestili z kratkim sms-jem...tako da...
Dolgo sem tehtala kaj narediti...in sem se odločila,da glede na moje potrebe in klicanje,mi ta paket še zmeraj ustreza,čeprav teh pogojev nisem podpisala,ki so v veljavi sedaj in niti ne nameravam pogrevati stare župe..prav tako,naj nikogar ne briga,kako lahko nekdo porabi 25 ur mesečno,ker mene tudi ne zanima,zakaj so eni Slovenčki take ovčke...ker ni moja stvar...OK??!!!!....Tako,da lepo prosim, da se v prihodnje vzdržite komentarjev, zakaj tako visoka poraba...zakaj se po gsm pogovarjamo eno uro na dan...ker to ni nikogaršnja zadeva...!!!!!!!
Dokler bo zadeva pri tušu tako funkcionirala kot funkcionira sedaj, bom ostala tukaj...čeprav že razmišljam in čakam na nove ponudbe pri drugem operaterju, pri katerem imam številko v mirovanju....ker sem v tem času ostala brez zaposlitve...mi spremba paketa v brezmejnih x predstavlja dodatni strošek, ki si ga ne morem privoščiti...ko pa se bodo zadeve znormalizirale..pa si bom vključila številko nazaj in tisti moji prijatelji,kateri so sedaj zajeti v teh 1500 minut....jih bom kasneje klicala zastonj....in bom tako še manj porabljala ta limit 1500 min...sedaj pač pazim,kam kličem..koliko kličem...in malo se znajdem....
Sicer pa je v prispevku na rtv slo bilo čisto se jasno povedano....tako da...bomo počakali na končno razsodbo....

Kot sem že omenila,pogrevati staro župco nima smisla...vsak se odloča po svoji vesti,..potrebah....jaz sem zaenkrat še tukaj..v kolikor ne zasledim boljše ponudbe....ker sam občutek,da pa moraš hitro opraviti klic...da ja ne boš kje blokiran....je malo neprijetno..ampak...trenutno je tako kot je...Edina sreča,da so nam omogočili sprotno preverjanje preko klicnega centra...JUHU
