(Ne)plačilo priključnine!
(Ne)plačilo priključnine!
Zdravo!
Naj mi nekdo ,ki se giblje v Tušmobilovih krogih pojasni sledeče,imel sem predplačniški paket odločil sem se za paket brezmejni 200 ob pogoju da ne plačam priključnine,referentka v tušmobil centru mi je na vprašanje,da če se odločim za paket brezmejni 200 ne plačam priključnine mi odgovori:tako je, ne boste plačali naročnine,ker že imate našo številko (070),zraven mene je bil brat ,ki je vse to kar je rekla referentka slišal,ok bom sklenil pogodbo,nakar danes dobim račun pa je zaračunana priključnina v znesku 10€,grem v tušmobil center povem vse to kar mi je njegova sodelavka zagotovila in mi je začel nekaj o strošku prenosa št. govorit,mu rečem če me je poslušal kaj sem mu povedal potem se je začel nekaj sprenevedat sem mu rekel da naj mi uredi tako da mi da kupon oz. naj uredi zadevo kakor ve in zna,sem mu rekel: potem me je vaša sodelavka zavajala pri sklenitvi pogodbe,nakar mi je dal obrazec za reklamacijo naj ga izpolnim,mi ga je skopiral in požigosal in da bom v roku 15 dni obveščen o rešitvi reklamacije.
Naj mi nekdo pomaga prosim da do plačila priključnine ne ni prišlo,ker referenta v tušmobil centru sem prosil za kupon,naletel sem pa na gluha ušesa,nekaj je gledal v računalnik da mi ni njegova sodelavka slučajno že dala kupon,vedndar sem mu rekel da nisem z njene strani nič takega dobil,ker sem ji verjel na besedo da mi ne bo zaračunana priključnina.
Mladi gospod ,s katerim sem se pogovarjal pa tudi ni imel malo profesionalnega pristopa do stranke, nasprotno deloval je arogantno,tako da naj se njegovi nadrejeni naj malo zamislijo nad pristopom do stranke,ker konec koncev odvisni ste od naročnikov.
Lp!
Naj mi nekdo ,ki se giblje v Tušmobilovih krogih pojasni sledeče,imel sem predplačniški paket odločil sem se za paket brezmejni 200 ob pogoju da ne plačam priključnine,referentka v tušmobil centru mi je na vprašanje,da če se odločim za paket brezmejni 200 ne plačam priključnine mi odgovori:tako je, ne boste plačali naročnine,ker že imate našo številko (070),zraven mene je bil brat ,ki je vse to kar je rekla referentka slišal,ok bom sklenil pogodbo,nakar danes dobim račun pa je zaračunana priključnina v znesku 10€,grem v tušmobil center povem vse to kar mi je njegova sodelavka zagotovila in mi je začel nekaj o strošku prenosa št. govorit,mu rečem če me je poslušal kaj sem mu povedal potem se je začel nekaj sprenevedat sem mu rekel da naj mi uredi tako da mi da kupon oz. naj uredi zadevo kakor ve in zna,sem mu rekel: potem me je vaša sodelavka zavajala pri sklenitvi pogodbe,nakar mi je dal obrazec za reklamacijo naj ga izpolnim,mi ga je skopiral in požigosal in da bom v roku 15 dni obveščen o rešitvi reklamacije.
Naj mi nekdo pomaga prosim da do plačila priključnine ne ni prišlo,ker referenta v tušmobil centru sem prosil za kupon,naletel sem pa na gluha ušesa,nekaj je gledal v računalnik da mi ni njegova sodelavka slučajno že dala kupon,vedndar sem mu rekel da nisem z njene strani nič takega dobil,ker sem ji verjel na besedo da mi ne bo zaračunana priključnina.
Mladi gospod ,s katerim sem se pogovarjal pa tudi ni imel malo profesionalnega pristopa do stranke, nasprotno deloval je arogantno,tako da naj se njegovi nadrejeni naj malo zamislijo nad pristopom do stranke,ker konec koncev odvisni ste od naročnikov.
Lp!
Re: (Ne)plačilo priključnine!
živjo,
če delaš prehod iz prepaid na postpaid, se ti v vsakem primeru obračuna priključna taksa, le prenos številke se ne obračuna (ker si valda pr istem operaterju). Da bi imel free priključnino, bi moral biti ala upokojenec ali pa da bi imel kupon za free priključnino ob pogoju da tudi skleneš aneks.
nam lahko mogoče zaupaš za katero prodajno enoto se je to šlo?
če delaš prehod iz prepaid na postpaid, se ti v vsakem primeru obračuna priključna taksa, le prenos številke se ne obračuna (ker si valda pr istem operaterju). Da bi imel free priključnino, bi moral biti ala upokojenec ali pa da bi imel kupon za free priključnino ob pogoju da tudi skleneš aneks.
nam lahko mogoče zaupaš za katero prodajno enoto se je to šlo?
Re: (Ne)plačilo priključnine!
đonson napisal/-a:Zdravo!
