Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Pogosta vprašanja in odgovori, nastavitve aparatov pri operaterju Telemach...
Odgovori
Otka
Novinec
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 05. Feb 2015 19:25

Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a Otka »

Pozdravljeni,

imam en problem in prosim za pomoč. Vaša stranka (moja mama) je umrla 25. marca 2014. To sem tudi javila, vendar nisem mogla ničesar urediti, ker nisem še imela mrliškega lista. V aprilu sem vam posredovala mrliški list in odjavo. V vaših splošnih pogojih pod točko 9. piše, da n se naročniško razmerje prekine z dnevom smrti. Torej v tem primeru marca. Vendar me z vaše službe bremenijo še za mesec april, ker je bila takrat odjava. Žal nisem mogle narediti odjave marca, saj nisem imela mrliškega lista. Prav tako me bremenite za določene stroške predčasne prekinitve, zapiranja računa in sorazmerni znesek ugodnosti, ki je moja mama ne bo nikoli koristila, saj je umrla. Prav tako iz pogodbe št M13-248139 ni razvidno, da bi imela sklenjeno kakšno ugodnost. Večkrat sem se obrnila na vas, vendar nisem dobila odgovora na vprašanje: zakaj je potrebno plačati račune za april, če se naročniško razmerje končna z smrtjo, prav tako nisem dobila aneksa iz katerega je razvidno, to kar bremenite mojo mamo dva meseca po smrti.

Kot je razvidno iz tega posta: viewtopic.php?f=21&t=1722, ste podoben primer že obravnavali in ga tudi ugodno rešili.
V upanju, da bo tudi v mojem primeru tako, se vam iskreno zahvaljujem.

Lp, Otka.
Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2466
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone12
Dodatni paketi: EON light(150/50net)
Kraj: Celje

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a lithium »

Živjo,
Ker smo samo neuraden forum bo najbolje (in pravilno), da ta dopis pošljete direktno na Tušmobil.
Administrator neuradnega foruma
Otka
Novinec
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 05. Feb 2015 19:25

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a Otka »

Od kdaj pa to?
Glede na zgornji link in na odgovor Safre-je nisem imela takšnega občutka. Izgleda ima on več pooblastil, kot vi. Na koga na Tušmobilu pa se naj obrnem? Glede na to, da oseba na izvršbah, ki sem jo dobila na telefon ni znala odgovoriti, zakaj takšni računi izdani dva in tri mesece po smrti naročnika. Bi prosila za kontakt, in ne splošen mail, ker na tistega dobim samo splošne odgovore in ne konkretnih.

Re: Prenehanje pogodbe v primeru smrti naročnika

OdgovorNapisal/-a Safre » 27. Nov 2012 11:23



Zapuščinska razprava se je že končala in je pravnomočna,
Tušmobil pa se nanjo ni prijavil (svoje terjatve mislim).


Glede na zgoraj napisano nimaš več skrbi. Te lahko prosim, da mi pošlješ številko pogodbe ali pa mobilno številko za katero gre na ZS in bom poskrbel, da opominov več ne bo.
Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a Safre »

Otka pozdravljena. Res je, na tem forumu sem bil uradnik in po najboljših močeh poskušal popraviti tisto, kar je za uporabnike Tušmobila predstavljalo težave v poslovanju z operaterjem. So pa "poslovni razlogi" poskrbeli, da tam več ne delam - v spodnji temi sem se od uporabnikov in strank Tušmobila poslovil http://forum070.net/viewtopic.php?f=18&t=1832.

Verjami, da bi bil jaz najbolj vesel, če bi vam še danes lahko pomagal, pa se je danes že bivši lastnik odločil drugače... :nevem:

Najbolj pristojna oseba za težave, ki jih omenjaš, bo trenutno na Tušmobilu https://si.linkedin.com/in/barbaracestnik. Mail, bo pa če se še prav spomnim barbara.dimec@tusmobil.si. Upam, da ti pomaga pri rešitvi težave, ki je ne bi smelo biti in moje sožalje ob tej težki življenski izkušnji.
Slika
Otka
Novinec
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 05. Feb 2015 19:25

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a Otka »

Najlepša hvala Safre za odgovor.Res škoda, da se je Tušmobil tako odločil - v lastno škodo. Pa bi rekla, da vseeno v tvojo korist. O Tušmobilu ne slišim nič dobrega, še manj o tam zaposlenih ljudeh - žal.

Bom kontaktirala gospo Dimčevo in resnično upam, da bo znala prisluhniti težavi in s tem dala dobro ime svoji firmi, ki ji ne bi smelo biti vseeno, kaj si ljudje mislijo in govorijo.

Ker moram rečti, da še z nobenih opreterjem nisem imela težav in prav z vsemi se je dalo dogovoriti v dobrobit stranke.

Poročam :).
Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a Safre »

Srečno, držim pesti.

Sent from my SHV-E210S using Tapatalk
Slika
Otka
Novinec
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 05. Feb 2015 19:25

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a Otka »

Hvala Safre in še enkrat hvala za posredovano informacijo. Gospa mi je prijazno odgovorila (sem bila prijetno presenečena) in se bo pozanimala, kako lahko rešimo nastalo težavo.
Tudi jaz držim pesti, da se bo izteklo, tako kot je prav.
Poročam.

LP.
Otka
Novinec
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 05. Feb 2015 19:25

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a Otka »

Uspelo!!!!

Sem zelo vesela, da so prisluhnili mojemu primeru in da se je zame uspešno končalo.

Hvala Safre in hvala ge. Dimčevi in vsem ostalim, ki so pripomogli k takšni rešitvi.

Lp.
Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a Safre »

Otka napisal/-a:Uspelo!!!!

Sem zelo vesela, da so prisluhnili mojemu primeru in da se je zame uspešno končalo.

Hvala Safre in hvala ge. Dimčevi in vsem ostalim, ki so pripomogli k takšni rešitvi.

Lp.
Odlično. :)

Sent from my SHV-E210S using Tapatalk
Slika
Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2466
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone12
Dodatni paketi: EON light(150/50net)
Kraj: Celje

Re: Prekinitev naročnine, ko uporabnik umre

Odgovor Napisal/-a lithium »

Res škoda, da Safre ni več na Tušmobilu, saj je napravil veliko koristnega za uporabnike.
Še sam vem za kar nekaj primerov, ko zaradi šlamparije zaposlenih na TM niso bili nikoli rešeni, dokler ni pomagal Safre.
Administrator neuradnega foruma
Odgovori