Free5 in pogovori

Splošno o Telemachovi mobilni telefoniji
Zaklenjeno
Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a Safre »

mega napisal/-a:
Safre napisal/-a:Da bo slika bolj jasna - v kolikor imaš dovolj dohodnih klicev iz drugih omrežji (kar naj ne bi bil problem, saj ima Tušmobil po tvojih besedah ''malo številk''), ta omejitev ne velja.


Safre, tole tvoje je sicer razveseljujoč podatek, ampak jaz bi ga najraje videl nedvoumno zapisanega v pogodbi.
Tudi ta "dovolj" bi v izogib kakršnemukoli nesporazumu napisal s številko v "Moj Tušmobil" pa bi dodatno vključil še števec dohodnih klicev, razdeljeno po omrežjih (ali vsaj na domače in ostalo), da bi vsak lahko imel pregled nad tem.
Temu bi se reklo pošteno in pregledno!

Zdaj se spet ne bo točno vedelo: ali bo limit 1500 minut v ostala omrežja, kar bo meja v vseh novih pogodbah, veljal absolutno za vse ali samo za tiste, ki ne dosegajo dovolj (karkoli naj bi to že pomenilo) dohodnih klicev iz drugih omrežij...
Tudi ta "dovolj" bi v izogib kakršnemukoli nesporazumu napisal s številko v "Moj Tušmobil" pa bi dodatno vključil še števec dohodnih klicev, razdeljeno po omrežjih (ali vsaj na domače in ostalo), da bi vsak lahko imel pregled nad tem.
Vsekakor smiselen predlog.
Slika
Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2466
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone12
Dodatni paketi: EON light(150/50net)
Kraj: Celje

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a lithium »

delboy napisal/-a:1500 minut je dejansko 25h pogovorov v druga omrežja. Kaj se za en telefon uporablja?
Lp.
Upam, da ljudlje ob taki količini klicev uporabljajo vsaj bluetooth slušalko. Drugače to ni dobro za možgančke. :confused:
Administrator neuradnega foruma
Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a Safre »

Safre napisal/-a:
mega napisal/-a:
Safre napisal/-a:Da bo slika bolj jasna - v kolikor imaš dovolj dohodnih klicev iz drugih omrežji (kar naj ne bi bil problem, saj ima Tušmobil po tvojih besedah ''malo številk''), ta omejitev ne velja.


Safre, tole tvoje je sicer razveseljujoč podatek, ampak jaz bi ga najraje videl nedvoumno zapisanega v pogodbi.
Tudi ta "dovolj" bi v izogib kakršnemukoli nesporazumu napisal s številko v "Moj Tušmobil" pa bi dodatno vključil še števec dohodnih klicev, razdeljeno po omrežjih (ali vsaj na domače in ostalo), da bi vsak lahko imel pregled nad tem.
Temu bi se reklo pošteno in pregledno!

Zdaj se spet ne bo točno vedelo: ali bo limit 1500 minut v ostala omrežja, kar bo meja v vseh novih pogodbah, veljal absolutno za vse ali samo za tiste, ki ne dosegajo dovolj (karkoli naj bi to že pomenilo) dohodnih klicev iz drugih omrežij...
Tudi ta "dovolj" bi v izogib kakršnemukoli nesporazumu napisal s številko v "Moj Tušmobil" pa bi dodatno vključil še števec dohodnih klicev, razdeljeno po omrežjih (ali vsaj na domače in ostalo), da bi vsak lahko imel pregled nad tem.
Vsekakor smiselen predlog.
Se globoko opravičujem - pravkar so me modrejši ljudje podučili, da temu ni tako. Omejitev 1500 minut odhodnih klicev v druga omrežja na FREE 40 stoji ne glede na dohodne klice :blush:
Slika
mackica77
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 23. Dec 2011 21:26

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a mackica77 »

nincy.beni napisal/-a:mislm men gre pa na zivce to..da sem nekaj casa nazaj uzela paket free40 in uceraj so mi poslali sms da krsim njihove pogoje in cez 5 min so me izklopili iz omrezja do prvega v mesecu...nakar grem na tusmobil in popizdim in mi povejo da so od danes naprej spremenili paket v katerem imam samo 1500min a ne neomejeno kot je bilo receno...in da mi tudi to pise v pogodbi...katero smo s tusmobilovo delavko pregledale in tega nikjer ne pise!!! nato sem hotela prekiniti narocnino ker nisem vezana ampak do konca meseca tudi to ne morem!!! mislim kaksna svinarija je to!!! a povsod oglasujejo da je to brezplacno..sem namrec potnica in res dosti na telefonu zato sem se pac odlocila za ta paket!!! tako da grem danes na zvezo potrosnikov...advokat se pa tudi ze ukvarja s tem da bom dala naprej ker imam dosti tega nategovanja!!!! lp

