Dosti ne manka da menjam tušmobil ker enostavno niso pri pravi.
Pred leti sem imela naročnino na tušmobilu ampak po poteku pogodbe nisem podalšala, šla na predplačniško in v tem času sem spremenila naslov.
Zdaj po cca 3reh letih grem nazaj na naročnino pri tušu in dam osebno z novim naslovom ok torej vse mora biti kot je.
Ampak glej ga zlomka računov ne dobim in me izklopijo, letim na tušmobil in tam mi prodajalka reče da so na tem in tem naslovu (torej na starem).
Se jezim in jezim da od kot njim moj stari naslov če ji pa dam osebno kjer lepo piše moj stalni naslo (torej novi že cca 2leti če ne več). In mi obljubi da uredi.
Pa je spet mesec naokoli čakm pa nič od računa spet letim na tuša in poravnam obveznosti (dobesedno moram vohati kdaj je novo obdobje). Ter vprašam kako to da še vedno ni urejeno na kar mi prodajalka odgovori da NIMA VEZE naslov in da je pač tako kot je. Pa jo vprašam kako to da nima veze moj aktualni naslov on pa meni da je tako ali tako vseeno kam mi pošljejo račun . No meni pa res ni vseeno kam grejo moji papirji ker na starem naslovu živijo drugi ljudje. In to letanje ter utrujanje za moje račune traja že od lanskega novembra in se ni nič premaknilu tudi na centrali ne kam sem klicala in težila same obljube da so spremenili ampak še vedno NIČ od NIČ. Ter zaradi malomarnosti in šalabajzarstva plačujem dodatne stroške ki niso moja krivda.
napačen naslov
Re: napačen naslov
Najprej se ti v imenu podjetja globoko opravičujem za nastale težave. Te lahko prosim, da mi v zasebnem sporočilu navedeš na katerem prodajnem mestu se je vse skupaj dogajalo in pravilne podatke, da uredimo zmešnjavo?
Najlepša hvala za razumevanje in že izkazano potrpežljivost.
Najlepša hvala za razumevanje in že izkazano potrpežljivost.
Re: napačen naslov
Safre napisal/-a:Najprej se ti v imenu podjetja globoko opravičujem za nastale težave. Te lahko prosim, da mi v zasebnem sporočilu navedeš na katerem prodajnem mestu se je vse skupaj dogajalo in pravilne podatke, da uredimo zmešnjavo?
Najlepša hvala za razumevanje in že izkazano potrpežljivost.
Stranki poslati @)-,--´-- v znak opravičila
Lp.
-
- Znanec
- Prispevkov: 391
- Pridružen: 06. Jun 2011 13:51
- Telefon: Huawei ideos x5
- Znesek računa: 19,90
Re: napačen naslov
Ko sem jaz na tušmobilu poizvedoval katero bazo oni uporabljajo sem jaz izpado budalo, češ da sem pokazal stari dokument. To kar oni uporabljajo je vprašljivega izvora.