Stran 2 od 2

Re: visok račun

Objavljeno: 19. Dec 2014 14:52
Napisal/-a mitja_i
A si bil kak mesec prej v tujini? Lahko da so iz tujine pozno poslali račun in ga je tako tušmobil šele sedaj zaračunal. Vendar pa mora biti na razčlenjenem računu napisana ura in datum ter številka poslanega sms.

Re: visok račun

Objavljeno: 19. Dec 2014 15:04
Napisal/-a mobilko
Najbližje tujini sem bil 18. novembra v Cerkljah na Gorenjskem. Torej pred spornim SMS-om.
Ampak tam je Tušmobilov signal dovolj močan, da ne preklaplja. Pa tudi ne bi mogel, ker imam iskanje omrežja nastavljeno na ročno.

Re: visok račun

Objavljeno: 22. Dec 2014 13:35
Napisal/-a sepek119
Tukaj najprej preveri, če je sms sploh lahko bil poslan oz. katera država ima to kodo.

Re: visok račun

Objavljeno: 22. Dec 2014 13:51
Napisal/-a mobilko
SMS je bil poslan, vendar na +386040xxxxxx. Namenjen je bil znanki, pri čemer sem se zatipkal pri vnosu.
'0' ne bi smelo biti. Zato seveda ni bil dostavljen.

Re: visok račun

Objavljeno: 30. Dec 2014 23:13
Napisal/-a enpir
Če imaš možnost daj pls printscrn iz moj.tusmobil.si (zgodovina klicev) kjer je razviden ta sporno zaračunani SMS. Seveda zbriši ostale podatke (zadnjih 6 številk)

Re: visok račun

Objavljeno: 31. Dec 2014 00:05
Napisal/-a mobilko
V pritožbi sem uspel, račun je obravnavan kot plačan.