No,tudi jaz sem med temi nesrečneži,ki smo kar naenkrat presegli limit 1500 minut...In glej ga zlomka...Ko sem podpisovala pogoje,tega splošni pogoji niso vsebovali.OK..pa jih vsebujejo zdaj...samo kaj je meni sporno pri vsem tem je,DA SO TI POGOJI ZA OMEJITEV OZ.BLOKADO ODHODNIH STORITEV PRIŠLI V VELJAVO ŽE Z 21.12.2012,ČEPRAV PRIDEJO TI POGOJI V VELJAVO KOMAJ 09.01.2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To je sporno, prav tako na Tušmobil centru zaposleni ne morejo ničesar!!!!!! Ker pravijo,da jih uprava je šlivi pet posto in da če nam kaj ne paše,da lahko menjamo paket,lahko prekinemo naročniško razmerje ali si kupimo predplačniški paket!!!!!!

In to ni nategovanje in zavajanje naročnikov??????????? Hallooooooo.......in to še pred prazniki???

In glede storitve MOJ TUŠMOBIL..ok..1500 minut..vredu...samo,ko še v tem trenutku pogledam svoje stanje porabe pri DRUGIH OMREŽJIH...mi lepo piše N E O M E J E N O !!!!!!

In sem tudi preverjala svoje stanje preko ukaza *123#klic....pa mi je izpisalo N E O M E J E N O !!!!!! In kako naj pri moji kmečki pameti vem,da presegam limit??????

In niti opcije nimam,kot jo recimo ima Mobitel,da če presežeš porabo,ti obračunavajo po redni tarifi..ah to pa ne..uprava Tušmobila so frajerji...

Me zanima kak dolgo..ena ženska pred mano je grozila z POP TV,tržno,SVETOM,Čeferinom..itd....koliko pa vem,kazni danes,ko je država lačna..niso majhne...
Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a tado »

Kakšne težave, jaz jih sicer nimam, pa tudi nikogar ne poznam, a pa bi kdo od internih tem našim sofomurašem razložil kaj se grejo? Ker tole je pa tako malo...storitve se blokirajo, zakaj? Saj se lahko po rednem obračuna?
Slika
mackica77
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 23. Dec 2011 21:26

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a mackica77 »

tado napisal/-a:Kakšne težave, jaz jih sicer nimam, pa tudi nikogar ne poznam, a pa bi kdo od internih tem našim sofomurašem razložil kaj se grejo? Ker tole je pa tako malo...storitve se blokirajo, zakaj? Saj se lahko po rednem obračuna?
Tado,če nisi uporabnik FREE 40 in če malo kličeš v druga mobilna omrežja, pol nimaš problemov. Verjamem,da marsikdo sploh ne ve o čem tukaj govorim.....Je pa žal res tako,da sem dobila SMS z obvestilom,da sem presegla 1500 minut in da imam zaporo klicev....na klicnem centru niso pristojni,da mi povedo,kako je z mojo blokado...na Tušmobil prodajnem centru se samo držijo za glavo in rečejo,da ŽAL mi ne morejo pomagati,tako so se oni zgoraj odločili in da nas ne bodo odblokirali...niti v tem paketu FREE 40 po dosegu limita 1500 minut ne moreš doplačati po redni tarifi..te si menjaj paket ali zamenjaj operaterja...tako lepo hladno povedano....in vse to,kar sem opisala v prejšnjem postu... je resnica!

Predstavljajte si,da imate paket, za katerega vam je bilo obljubljeno pod temi pogoji http://www.tusmobil.si/files/downloadDirect/615 ,ki so bili v veljavi od 1.9.2011 in nato pridejo v veljavo http://www.tusmobil.si/component/filemanager/?fid=677 ...problem pa niso samo novi pogoji, temveč da so jih začeli izvajati ŽE ZDAJ 21.12.2011 in NE KOMAJ 09.01.2012 !!!!!
mega
Novinec
Novinec
Prispevkov: 20
Pridružen: 12. Dec 2011 02:15

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a mega »

To so pa res hude!
mackica 77, predlagam ti, da zadeve dokumentiraš (datirane fotografije zaslona računalnika in zaslona telefona, shrani vse e-maile korespondence z operaterjem v zvezi s tem,...).
Imam občutek, da bo veliko možnosti, da na koncu ne boš potegnila "ta kratke"!
Kakšna bedarija je blokirati svojega uporabnika! Če že ne gre drugače, naj bi se tisto, kar Tušmobil smatra za prekomerno, lahko vsaj plačalo.

