Pozdravljeni ...
V soboto 17.8 sem kupil sim kartico za brezmejni internet, na kateri je bilo že dobroimetje 5€, še isti dan sem napolnil za dodatnih 5 evrov. Torej skupaj za 10€.
telefona praktično sploh nisem uporabljal niti za klic, niti za internet (tudi če bi internet imel skozi omogočen/vklopljen bi me stalo le 4€), vse do danes 21.8., .Danes 21,8 pa sem slučajno šel na tušmobilovo stran preko kabelskega interneta (ne preko telefona) pogledat stanje na računu in na moje presenečenje je gor bilo le 0,92 centov.
Takoj sem poklical center za pomoč uporabnikim 080700700, a tam ne vedo kaj mi je pobralo denar, ni videt klicev ven in iz telefona in pravtako ne uporaba interneta ... sicer so obljubili da bodo zadevo še raziskali ...
Zanima me ali mi je tušmobil potemtakem dolžan napolniti račun nazaj na 10€, ker so prve ugotovitve opertaterja bile da krivda ni moja ...
hvala ...
Izginilo 10€ brez da bi telefon uporabljal
- lithium
- Administrator
- Prispevkov: 2473
- Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
- Telemach paket: Free2Go Revolucija
- Telefon: iPhone14 Pro
- Dodatni paketi: EON light(200/50net)
- Kraj: Celje
Re: Izginilo 10€ brez da bi telefon uporabljal
Normalno bi bilo, da ti povrnejo znesek nazaj, če je krivda njihova.
Administrator neuradnega foruma
Re: Izginilo 10€ brez da bi telefon uporabljal
boyyce, sporoči mi številko na zs
Re: Izginilo 10€ brez da bi telefon uporabljal
to so tudi danes storili ...lithium napisal/-a:Normalno bi bilo, da ti povrnejo znesek nazaj, če je krivda njihova.
lp ...
Re: Izginilo 10€ brez da bi telefon uporabljal
je že urejeno potem, ok