Znanec ima doma Mobitelov internet kateremu je potekla vezava. Prepričal sem ga naj prestopi k TUŠmobili, ker je oh in sploh dober. PA SEM SE ZAJEBAL KOKR SEM SE MOGEL. Prvo testni ključek in sim kartica sta bila dana za 7 dni v uporabo. ODJEBI ZADEVA OD SREDE DO DANES V PONEDELJEK ŠE VEDNO NI AKTIVIRANA. PA KAJ SE GRETE? A sami sebi delate super usllugo.
Očitno TUŠmobil ne samo da NI SPOSOBEN in ga bo doletela predhodnicina usoda..očitno niti nočejo novih strank.
SRAMOTA ALI ŠALABAJZARJI TUŠ MOBIL
- Furman
- Novinec
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 29. Dec 2011 16:35
- Telefon: Nokia
- Kraj: Ribnica na Dolenjskem
SRAMOTA ALI ŠALABAJZARJI TUŠ MOBIL
Med dvema trenutkoma se nenadoma odpro vrata v nov čas,
a sreča vendarle ni v tem času,
temveč je v nas...
a sreča vendarle ni v tem času,
temveč je v nas...
Re: SRAMOTA ALI ŠALABAJZARJI TUŠ MOBIL
model, ti maš resne probleme pa brez zamere.... najlažje je srat po forumu, ko v real life situacijah pa rep med noge pa gasa...
Naj tvoj kolega pokliče na 080 700 700 in bodo preverili zadevo in po potrebi posredovali dalje. V tolažbo pa: 7dnevni rok teče od aktivacije dalje
btw - gre za neuradni forum....
Naj tvoj kolega pokliče na 080 700 700 in bodo preverili zadevo in po potrebi posredovali dalje. V tolažbo pa: 7dnevni rok teče od aktivacije dalje
btw - gre za neuradni forum....
- Furman
- Novinec
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 29. Dec 2011 16:35
- Telefon: Nokia
- Kraj: Ribnica na Dolenjskem
Re: SRAMOTA ALI ŠALABAJZARJI TUŠ MOBIL
Pod 1
Klical sem že prodajalca v Kočevje, ki trdi, da ima en dan čist dost da zadevo sproba in ne omenja, da začne teč rok od dneva priklopa.
Pod 2 klical sem tudi 070 700 700 pa so rekli tako kot ti da začne teči rok z dnem priklopa, ampak od srede do danes NI tri dni.
pod 3 vse ostale firme imajo v trgovini AKTIVNI KLJUČEK in ga doma samo vtakneš pa stvar dela.
To je meni isto, kot če bi hotel testni avto pa bi rekli ni problema sam še na registracijo ga morate prej peljat
pod 4 Forum naj bo neuraden a ga niso odprli ne MOBITELOVCI NE SIMOBILOVCI ampak TUŠovci in je prav, da vidijo kaj delajo, ker tako bojo šli tja kot VEGA. Prej bojo pa še nategnil xy naročnikov.
In še za konec, vse to bi MORAL TRGOVEC OB PREVZEMU TESTNEGA KLJUČKA POVEDATI STRANKI NA PODLAGI ČESAR BI SE POTEM ODLOČILA, ali misliš da ne?
Klical sem že prodajalca v Kočevje, ki trdi, da ima en dan čist dost da zadevo sproba in ne omenja, da začne teč rok od dneva priklopa.
Pod 2 klical sem tudi 070 700 700 pa so rekli tako kot ti da začne teči rok z dnem priklopa, ampak od srede do danes NI tri dni.
pod 3 vse ostale firme imajo v trgovini AKTIVNI KLJUČEK in ga doma samo vtakneš pa stvar dela.
To je meni isto, kot če bi hotel testni avto pa bi rekli ni problema sam še na registracijo ga morate prej peljat
pod 4 Forum naj bo neuraden a ga niso odprli ne MOBITELOVCI NE SIMOBILOVCI ampak TUŠovci in je prav, da vidijo kaj delajo, ker tako bojo šli tja kot VEGA. Prej bojo pa še nategnil xy naročnikov.
