Re: Novo pri Izimobilu
Objavljeno: 02. Nov 2017 13:24
Prenehanje zagotavljanja storitev mobilne telefonije 31. 12. 2017
Spoštovani uporabniki izimobila,
obveščamo vas, da bo izimobil 31. 12. 2017 prenehal izvajati storitve mobilne telefonije, ki jih zagotavlja v omrežju družbe Telekom Slovenije. Tako boste uporabniki izimobila s 1. 1. 2018 prešli k operaterju Telekom Slovenije, ki vam bo še naprej storitve zagotavljal v svojem omrežju.
Vaša mobilna telefonska številka in kartica SIM ostaneta po prehodu veljavni, dobroimetje na vašem iziračunu se bo preneslo na vaš predplačniški račun pri Telekomu Slovenije. Vrednotnice izimobil bodo ostale v veljavi do izteka veljavnosti, ki je navedena na vrednotnici. Blagovna znamka izimobil, tarife in cene storitev bodo ostali enaki. Cene in pogoje uporabe storitev, ki bodo za vas veljali po prehodu na Telekom Slovenije po 1. 1. 2018, lahko preverite na www.telekom.si/izimobil/info.
Uporabniki izimobila, ki se s temi spremembami ne strinjate, imate možnost, da pred 31. 12. 2017 svojo mobilno številko prenesete na izbranega operaterja ali prenehate uporabljati storitev ter porabite dobroimetje na vašem iziračunu. Svoje strinjanje ali nestrinjanje s prenosom na ponudnika Telekom Slovenije lahko sporočite tudi na kontakte: info@izimobil.si ali na spodaj navedene brezplačne številke, pri čemer navedite svojo predplačniško telefonsko številko izimobil.
Dodatna pojasnila so vam na voljo na brezplačni številki Centra za pomoč uporabnikom 051 800 800 ali 080 88 11 ter na prodajnih mestih izimobila.
Vsem uporabnikom se zahvaljujemo za zvestobo ter zaupanje.
Ekipa izimobil
IZI mobil, d.d.
Ljubljana, 2. 11. 2017
Spoštovani uporabniki izimobila,
obveščamo vas, da bo izimobil 31. 12. 2017 prenehal izvajati storitve mobilne telefonije, ki jih zagotavlja v omrežju družbe Telekom Slovenije. Tako boste uporabniki izimobila s 1. 1. 2018 prešli k operaterju Telekom Slovenije, ki vam bo še naprej storitve zagotavljal v svojem omrežju.
Vaša mobilna telefonska številka in kartica SIM ostaneta po prehodu veljavni, dobroimetje na vašem iziračunu se bo preneslo na vaš predplačniški račun pri Telekomu Slovenije. Vrednotnice izimobil bodo ostale v veljavi do izteka veljavnosti, ki je navedena na vrednotnici. Blagovna znamka izimobil, tarife in cene storitev bodo ostali enaki. Cene in pogoje uporabe storitev, ki bodo za vas veljali po prehodu na Telekom Slovenije po 1. 1. 2018, lahko preverite na www.telekom.si/izimobil/info.
Uporabniki izimobila, ki se s temi spremembami ne strinjate, imate možnost, da pred 31. 12. 2017 svojo mobilno številko prenesete na izbranega operaterja ali prenehate uporabljati storitev ter porabite dobroimetje na vašem iziračunu. Svoje strinjanje ali nestrinjanje s prenosom na ponudnika Telekom Slovenije lahko sporočite tudi na kontakte: info@izimobil.si ali na spodaj navedene brezplačne številke, pri čemer navedite svojo predplačniško telefonsko številko izimobil.
Dodatna pojasnila so vam na voljo na brezplačni številki Centra za pomoč uporabnikom 051 800 800 ali 080 88 11 ter na prodajnih mestih izimobila.
Vsem uporabnikom se zahvaljujemo za zvestobo ter zaupanje.
Ekipa izimobil
IZI mobil, d.d.
Ljubljana, 2. 11. 2017