Naj mi nekdo ,ki se giblje v Tušmobilovih krogih pojasni sledeče,imel sem predplačniški paket odločil sem se za paket brezmejni 200 ob pogoju da ne plačam priključnine,referentka v tušmobil centru mi je na vprašanje,da če se odločim za paket brezmejni 200 ne plačam priključnine mi odgovori:tako je, ne boste plačali naročnine,ker že imate našo številko (070),zraven mene je bil brat ,ki je vse to kar je rekla referentka slišal,ok bom sklenil pogodbo,nakar danes dobim račun pa je zaračunana priključnina v znesku 10€,grem v tušmobil center povem vse to kar mi je njegova sodelavka zagotovila in mi je začel nekaj o strošku prenosa št. govorit,mu rečem če me je poslušal kaj sem mu povedal potem se je začel nekaj sprenevedat sem mu rekel da naj mi uredi tako da mi da kupon oz. naj uredi zadevo kakor ve in zna,sem mu rekel: potem me je vaša sodelavka zavajala pri sklenitvi pogodbe,nakar mi je dal obrazec za reklamacijo naj ga izpolnim,mi ga je skopiral in požigosal in da bom v roku 15 dni obveščen o rešitvi reklamacije.
Naj mi nekdo pomaga prosim da do plačila priključnine ne ni prišlo,ker referenta v tušmobil centru sem prosil za kupon,naletel sem pa na gluha ušesa,nekaj je gledal v računalnik da mi ni njegova sodelavka slučajno že dala kupon,vedndar sem mu rekel da nisem z njene strani nič takega dobil,ker sem ji verjel na besedo da mi ne bo zaračunana priključnina.
Mladi gospod ,s katerim sem se pogovarjal pa tudi ni imel malo profesionalnega pristopa do stranke, nasprotno deloval je arogantno,tako da naj se njegovi nadrejeni naj malo zamislijo nad pristopom do stranke,ker konec koncev odvisni ste od naročnikov.
Lp!
Moj nasvet je, da vse to skupaj zajameš v reklamacijski zapisnik ter lepo razložiš kako in kaj je bilo. Ter pošlješ na sedež družbe.
Lp.
Re: (Ne)plačilo priključnine!
Od kdaj pa to? Verjetno sem par let "prespal" na tem podrocju, kajti v spominu imam, da je bila (dobra) praksa pri bolj ali manj vseh operaterjih, da pri prehodu iz prepaid v narocnino nisi nikoli placal prikljucnine (ker so bili pac veseli, da si se odlocil zanje zmetati vec denarja, po domace receno). Si jo pa moral placati, ce si prisel k njim na frisno.enpir napisal/-a:če delaš prehod iz prepaid na postpaid, se ti v vsakem primeru obračuna priključna taksa, le prenos številke se ne obračuna (ker si valda pr istem operaterju). Da bi imel free priključnino, bi moral biti ala upokojenec ali pa da bi imel kupon za free priključnino ob pogoju da tudi skleneš aneks.
Re: (Ne)plačilo priključnine!
pri TM je tako že od samega štarta prehodov iz prepaid na postpaid znotraj TM-ja, vedno se obračuna priključna taksa...
Re: (Ne)plačilo priključnine!
Podal sem reklamacijo tud sem napisal to, kar sem tu napisal, bomo videli kakšen bo odgovor!
Lp!
Lp!
- tado
- Stari maček
- Prispevkov: 997
- Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
- Telemach paket: FREE2GO Revolucija
- Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
- Znesek računa: 7 €
- Kraj: Perth (Scotland)/Kranj
Re: (Ne)plačilo priključnine!
Sam je pa dosti čudno sploh, da moraš prehod iz prepaid na postpaid plačati. Tega prej nisem opazil (ali sem pa mislil, da tega ni).
Re: (Ne)plačilo priključnine!
Že od nekdaj jetado napisal/-a:Sam je pa dosti čudno sploh, da moraš prehod iz prepaid na postpaid plačati. Tega prej nisem opazil (ali sem pa mislil, da tega ni).
Lp.
Re: (Ne)plačilo priključnine!
Kaj pa dobroimetje, ki je na prepaidu, se prenese ali zapade ob prehodu na naročnino?
Re: (Ne)plačilo priključnine!
Propade, zato je treba čimprej porabiti sredstva.voyager napisal/-a:Kaj pa dobroimetje, ki je na prepaidu, se prenese ali zapade ob prehodu na naročnino?
Lp.
Re: (Ne)plačilo priključnine!
In mi zdej lahko kateri pomaga vsaj z kuponom,bi bil zelo hvaležen,pred časom so se tu na tem forumu delili kuponi,zdej jih pa ni ali kako?
Lp!
Lp!
Re: (Ne)plačilo priključnine!
lahko ti ga tado pošlje al pa če pokličeš na 080 700 700
- tado
- Stari maček
- Prispevkov: 997
- Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
- Telemach paket: FREE2GO Revolucija
- Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
- Znesek računa: 7 €
- Kraj: Perth (Scotland)/Kranj
Re: (Ne)plačilo priključnine!
Kupone delijo tudi na brezplačni liniji?enpir napisal/-a:lahko ti ga tado pošlje al pa če pokličeš na 080 700 700