Moja punca je na Simobilu in je do pred kratkim plačevala 62€/mesec za paket, kjer imaš 1000 minut v omrežju Simobil, 1000 minut v vseh ostalih mobilnih in 1000 minut v vseh stacionarnih omrežjih.

Dogovorila sva se, da grem na Tušmobil najprej jaz - da preverim, kako je s pokritostjo, omrežjem,... Zato sem za začetek tudi vzel Free5 brez kakršnekoli vezave. Do zdaj je še vse precej OK: zveze še ni prekinilo, še vedno sem bil dosegljiv, vedno lahko dobim podatek o trenutni porabi,..., kar moti, pa je: ni možnosti avtomatskega odzivnika (obvestilo o prenesenih številkah) in na 070 700 700 na prostega operaterja še nikoli nisem čakal manj kot 5 minut :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Rešitev: za ugotavljanje omrežja številke daljši postopek - vsaka posebej, 070 700 700 pa sem zamenjal s forumom :)

Ampak zdaj vidim, da ne bo to glavna ovira, da bo ona namesto na paketu Free40 še naprej Simobilova stranka.
Zdaj je tam zamenjala na paket Preprosto zame.
Ko berem vse tole, ji sploh ne upam več predlagati menjave: ona bi popolnoma znorela, če bi se ji dogajale take stvari (da bi zaradi administrativnih in raznih drugih bedarij s strani operaterja ostala brez povezave!).
Škoda! Na kako lahkoten način se Tušmobil lahko "znebi" najboljših strank! :wallbash:
mackica77
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 23. Dec 2011 21:26

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a mackica77 »

Ja mega,se popolnoma strinjam z teboj...da ne bo pomote...sem bila naročnica pri Mobitelu vrsto let..imela najdražji paket 77€...in ko sem presegla limit..sem plačala...in imela sem še simobil številko,ki pa je sedaj v mirovanju..letos je bilo treba zeloooo zategniti pas...in po ZELO TEHTNEM premisleku in sedenju na Tušmobil centru....sem po dveh urah in pol,ko sem si prečitala VSE POGOJE..tudi skriti in drobni tisk...NI BILO AMA NIKJER NAPISANO,DA IMAM LIMIT V DRUGA OMREŽJA...razen pri prenosu podatkov 5GB!!...to sem pa tako vedela,da ne bom nikoli presegla,ker imam internet doma..OK..ko sem vse prebrala in ubogo zaposleno na Tušmobilu dokonca izmozgla z vprašanji ČE JE ZIHER,da JA NI KJE KAKI LIMIT....je rekla,da je samo pri PRENOSU PODATKOV...ok..in dala svoj podpis in prekinila pogodbo z Mobitelom....NAPAKA...do 21.12.2011 !!!!!

Zadovoljna sem z singnalom...z vsem...samo,ko pa so zdaj šli prekršit moje pravice in se ne držijo tega,kar napišejo,pa mi je poknilo...imam vse dokumentirano...vse!!!!! In tudi že pri odvetniku sem bila...ker mi na klicnem centru ne morejo pomagati...Blokada je,samo mi enkrat pravijo,da jo imam drugič pa spet da je nimam...tako da kličem ven ne!!!Ni teorije,da mi zablokirajo še sms-je pred prazniki!!!!!

In še posel imam vezan na to mojo cifro....sem si pa danes omislila tudi BOB cifro,ker moram tudi ven klicat..in vsi niso na tušu...jih je veliko šlo dol,ker so rekli,da so bili ZAVEDENI...in ko ti zaposlen na centru reče,da ti NE MORE POMAGATI..kaj naj??!!!???

Tako,da naj poišče alternative,koliko kliče in si izračuna..meni se je res splačal ta paket..in ker dnevno ziher opravim ven klicev za eno uro....pač..kaj naj...vsi niso na tušu..in se nabere en dva tri..pa si v presežku limita 1500 minut...Naj poizvede tudi pri BOB-u kako in kaj...če ne bo druge bom šla pa tja...samo to mojo cifro uporabljam že 15 let in jo vsi poznajo....tako da....pojma nimam kaj bom..mi bo odvetnik povedal,ki rešuje zadeve Tuševih nezadovoljnih strank..pa da vidimo...

