delboy napisal/-a:V takšnem primeru takoj, ko ugotoviš pokličeš 080 700 700 ter prijaviš napako, če je res, potem v takšnih primerih ponavadi tudi skenslajo nastali strošek iz tega razloga.Deky_ napisal/-a:Kolk sem jst opazil ta njihova blokada v Mobitelovem omrežju ne deluje pravilno...ker včeraj ko sem bil v eni od trgovin pač ni signala od tuša in se preklopi na Mobitelovo omrežje in mam pač telefon ki ma Android mi je vseeno prenašalo GPRS podatke tut če mam vklopljeno blokado...res da ni velik 0.11€ sam vseeno če je blokada prenos podatkov v Mobitelovem omrežju ne bi smelo nič delovat..
p.s: A kdo od vas ve kje najt pri Androidu ( Ročno in samodejno iskanje omrežja)? ker jst tega ne najdem
Lp.
Sem jim pisal na info@tusmobil.si in so odpravili napako evo tut njihov odgovor:
tko da je stvar rešena..Spoštovani,
Zahvaljujemo se za posredovano sporočilo.
Iz pristojnega oddelka smo prejeli obvestilo, da je v vašem primeru prišlo do napake in navedena seja se vam ne bo obračunala. Za nastalo napako se vam iskreno opravičujemo.
Vaše zadovoljstvo ostaja tudi v prihodnje naš edini cilj. Za dodatna pojasnila smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu na voljo na telefonskih številkah 070 700 700 ali 080 700 700 in na naslovu elektronske pošte: info@tusmobil.si.