To je dejstvo! Ne kupim telefona brez da bi ga prijel v roke in sprobal neke osnovne stvari. Na simobilu vem, da niso imel razstavljenga Trophya, na mojo željo so odprli en paket, ga priklopli na polnilec in sem ga lahko sprobal, verjamem da je tudi na Tušmobilu tako, samo zagnjavit treba.romy202 napisal/-a:Osebno sem mnenja, da je Tušmobil zelo slabo organiziran kar se tiče marketinga in trženja, kajti tudi napovedali so nov telefon Huawei s 1.9., pa ga še niso vključili v spletno stran. Mislim, da dandanes res ni neka umetnost en telefon vključit v spletno stran, sploh pri tej enostavnosti tehnologij itd. Kot drugo, ja čakanje je dobra tržna poteza...ampak ali se že dobijo novi paketi ali ne? To mene kot novega potencialnega odjemalca Tušmobil storitev še kako zanima in mi ni ravno klicat na free številko in čakati, da pridem na vrsto. Čas je denar...s preveč dolgim čakanjem pa posledično izgubljajo potencialne nove stranke. Prodajalka na Tušmobilu mi je rekla, da bodo novosti prvi teden septembra že zunaj, sedaj se že 2. teden izteka pa še nič...drugič naj raje propagirajo po 1. oktobru
Kot drugo pa me zanima kako je s tem, da niso na Tuševih prodajnih mestih vsi telefoni predstavljeni in vklopljeni za demonstracijo? Mene ravno to prepriča v nakup, da telefon primem v roko in malo pobrskam po njem in roko na srce: nisem edina.
Upam, da se bodo malo poboljšali glede teh stvari...in sedaj bom čakala še en teden, da vidim ali se mi plača prehod iz Si.mobila Prav tečno mi je že to čakanje.
Glede datumov akcij pa je tak tak, mi spadamo v tisti 1% ki smo na tekočem, ki spremljamo ta forum,alter, st in ostale, 99% pa je takih ko bo ob splavitvi akcije reklo "o, pa ne tako dolgo nazaj so meli akcijo".