Push e-mail

Pogosta vprašanja in odgovori, nastavitve aparatov pri operaterju Telemach...
Odgovori
conspiracy
Znanec
Znanec
Prispevkov: 157
Pridružen: 17. Feb 2009 11:03
Telefon: Nexus 5
Kraj: Kranj

Push e-mail

Odgovor Napisal/-a conspiracy »

Eno vprašanje: dogaja se mi (zadnje tri tedne recimo), da ne se mi telefon ne sinhronizira z službenim pc-jem; ne dobivam mailov na telefon...preveril sem pri naših računalničarjih, in pravijo da niso ničesar spriminjali glede našega excange accounta (tudi sam nisem ničesar spreminjal, geslo je ok), tud telefon mi večkrat javi, da je potrebno ročno zagnati sinhronizacijo ('action required'), potem včasih javi da je skonektan, včasih pa da ni omrežja.
Vem, da imam signal slab tu, kjer delam, vendar z tem do sedaj ni bilo nobenih težav.
Uporabniški avatar
enpir
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1174
Pridružen: 27. Okt 2009 09:24
Telemach paket: SEVEC

Re: Push e-mail

Odgovor Napisal/-a enpir »

kaj pa na kakšni drugi lokacijo ok dela?

mogoče izbris accounta na telefonu in nova nastavitev
conspiracy
Znanec
Znanec
Prispevkov: 157
Pridružen: 17. Feb 2009 11:03
Telefon: Nexus 5
Kraj: Kranj

Re: Push e-mail

Odgovor Napisal/-a conspiracy »

Hja.... v Kranju recimo dela in ne dela, pa je poln signal.
A so bile mogoče kake spremembe iz strani Tušmobila, ne vem....?
Uporabniški avatar
enpir
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1174
Pridružen: 27. Okt 2009 09:24
Telemach paket: SEVEC

Re: Push e-mail

Odgovor Napisal/-a enpir »

ni bilo sprememb, sam mam služben exchange na desire-ju pa dela bp push...

zbriši account in ga na novo nastavi
conspiracy
Znanec
Znanec
Prispevkov: 157
Pridružen: 17. Feb 2009 11:03
Telefon: Nexus 5
Kraj: Kranj

Re: Push e-mail

Odgovor Napisal/-a conspiracy »

Ok, bom probu, pa potem javim, kaj bo!
Hvala!
Odgovori