Prenehanje pogodbe v primeru smrti naročnika

Pogosta vprašanja in odgovori, nastavitve aparatov pri operaterju Telemach...
Odgovori
TotiUser
Novinec
Novinec
Prispevkov: 3
Pridružen: 27. Nov 2012 00:44

Prenehanje pogodbe v primeru smrti naročnika

Odgovor Napisal/-a TotiUser » 27. Nov 2012 01:15

Pozdravljeni, potreboval bi bomoč oz. pojasnitev!

Zanima me ali se v primeru, da je bil naročnik, ki je umrl,
vezan v skladu s Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti,
s strani podjetja TušMobil zahteva poplačilo sorazmerenega delež od polnega zneska višine ugodnosti?

Problem je v tem, da sem po smrti očeta vložil zahtevo za izklop naročniške številke (17.09.2012).
Ker do 22.10 s strani TušMobila nisem dobil nobenega obvestila, sem sam klical na 'pomoč uporabnikom',
ter prosil, da mi povejo kakšno je stanje oz. če je še potrebno kaj plačati. Tam so mi povedali, da bi naj že
v mes. septembru, kasneje pa še okrog 5.10.2012 poslali na njegov naslov račun , ki pa nikoli ni(nista) prispel.
Nato sem zaprosil, da mi po pošti še enkrat pošljejo račun za odprte terjatve, da bi ga sam poravnal...

Na žalost sta me naslednji dan (čudežno) pričakala tako račun, kot opomin za neplačani (neprispeli) račun.
Na računu pa poleg naročnine za dva meseca še strošek opomina in postavka 75€ + DDV, za sorazmeren delež od polnega zneska višine ugodnosti...
Izvem da se sorazmeren delež ugodnosti nanaša na popust 5€/mesec (iz 20€ na 15€) pri naročnini ob vezavi za dobo 24 mesecev.

Po poslani reklamaciji, (kjer sem ponovil zgornje in povdaril da je naročnik umrl) sem dobil 'birokratski' odgovor, da je ta znesek pravilen (z obrazložitvijo formule izračuna) in da je s strani TušMobila stvar zaključena :?:

Pošiljal sem (jim) dopise s prošnjo po obrazložitvi ali vsaj kakšnemu odgovoru a do danes NIKAKRŠNEGA odgovora - skratka TEMA.
Plačal sem (zame) nesporni del računa (dve naročnini + znesek opomina :confused: ), in jim 10.11.2012 še zadnjič poslal (jezno/razočaran :warn: )obvestilo:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spoštovani g. GGG in ga. AAA

Zelo me žalosti, da si v takšnih okoliščinah, kjub mojemu trudu in prizadevanju (v vaše dobro),
niste mogli vzeti toliko časa in dostojanstva, da bi mi vsaj pošteno odgovorili na moje večkrat
zastavljeno (jasno in enostavno) vprašanje.
Namesto tega, se raje igrate noja in se v najslabši birokratski maniri delate gluhi za težave VAŠE stranke !!
Nazadnje vse skupaj izpade, kot da podjetje TušMobil želi zaslužiti še na UMRLIH!
Ne se čuditi, če boste mojo izkušnjo z vašim podjetjem in predvsem z VAŠIM načinom obravnave strank,
v prihodnjih dneh zasledili v javnih občilih.

Obveščam vas, da sem 10.11.2012 v imenu pokojnega naročnika NNN,
poravnal vse (nesporne) odprte obveznosti do podjetja TušMobil d.o.o.:

1.) račun RM12 -XXXX, v znesku 15€
2.) račun RM12 -YYYY, v znesku 15,03€ (razen neupravičeno zaračunanega zneska v višini 75€ - sorazm. znesek ugodnosti )

Z moje strani je zadeva končana.

V primeru, da bi želeli še kaj pojasniti/oz. razjasniti, vas še zadnjič pozivam,
da me kontaktirate.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Danes pa nov opomin na to temo (neplačanih 75€ + DDV) :wallbash:
Potrebujem nasvet - Kako naprej?

Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Prenehanje pogodbe v primeru smrti naročnika

Odgovor Napisal/-a Safre » 27. Nov 2012 08:46

Pozdravljen. Najprej na ti izrečem iskreno sožalje glede izgube.

Postopek glede prenehanja naročniških pogodbenih obveznosti v primeru smrti naročnika zahteva, da se Tušmobil obvesti o smrti naročnika in priloži kopijo mrliškega lista. Dediči lahko prevzamejo naročniško razmerje in z njim povezane obveznosti oziroma se naročniško razmerje prekine, obveznosti pa prijavijo v zapuščinskem postopku ter poravnajo iz morebitne zapuščine. V kolikor te ni oz. se jo dediči odpovedo, se obveznosti odpišejo.
Slika

TotiUser
Novinec
Novinec
Prispevkov: 3
Pridružen: 27. Nov 2012 00:44

Re: Prenehanje pogodbe v primeru smrti naročnika

Odgovor Napisal/-a TotiUser » 27. Nov 2012 12:08

Najprej, hvala za odgovor in za izrečeno sožalje.

Tušmobil sem o smrti obvestil, ko sem vložil zahtevo za izklop naročniške številke (dne 17.09.2012).
Zaradi čakanja na mrliški list se je to zgodilo šele cca. mesec dni po smrti. Ker sem tudi sam naročnik
pri Tušmobilu sem očetovo naročniško razmerje prekinil (prenos nima smisla). Zapuščinska razprava se je že končala in je pravnomočna,
Tušmobil pa se nanjo ni prijavil (svoje terjatve mislim).

Moti me, da po poslani reklamaciji nikogar več ne morem (nisem mogel) kontaktirati, da bi mu pojasnil situacijo in izvedel kaj konkretno
je na stvari (zid molka).

Kot sem ugotovil(iz odgovora reklamacije), je bil šest mesecev pred smrtjo sklenjen aneks za popust pri naročnini, ob vezavi (naročnine)
za dobo 24 mesecev. Ugodnost se je koristila torej max. cca. 6 mesecev. Naročnine (zaostali dve - za 8 in 9 mesec) sem poravnal (kar ni bilo nikoli sporno),
me pa čudi, da se sedaj s strani Tušmobila tako vztrajno zahteva vračilo (bodočih) ugodnosti, ki jih ni (in ne bo) možno koristiti. Razumel bi, če bi se znesek
nanašal na subvencioniran tel. aparat , ali pa ta za dobo teh 6 mesecev, ko je ugodnost bila v veljavi (manj kot 1/4 časa skupnega trajanja), ne pa za 3/4 od ničesar...

Pri drugih operaterjih (konkretno Simobil), se v takšnem primeru znesek odpiše!?

Je moje razmišljanje napačno?

Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Prenehanje pogodbe v primeru smrti naročnika

Odgovor Napisal/-a Safre » 27. Nov 2012 12:23

Zapuščinska razprava se je že končala in je pravnomočna,
Tušmobil pa se nanjo ni prijavil (svoje terjatve mislim).
Glede na zgoraj napisano nimaš več skrbi. Te lahko prosim, da mi pošlješ številko pogodbe ali pa mobilno številko za katero gre na ZS in bom poskrbel, da opominov več ne bo.
Slika

TotiUser
Novinec
Novinec
Prispevkov: 3
Pridružen: 27. Nov 2012 00:44

Re: Prenehanje pogodbe v primeru smrti naročnika

Odgovor Napisal/-a TotiUser » 27. Nov 2012 13:10

Safre,
podatke sem poslal na ZS.

še enkrat iskrena hvala za ponujeno pomoč!

Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Prenehanje pogodbe v primeru smrti naročnika

Odgovor Napisal/-a Safre » 27. Nov 2012 22:58

Ni za kaj.

Sent from my SHV-E210S using Tapatalk 2
Slika

Odgovori