To so pa res hude!
mackica 77, predlagam ti, da zadeve dokumentiraš (datirane fotografije zaslona računalnika in zaslona telefona, shrani vse e-maile korespondence z operaterjem v zvezi s tem,...).
Imam občutek, da bo veliko možnosti, da na koncu ne boš potegnila "ta kratke"!
Kakšna bedarija je blokirati svojega uporabnika! Če že ne gre drugače, naj bi se tisto, kar Tušmobil smatra za prekomerno, lahko vsaj plačalo.
Moja punca je na Simobilu in je do pred kratkim plačevala 62€/mesec za paket, kjer imaš 1000 minut v omrežju Simobil, 1000 minut v vseh ostalih mobilnih in 1000 minut v vseh stacionarnih omrežjih.
Dogovorila sva se, da grem na Tušmobil najprej jaz - da preverim, kako je s pokritostjo, omrežjem,... Zato sem za začetek tudi vzel Free5 brez kakršnekoli vezave. Do zdaj je še vse precej OK: zveze še ni prekinilo, še vedno sem bil dosegljiv, vedno lahko dobim podatek o trenutni porabi,..., kar moti, pa je: ni možnosti avtomatskega odzivnika (obvestilo o prenesenih številkah) in na 070 700 700 na prostega operaterja še nikoli nisem čakal manj kot 5 minut
Rešitev: za ugotavljanje omrežja številke daljši postopek - vsaka posebej, 070 700 700 pa sem zamenjal s forumom
Ampak zdaj vidim, da ne bo to glavna ovira, da bo ona namesto na paketu Free40 še naprej Simobilova stranka.
Zdaj je tam zamenjala na paket Preprosto zame.
Ko berem vse tole, ji sploh ne upam več predlagati menjave: ona bi popolnoma znorela, če bi se ji dogajale take stvari (da bi zaradi administrativnih in raznih drugih bedarij s strani operaterja ostala brez povezave!).
Škoda! Na kako lahkoten način se Tušmobil lahko "znebi" najboljših strank!