visok račun

Pogosta vprašanja in odgovori, nastavitve aparatov pri operaterju Telemach...
dani26
Novinec
Novinec
Prispevkov: 2
Pridružen: 28. Nov 2011 14:26
Telefon: nokia

visok račun

Odgovor Napisal/-a dani26 » 28. Nov 2011 14:42

Ker ne morem priklicati nikogar ,ki bi odgovarjal na moja vprašanja ,pa v opozorilo vsem uporabnikom.Zgodilo se nam je sledeče.V začetku meseca oktobra smo zamenjali vse pakete ,za katere imamo sklenjene pogodbe.Ker gre za podjetje je bilo teh paketov 6.Pravtako smo prenesli že obstoječo številko z paketom brez naročnine v podjetje in hkrati zamenjali paket v free 20.Zadevo je urejala g. Magdalena ***************** kot zastopnica Tušmobila,pri kateri sem osebno podpisal vse anekse.Prejeli smo novo simkartico ,ki je bila z sms aktivirana v nov paket 10.10.2011.No že v začetku novembra nas je dotična gospa klicala ,da imamo na tel številki visok račun in sicer nekje 300 €.Nekaj dni zatem smo prejeli račun ,ki je znašal 1963,42 €.Iz računa je razvidno ,da nam je tušmobil zaračunal internetne storitve v njihovem omrežju ,klub temu ,da imamo sklenjen paket free 20.No, po preverjanju pa je bilo ugotovljeno ,da ta paket sploh ni vključen,ampak so vključili ponovno isti paket ,ki je bil do tedaj.Napisali smo reklamacijo,zahtevali izpisek pa nič.G Magdalena nam je po telefonu zagotovila ,da je zadevo uredila saj ,da gre za njeno napako.Do danes nismo prejeli ničesar,kar bi dokazovalo njeno obljubo,smo pa prejeli opomin pred izvršbo.Kot sem dejal sogovornika ne morem dobiti,na tušmobil centru v Mariboru samo skomigujejo z rameni,g Magdalena pa je nedosegljiva za klice.Ker smo majhno podjetje nas bo ta račun verjetno spravil v stečaj,ker nimamo sredstev za plačilo.
Zadnjič spremenil lithium, dne 28. Nov 2011 16:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Razlog: Lithium: priimek zbrisal zaradi varovanja osebnih podatkov

Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2313
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone8
Dodatni paketi: EON light(100/50net)
Kraj: Celje

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a lithium » 28. Nov 2011 16:03

Nerodna zadeva :confused:
Upam, da ti priskoči na pomoč kdo od neuradnikov, ki pozna pravi naslov v TM.

Mi smo namreč neuraden forum TM.
Administrator neuradnega foruma

krepki
Znanec
Znanec
Prispevkov: 67
Pridružen: 06. Okt 2011 17:23
Telefon: Samsung Galaxy S Adv
Dodatni paketi: Brezmejni multipaket

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a krepki » 28. Nov 2011 16:43

Tukaj je zdaj lahko več dejavnikov nič ni napisano katere pakete ste imeli prej,ker če greste na nižji paket je kazen 40€ na paket,potem je obračunski interval v free paketih 60/60,naslednje klicanje iz mobitelovega omrežja če zmanjka tušmobilovo omrežje spet podraži klice,prenos podatkov v omrežju mobitel se obračunava dodatno poslani sms in mms prav tako.

spiderkb
Znanec
Znanec
Prispevkov: 254
Pridružen: 06. Jan 2008 22:13
Telefon: HTC One
Kontakt:

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a spiderkb » 28. Nov 2011 17:50

Pokličite dopoldan na 080 700 700 in zahtevajte oddelek za reklamacije in opišite situacijo.

dani26
Novinec
Novinec
Prispevkov: 2
Pridružen: 28. Nov 2011 14:26
Telefon: nokia

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a dani26 » 28. Nov 2011 20:37

Zadevo g. Magdalena rešuje(čakam na pisno potrditev) .Ni šlo za prenos v nižje pakete,račun je takšen zaradi prenosa podatkov (interneta) v tušmobilovem omrežju,ki je v paketu free 20 brezplačen ,nam pa so ga zaračunali ker ni bil vključen ta paket ,ampak je ostal stari ,po katerem so vse storitve plačljive.Na tel. 080700700 mi niso nič pomagali.

delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a delboy » 28. Nov 2011 20:53

dani26 napisal/-a:Zadevo g. Magdalena rešuje(čakam na pisno potrditev) .Ni šlo za prenos v nižje pakete,račun je takšen zaradi prenosa podatkov (interneta) v tušmobilovem omrežju,ki je v paketu free 20 brezplačen ,nam pa so ga zaračunali ker ni bil vključen ta paket ,ampak je ostal stari ,po katerem so vse storitve plačljive.Na tel. 080700700 mi niso nič pomagali.

