Eno vprašanje: dogaja se mi (zadnje tri tedne recimo), da ne se mi telefon ne sinhronizira z službenim pc-jem; ne dobivam mailov na telefon...preveril sem pri naših računalničarjih, in pravijo da niso ničesar spriminjali glede našega excange accounta (tudi sam nisem ničesar spreminjal, geslo je ok), tud telefon mi večkrat javi, da je potrebno ročno zagnati sinhronizacijo ('action required'), potem včasih javi da je skonektan, včasih pa da ni omrežja.
Vem, da imam signal slab tu, kjer delam, vendar z tem do sedaj ni bilo nobenih težav.
Push e-mail
-
- Znanec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 17. Feb 2009 11:03
- Telefon: Nexus 5
- Kraj: Kranj
Re: Push e-mail
kaj pa na kakšni drugi lokacijo ok dela?
mogoče izbris accounta na telefonu in nova nastavitev
mogoče izbris accounta na telefonu in nova nastavitev
-
- Znanec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 17. Feb 2009 11:03
- Telefon: Nexus 5
- Kraj: Kranj
Re: Push e-mail
Hja.... v Kranju recimo dela in ne dela, pa je poln signal.
A so bile mogoče kake spremembe iz strani Tušmobila, ne vem....?
A so bile mogoče kake spremembe iz strani Tušmobila, ne vem....?
Re: Push e-mail
ni bilo sprememb, sam mam služben exchange na desire-ju pa dela bp push...
zbriši account in ga na novo nastavi
zbriši account in ga na novo nastavi
-
- Znanec
- Prispevkov: 157
- Pridružen: 17. Feb 2009 11:03
- Telefon: Nexus 5
- Kraj: Kranj
Re: Push e-mail
Ok, bom probu, pa potem javim, kaj bo!
Hvala!
Hvala!