In še za konec, vse to bi MORAL TRGOVEC OB PREVZEMU TESTNEGA KLJUČKA POVEDATI STRANKI NA PODLAGI ČESAR BI SE POTEM ODLOČILA, ali misliš da ne?
-
- Specialec
- Prispevkov: 2394
- Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
- Telefon: Samsung Galaxy S23u.
- Kraj: Postojna
Re: SRAMOTA ALI ŠALABAJZARJI TUŠ MOBIL
Prvo kot prvo..to je Neuradni forum..Furman napisal/-a:Znanec ima doma Mobitelov internet kateremu je potekla vezava. Prepričal sem ga naj prestopi k TUŠmobili, ker je oh in sploh dober. PA SEM SE ZAJEBAL KOKR SEM SE MOGEL. Prvo testni ključek in sim kartica sta bila dana za 7 dni v uporabo. ODJEBI ZADEVA OD SREDE DO DANES V PONEDELJEK ŠE VEDNO NI AKTIVIRANA. PA KAJ SE GRETE? A sami sebi delate super usllugo.
Očitno TUŠmobil ne samo da NI SPOSOBEN in ga bo doletela predhodnicina usoda..očitno niti nočejo novih strank.
Za reklamacije piši Tušmobilu..
Ko drugo piši z malimi črkami in ko tretje lepše obnašanje drugače bo tema zbrisana..
- Furman
- Novinec
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 29. Dec 2011 16:35
- Telefon: Nokia
- Kraj: Ribnica na Dolenjskem
Re: SRAMOTA ALI ŠALABAJZARJI TUŠ MOBIL
Deky_ napisal/-a:Prvo kot prvo..to je Neuradni forum..Furman napisal/-a:Znanec ima doma Mobitelov internet kateremu je potekla vezava. Prepričal sem ga naj prestopi k TUŠmobili, ker je oh in sploh dober. PA SEM SE ZAJEBAL KOKR SEM SE MOGEL. Prvo testni ključek in sim kartica sta bila dana za 7 dni v uporabo. ODJEBI ZADEVA OD SREDE DO DANES V PONEDELJEK ŠE VEDNO NI AKTIVIRANA. PA KAJ SE GRETE? A sami sebi delate super usllugo.
Očitno TUŠmobil ne samo da NI SPOSOBEN in ga bo doletela predhodnicina usoda..očitno niti nočejo novih strank.
Za reklamacije piši Tušmobilu..
Ko drugo piši z malimi črkami in ko drugo lepše obnašanje drugače bo tema zbrisana..
Ti sam briši temo.
To je najboljši način skriti napake firme. Uraden ali neuraden imaš pa odgovor zgoraj. Ja pa pisal bom tudi vodstvu TUŠ-mobila.
Med dvema trenutkoma se nenadoma odpro vrata v nov čas,
a sreča vendarle ni v tem času,
temveč je v nas...
a sreča vendarle ni v tem času,
temveč je v nas...
-
- Specialec
- Prispevkov: 2394
- Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
- Telefon: Samsung Galaxy S23u.
- Kraj: Postojna
Re: SRAMOTA ALI ŠALABAJZARJI TUŠ MOBIL
Tema je šla v zaklep zaradi ne primernega obnašanja uporabnika Furman...Vsaka nadaljna odpiranja tem podobnih bo šla v izbris..
- lithium
- Administrator
- Prispevkov: 2473
- Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
- Telemach paket: Free2Go Revolucija
- Telefon: iPhone14 Pro
- Dodatni paketi: EON light(200/50net)
- Kraj: Celje
Re: SRAMOTA ALI ŠALABAJZARJI TUŠ MOBIL
@Furman, če bi debato začel normalno, bi bil problem verjetno že rešen. Nekateri iz TM nam občasno pomagajo na forumu rešiti kakšne težave, ampak to je samo njihova dobra volja, saj ta forum ni uradni kanal Tušmobila!!!
Z izlivanjem jeze po tem NEURADNEM forumu si pa dosegel ravno nasproten učinek!!
Kot so ti že napisali zgoraj, obrni se na 080 700 700.
Administrator
Z izlivanjem jeze po tem NEURADNEM forumu si pa dosegel ravno nasproten učinek!!
Kot so ti že napisali zgoraj, obrni se na 080 700 700.
Administrator
Administrator neuradnega foruma