Če so vam, rekli da je nastala napaka iz strani samega Tušmobil-a, vi pa pravtako imate papirje, kdaj ste izvajali spremembo, potem se bo to uredilo. Izvršba pa pravtako, ne nastopi takoj, ko imate kakšne račune ne poravnane. Izvršba nastopi šele, ko se zadeva preda sodišču, takrat pa se več zadeve že zdavnaj ne urejajo s Tušmobil-om.

Če v ne prejmete odgovora v doglednem času, potem pošljite reklamacijo računa s celotno razlago, lahko na info@tusmobil.si, kot je napisana na samem forumu, kopija podpisane spremembe paketa bi bile zelo zaželjene :thumbs:


Lp.

Uporabniški avatar
enpir
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1168
Pridružen: 27. Okt 2009 09:24
Telemach paket: SEVEC

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a enpir » 28. Nov 2011 22:06

dani26 napisal/-a:Zadevo g. Magdalena rešuje(čakam na pisno potrditev) .Ni šlo za prenos v nižje pakete,račun je takšen zaradi prenosa podatkov (interneta) v tušmobilovem omrežju,ki je v paketu free 20 brezplačen ,nam pa so ga zaračunali ker ni bil vključen ta paket ,ampak je ostal stari ,po katerem so vse storitve plačljive.Na tel. 080700700 mi niso nič pomagali.
no samo da se ureja, vrjamem da se bo uredilo ;D

kajsica
Novinec
Novinec
Prispevkov: 1
Pridružen: 12. Mar 2013 12:13

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a kajsica » 12. Mar 2013 12:49

Pozdravljeni!

Ja tudi pri moji kolegici se je tako zgodilo. Sklenila je aneks k pogodbi za free 15, obračunavali pa so ji free 5, čista napaka Tušmobila, pri vnosu podatkov v računalnik. Podala je reklamacijo pred dvema mesecema na center za pomoč uporabnikom in tudi številko svojega TR, da bi ji vrnili preveč plačan znesek, ki je za osebnega uporabnika bil precej visok.

Ker se zadeva ni rešila na ta način, sva šli obe na Tušmobil, na Brnčičevo v LJ, da zadevo rešimo, tam pa šok od šoka. V avli so javili na reklamacijski oddelek, da so prišle stranke in sva čakali sigurno okoli 10 minut preden je referent prišel. Brez vsakega pozdrava, brez predstavitve, samo kaj želite??? Mislim, ali je to eno poslovno obnašanje?! Poleg tega, sem bila zelooo presenečena, da je želel reklamacijo reševati kar tam v avli, kjer se sprehajajo tudi druge osebe in ni nobene intime, brez računalnika. Kaj nimate ene sobe na Tušu, da lahko te stvari rešuješ kot je potrebno???? Ko se mu je nekako problem predstavil, je samo rekel da ne more nič storiti in da naj se poda še pisna reklamacija. Ker pa sva s kolegico vztrajale, pri izpisu podatkov, je spet ta referent odšel (midve sedeli v avlik kot dve ovci) in se vrnil čez cca 15 minut z enim samim izprintanim listom, ki pa seveda po naših specifičnih pregledih, se spet ni ujemal z našimi podatki. Niti računalnika ni spet prinesel s seboj, da bi lahko pregledali podatke. Na tistem listu je bilo napisano, da je preplačilo okoli 500€, on pa reče, ja da ji lahko vrnejo samo 100€ pa še to v obliki dobropisa. Mislim pa kaj se gre ta Tušmobil, njihova napaka je.

Da je pa mera še polnejša, kljub temu da je javila napako na klicni center glede paketa, ji še prejšnji mesec pošljejo spet račun za free 5 in računa za 70€, ki ga seveda reklamira, ji pošljejo nov račun za free 5 pol meseca in free 15 pol meseca, čeprav ima ona že od samega začetka sklenjen paket za free 15 in je znašal račun 23€, čeprav po specifikaciji, ne bi smel znašati več kot 15€.

Reklamacija, je bila prvo javljena na klicni center, kjer nekaj so storili, ne pa vsega, kot je bilo obljubljeno. Šla jo je reševat osebno na upravo, kjer je bila groza od groze, sedaj podala še pisno reklamacijo, preko maila in preko pošte, s celotnimi obračuni po postavkah za ves čas.

