to je blo že v nedeljo gor ... Na primorskem (NG, desno od Postojne, Ilirska Bistrica) je bolj rdeče ter med celjem in mariborom, levo od maribora in prekmurje
Pa tud ogo je moral v Ilirski bistrici dobiti še eno UTMS anteno
Glede GSm pa je po mojem podatkih brez sprememb (vsaj na zemljevidu se ne opazi).
10.10:
24.10:
Zadnjič spremenil SvetIdej, dne 08. Jul 2011 11:00, skupaj popravljeno 1 krat.
lithium napisal/-a:Bulim v ta dva zemljevida in primerjam, kot da gledam na A kanalu (al kje je že bilo) tisto oddajo, kjer iščeš razlike med slikami
Le tako naprej
točno tako, na kanalu A je igrica in pa od zdaj naprej tudi pri nas .
Dreamdesing zadel si ga v nulo , sicer pa okolica primorske okoli Sežane je tudi ojačana dodatno z GSM, pa še kje bi se našlo morda ni toliko podrobno vidno na zemljevidu. Sicer pa je dosežena pokritost z UMTS cca 71% prebivalstva, z GSM signalom pa zelo dobrih 97%.
A sem jaz že kje tukaj omenil, da se fantje trudijo pokriti z UMTS-om več prebivalstva kot Mobitel še letos in potem uleti recimo še kakšen Ipad in podobno v akcijo, kajti Iphone 4 je že na veliko v ponudbi .
A kdo ve, kam se lahko obrnem glede pokritosti? Mogoče bodo dodali na spisek kakšno bazno postajo
Gre za področje (blizu Celja), kjer živi moja tašča (je manjša vas) in tam je signal Mobitela zelo slab, Tušmobil pa je praktično še neuporaben (ena črtica).
Naprošamo vas, da nam za natančnejšo preveritev sporočite naslednje podatke:
ü Ime in priimek;
ü Naslov;
ü Mobilna številka;
ü Davčna številka;
ü Ali so težave omejene samo na opravljanje storitev znotraj objektov ali tudi zunaj;
ü Točen naslov, kjer se težave pojavljajo;
ü Kakšne težave se pojavljajo (klici so samodejno prekinjeni, zvok je popačen... );
ü Kako imate nastavljeno izbiro omrežja (samodejno/ročno) in omrežni način (GSM – enojni ali GSM/UMTS – dvojni način);
ü Kateri mobilni aparat uporabljate;
ü Ali ste poskusili sim kartico vstaviti v drug aparat.
Zavedamo se, da se kakovost operaterja meri po času odzivnosti odpravljanja napak, zato vsako reklamacijo naših naročnikov vzamemo resno.
Vaše zadovoljstvo ostaja tudi v prihodnje naš edini cilj. Za dodatna pojasnila smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu na voljo na telefonskih številkah 070 700 700 ali 080 700 700 in na naslovu elektronske pošte: info@tusmobil.si.
Iz pristojnega oddelka smo prejeli obvestilo, da so bile na navedenih lokacijah opravljene meritve, ki so pokazale, da se pojavljajo težave kakršne ste opisali tudi vi.
Na omenjenih področjih so načrtovane postavitve baznih postaj, vendar smo trenutno še v fazi pridobivanja vseh ustreznih dokumentov. Trudimo se po najboljših močeh, da bo na navedenih lokacijah v najkrajšem možnem času boljša pokritost našega signala.
Zagotavljamo vam, da dnevno širimo in optimiziramo naše omrežje, s čimer se bo stanje le še izboljševalo. Ne glede na dejstvo, da je Tušmobil operater mobilnega omrežja in so tako storitve na voljo povsod, kjer se nahaja Tušmobilov signal oziroma signal ponudnika nacionalnega gostovanja.
Za dodatna pojasnila smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu na voljo na telefonskih številkah 070 700 700 ali 080 700 700 in na naslovu elektronske pošte: info@tusmobil.si.
Bi se dalo uvesti spoiler? - tako lahko prvo probamo najti razlike v pokritosti sami (text pod spoilerjom je skrit)
lithium napisal/-a:A kdo ve, kam se lahko obrnem glede pokritosti? Mogoče bodo dodali na spisek kakšno bazno postajo
Gre za področje (blizu Celja), kjer živi moja tašča (je manjša vas) in tam je signal Mobitela zelo slab, Tušmobil pa je praktično še neuporaben (ena črtica).
Kontaktiraš Tušmobil na 070 700 700 ter povprašaš za preverbo signala na lokaciji bodisi za GSM ali UMTS, katero omenjaš recimo točen naslov ter kraj omeniš. Ali pa pošlješ email na info@tusmobil.si. Oni se potem ponavadi potrudijo ter preverijo dostopnost, če je predvidena bazna v kratkem, ti bodo to najverjetneje tudi naknadno tudi omenili .