Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Pogosta vprašanja in odgovori, nastavitve aparatov pri operaterju Telemach...
Uporabniški avatar
SvetIdej
Specialec
Specialec
Prispevkov: 2924
Pridružen: 26. Jul 2010 09:55
Telefon: Nexus 5
Kontakt:

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a SvetIdej »

dela tudi s ukaznim nizom *121*4*1*1# :)
Slika
delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a delboy »

tado napisal/-a:
enpir napisal/-a:od zdej naprej imate možnost blokade date v @m omrežju preko USSDja *121# in v meniju izbereš 4. možnost (zapora).... vklop/izklop je brezplačen :)
Priporočam da se odpre svoja tema kjer bi bili ti ukazni nizi na kupu in vedno TOP na forumu?!

Jo je kdo že odpr ali jo odprem?
Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2473
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone14 Pro
Dodatni paketi: EON light(200/50net)
Kraj: Celje

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a lithium »

Sem pripopal na vrh foruma :)
Administrator neuradnega foruma
delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a delboy »

lithium napisal/-a:Sem pripopal na vrh foruma :)
Super, sem mislil, da bi bila še ena tema z vsemi možnimi nizi za več storitev :biggrin:

Lp.
jonatan
Novinec
Novinec
Prispevkov: 12
Pridružen: 19. Jun 2010 19:53
Telefon: iPhone

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a jonatan »

Moram pa priznati, da sem razočaran nad odzivom Tušmobila na pritožbe, saj vidim, da še zdaleč nisem bil edini s temi težavami.
Na mojo drugo pritožbo, v kateri sem prosil, naj mi navedejo, preko katerih baznih postaj naj bi opravil sporne seje, mi sploh niso odgovorili. Dejstvo je namreč, da so mi računali podatkovne seje tudi, ko sem se nahajal v centru Ljubljane in brez možnosti nacionalnega roaminga.

Nimam namena več izgubljati časa in denarja in sem se vdal. Vesolje sem pretvoril v paket brez in številka miruje. Papa Tuš.
delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a delboy »

jonatan napisal/-a:Moram pa priznati, da sem razočaran nad odzivom Tušmobila na pritožbe, saj vidim, da še zdaleč nisem bil edini s temi težavami.
Na mojo drugo pritožbo, v kateri sem prosil, naj mi navedejo, preko katerih baznih postaj naj bi opravil sporne seje, mi sploh niso odgovorili. Dejstvo je namreč, da so mi računali podatkovne seje tudi, ko sem se nahajal v centru Ljubljane in brez možnosti nacionalnega roaminga.

Nimam namena več izgubljati časa in denarja in sem se vdal. Vesolje sem pretvoril v paket brez in številka miruje. Papa Tuš.

V LJ obstaja še zmeraj, po nekod NR gostovanje v nekaterih stavbah, kjer so postavljeni notranji repetitorji, kamor drugače zunanji signal ne prodre. Res je tudi, da so takšni primeri sila redki.

Res je tudi, da so v opombah zabeležili, kako se omrežje ispisuje ko se gre za lastno in kako za NR, res je tudi, da vsak uporabnik sam skrbi za uporabo svojega telefona, ker pa nekateri pri tem niso bili dosledni in Tušmobil nima vpliva na razvoj posameznega OS, se je odločil, da bo omogočil tudi blokado prenosa podatkov v NR, ravno v izogib kasnejšim težavam za uporabnika.

Lp.
Zadnjič spremenil delboy, dne 01. Dec 2010 15:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
enpir
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1174
Pridružen: 27. Okt 2009 09:24
Telemach paket: SEVEC

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a enpir »

pomoje da za 1 mesec nazaj ne morejo gledati na katero bazno si bil takrat prijavljen, lahko samo napišejo da si bil v tem in tem času na @m omrežju... žal je res tako da je vsak uporabnik odgovoren za nastavitve na aparatu in za način uporabe mobilnega aparata...
ggregor
Novinec
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 16. Dec 2010 17:48
Telefon: HTC WILDFIRE

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a ggregor »