Kaj je še možno storiti, da se reklamacija reši pozitivno? Ker napaka je v tem primeru res bila na strani Tušmobila.

p.s.
Če kateri iz uprave Tušmobila to bere, bi pa prosila, da uvedete malo poslovnega bontona med svoje zaposlene in da se naučite kako reševati reklamacije, saj so tudi v Sloveniji Agencije, ki se ukvarjajo z učenjem poslovnega bontona in učinkovitih nastopov v javnosti. Veliko sem delala v tujini, sklepala posle, ampak tako slabega odnosa, kot sem ga bila deležna pri vas, pa nisem srečala še nikjer.

lp
lp

Uporabniški avatar
enpir
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1168
Pridružen: 27. Okt 2009 09:24
Telemach paket: SEVEC

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a enpir » 12. Mar 2013 17:02

Zdravo,

se mi lahko na ZS posreduje naročniške podatke, hvala

Lp

mobilko
Novinec
Novinec
Prispevkov: 38
Pridružen: 30. Apr 2014 23:50
Kraj: Laibach

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a mobilko » 07. Dec 2014 21:06

Pri meni sicer ne gre za visok račun, temveč za princip.
Čeprav me v novembru ni bilo v tujini niti blizu meje, kjer bi lahko preklopilo na tuj signal, me želijo prepričati za plačilo 6 centov.
Res je, da gre za majhen znesek, a gre tudi za princip.

Kdo je že imel izkušnjo s pisanjem reklamacije? Kako se je lotil pisanja?
Preostali del zneska ni sporen in bo plačan. Ampak denarja jim pa ne bom podarjal.

Lp.

spiderkb
Znanec
Znanec
Prispevkov: 254
Pridružen: 06. Jan 2008 22:13
Telefon: HTC One
Kontakt:

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a spiderkb » 09. Dec 2014 21:45

Jaz sem šel v njihovo poslovalnico in skupaj napisali reklamacijo in je bilo ugodno rešena.

Imel sem problem, ko sem menjal paket in so mi zaračunali ponovni priklop.
Lepo sem razložil, kdaj se mi je dodaten znesek pojavil na računu in navedel,, da plačujem vse račune preko trajnika. Da ni mogoče, da bi bil kdaj izključen.
Po 14 dnevih sem dobil odgovor, da mi bojo povrnili znesek in res sem že imel čez 1 teden povrjeno nazaj.

mobilko
Novinec
Novinec
Prispevkov: 38
Pridružen: 30. Apr 2014 23:50
Kraj: Laibach

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a mobilko » 09. Dec 2014 22:23

Sem ugotovil, zakaj so mi zaračunali preveč. (In jim seveda javil.)
Pred nekaj tedni sem znanki poslal SMS, pri čemer pa sem se zatipkal in pred '40' vtipkal še '0'. (Številke še nisem imel shranjene, vse vpisujem v mednarodnem formatu.)
Številko je Tušmobil prepoznal kot tujo in mi zaračunal odhodni SMS v gostovanju.

mobilko
Novinec
Novinec
Prispevkov: 38
Pridružen: 30. Apr 2014 23:50
Kraj: Laibach

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a mobilko » 18. Dec 2014 15:30

Mi še kar lajnajo, da sem bil v roamingu.

Na moj.tusmobil.si je pri prometu izpisan operater Tušmobil.
V času pošiljanja sem bil na vzhodu Ljubljane (kjer sem pač doma).
Nacionalnega roaminga že dolgo nimam vklopljenega. (Izklopljen pred tem SMS-om.)

Vse ostale številke, ki sem jih vpisal v formatu +38640, +38631, +38651 itd., so prepoznane pravilno. Ker sem se pri tej zmotil, sem vtipkal +386040 in poslal SMS. In za Tušmobil je to tujina.

mitja_i
Znanec
Znanec
Prispevkov: 77
Pridružen: 13. Feb 2008 09:09
Telefon: Huawei IDEOS X5
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 19. Dec 2014 13:10

V katerem roamingu si bil nima nobene veze.
Zanimivo, niti +3 niti +38 omrežja ne obstajajo. 386 je pa slovenija, če si dal 0 vmes, potem je to neobstoječa številka, tako da ti sploh niso mogli dostaviti sms. Vprašaj jih v katero državo točno si po njihovo poslal sms.

mobilko
Novinec
Novinec
Prispevkov: 38
Pridružen: 30. Apr 2014 23:50
Kraj: Laibach

Re: visok račun

Odgovor Napisal/-a mobilko » 19. Dec 2014 14:46

Sem jim skušal dopovedati, pa lapajo po svoje.
Sem zato zdaj spisal pritožbo in prosil, da mi po dogovoru z njihovo referentko za reklamacije brezplačno pošljejo razčlenjen račun.

Njihova trditev:
Operaterji storitve, opravljene v gostovanju v tujini, zaračunavamo na podlagi prejetih podatkov o prometu s strani
tujih operaterjev. Po podatkih, ki smo jih prejeli od tujega operaterja je razvidno, da ste dne 20.11.14 gostovali v
omrežju EU in pri tem posredovali 1 sms sporočilo, ki smo ga zaračunali skladno z veljavnim cenikom.

Odgovori