Ko pravim...nimam pripomb...samo da pa se gredo tako podlo igro in zavajanje ljudi...in uveljavljanje pogojev še preden stopijo v veljavo...in da če tudi limit presežeš se lahko sladko j***** !!!!...ker ne moreš nič...to pa mi res ni všeč..Ja kličem veliko,samo sem pripravljena tudi plačat...samo hej...ko pa niti stanja ne morem preveriti..ker mi še danes piše..NEOMEJENO..tak da....kdo je zdaj nor???
soldier
Novinec
Novinec
Prispevkov: 30
Pridružen: 16. Apr 2011 19:51

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a soldier »

Sem zadovoljen uporabnik Tušmobila in žal, tole res ni fer. Če so že spremenili pogoje in omejili pogovore na 1500 min. bi namesto, da uporabnika blokirajo, morali odhodne klice računati po normalni tarifi, kakršna pač je.
Dejansko je tukaj škoda in napaka na Tušmobilovi strani.
mackica77
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 23. Dec 2011 21:26

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a mackica77 »

soldier napisal/-a:Sem zadovoljen uporabnik Tušmobila in žal, tole res ni fer. Če so že spremenili pogoje in omejili pogovore na 1500 min. bi namesto, da uporabnika blokirajo, morali odhodne klice računati po normalni tarifi, kakršna pač je.
Dejansko je tukaj škoda in napaka na Tušmobilovi strani.
Tudi jaz sem bila zelo zadovoljna dokler nisem 21.12.2011 dobila njihovega sms....takoj sem letela na tušmobil center in rekla,dajte me vklopit in obračunavat po redni tarifi..NE MOREMO NIČ!!!....oddelek reklamacij kličem že od srede preko vseh možnih telefonov (boga moja familja ;-) )...pa ne dobim linije...ne vem več kaj naj.... :mislec:
JtS®
Znanec
Znanec
Prispevkov: 354
Pridružen: 28. Avg 2008 22:19

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a JtS® »

Predlagam pisno reklamacijo, na katero zavedeš tudi elektronski naslov - za hitrejšo komunikacijo.

Oddelek reklamacij deluje samo med tednom od 8ih do 16ih.

Pa srečno :evil:
Zadnjič spremenil JtS®, dne 24. Dec 2011 20:53, skupaj popravljeno 1 krat.
mackica77
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 23. Dec 2011 21:26

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a mackica77 »

JtS® napisal/-a:Predlagam pisno reklamacijo, na katero zavedeš tudi elektronski naslov - za hitrejšo komunikacijo.
Tudi to smo že naredili direkt na Tuševem Centru pa.....do DANES NIČ!!!!!!!...so mi tako ali tako rekli,da ne bom nič dosegla,ker oni zgoraj...uprava ne popustijo..na klicnem centru pa pravijo,da samo ta oddelek ven,zakaj se gre.....torej??!!! ČAKAM.... :help:
Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a tado »

Bo kdo odgovoril od notranjih kako je s tem? Res blokirate klice, ker to je žebelj na...
Zadnjič spremenil tado, dne 24. Dec 2011 21:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
mackica77
Novinec
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 23. Dec 2011 21:26

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a mackica77 »

tado napisal/-a:Mi kdo odgovoril od notranjih kako je s tem<? res blokirate klice, ker to je žebelj na...
Žal nisem dobila še nobenga odgovora....kaj naj rečem,da plačujem 40€ in nimam gsm....in pripravljena sem plačati po redni tarifi,če presežem limit...ampak ne....lahko greste drugam..saj tako drugi prihajajo...Nekaj novih naročnikov na tušu,ko so slišali eno žensko se dreti,da bo šla na inšpekcijo in k Čeferinu...in da kako tušmobil zavaja folk...se je začudeno in prestrašeno vstalo in šlo ven.... :nevem:

...ostala sem še sama brez besed....ženska je dobesedno znorela...in bilo je kar nekaj takih,ki so izgubili živce..priznam..sama sem dečku na klicnem centru po prejemu sms skoraj zavila vrat :doh:
JtS®
Znanec
Znanec
Prispevkov: 354
Pridružen: 28. Avg 2008 22:19

Re: Free5 in pogovori

Odgovor Napisal/-a JtS® »

Od kje ponujaš kupone tado če nisi notranji?

Kolikor mi je znano se ko se stranka približuje 1500 minutam odhodnim klicem, ustrezen oddelek posvetuje in pregleda celotno strankino aktivnost, v kolikor se ugotovi, da je odhodnih in dohodnih klicev dokaj enako, se stranki pusti neomejena raba naprej, v kolikor pa je odhodnih storitev v druga omrežja več kot dohodnih iz drugih omrežij (najbrž gre tu prav za to odstopanje) se stranko najprej opozori, v kolikor stranka nadaljuje z nespremenjeno rabo storitev se stranki blokira odhodne klice (ker si drugače delajo čisto izgubo - takih strank pa logično ne potrebujejo)...

Pa prosim, v klicnem centru niso nič krivi, prej bojo pomagal prijazni (čeprav upravičeno jezni) stranki... :headbash:
Zaklenjeno