Men so tud upalil v paketu tuš vesolje prejšni mesec za 16Mb zračunali 8€ ampak ni posebno zavedeno kje sem gostoval le čas in kb! Data roaming imam izklopjen. Pa tudi stestiral sem ko preklopim na mobi mi zapiska in internete povezave ne vidim pa tudi če grem na internet mi zabeleži da ne gre! Reklamacijo so mi zavrnili! Ta tuš vesolje je pa res :wallbash:
Stvar sem izklopil za mobitel! *121*4*1*1#
Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a tado »

do zdaj jaz nisem mel teh problemov. Imam Androida in mi je enkrat res zaračunal za 1 EUR podatkov. Ampak ok... bomo videli sedaj sem vklopil to blokado.
Slika
JtS®
Znanec
Znanec
Prispevkov: 354
Pridružen: 28. Avg 2008 22:19

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a JtS® »

Tudi sam nimam problemov...
jonatan
Novinec
Novinec
Prispevkov: 12
Pridružen: 19. Jun 2010 19:53
Telefon: iPhone

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a jonatan »

ggregor napisal/-a:Men so tud upalil v paketu tuš vesolje prejšni mesec za 16Mb zračunali 8€ ampak ni posebno zavedeno kje sem gostoval le čas in kb! Data roaming imam izklopjen. Pa tudi stestiral sem ko preklopim na mobi mi zapiska in internete povezave ne vidim pa tudi če grem na internet mi zabeleži da ne gre! Reklamacijo so mi zavrnili! Ta tuš vesolje je pa res :wallbash:
Stvar sem izklopil za mobitel! *121*4*1*1#
Welcome to the club.
Tudi meni so zavrnili reklamacijo, v poslovalnici so mi svetovali novo reklamacijo (so se strinjali, da je v navedeni situaciji nacionalni roaming nemogoč). No, na novo reklamacijo mi niti odgovorili niso. Odnos bi bil res lahko boljši, na ta način izgubljajo stranke in takih ne bo nazaj.
Deky_
Specialec
Specialec
Prispevkov: 2394
Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
Telefon: Samsung Galaxy S23u.
Kraj: Postojna

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a Deky_ »

Kolk sem jst opazil ta njihova blokada v Mobitelovem omrežju ne deluje pravilno...ker včeraj ko sem bil v eni od trgovin pač ni signala od tuša in se preklopi na Mobitelovo omrežje in mam pač telefon ki ma Android mi je vseeno prenašalo GPRS podatke tut če mam vklopljeno blokado...res da ni velik 0.11€ sam vseeno če je blokada prenos podatkov v Mobitelovem omrežju ne bi smelo nič delovat..

p.s: A kdo od vas ve kje najt pri Androidu ( Ročno in samodejno iskanje omrežja)? ker jst tega ne najdem :roll:
voyager
Novinec
Novinec
Prispevkov: 39
Pridružen: 20. Mar 2009 07:48

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a voyager »

Ja seveda, settings -> Wireless & networks -> Mobile networks (na dnu) -> Network operators -> Search networks in nato izbereš.
Deky_
Specialec
Specialec
Prispevkov: 2394
Pridružen: 14. Avg 2007 08:57
Telefon: Samsung Galaxy S23u.
Kraj: Postojna

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a Deky_ »

voyager napisal/-a:Ja seveda, settings -> Wireless & networks -> Mobile networks (na dnu) -> Network operators -> Search networks in nato izbereš.
Aha a tko gre...Hvala za pomoč.. ;-)
delboy
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1363
Pridružen: 03. Mar 2010 20:06

Re: Tušmobil vesolje in zaračunavanje prenosa podatkov

Odgovor Napisal/-a delboy »

Deky_ napisal/-a:Kolk sem jst opazil ta njihova blokada v Mobitelovem omrežju ne deluje pravilno...ker včeraj ko sem bil v eni od trgovin pač ni signala od tuša in se preklopi na Mobitelovo omrežje in mam pač telefon ki ma Android mi je vseeno prenašalo GPRS podatke tut če mam vklopljeno blokado...res da ni velik 0.11€ sam vseeno če je blokada prenos podatkov v Mobitelovem omrežju ne bi smelo nič delovat..

p.s: A kdo od vas ve kje najt pri Androidu ( Ročno in samodejno iskanje omrežja)? ker jst tega ne najdem :roll:
V takšnem primeru takoj, ko ugotoviš pokličeš 080 700 700 ter prijaviš napako, če je res, potem v takšnih primerih ponavadi tudi skenslajo nastali strošek iz tega razloga.

Lp.
Odgovori