Pozdravljeni!
Jaz sem pa zelo razočarana nad vami.Ko se ti pokvari telefon,je najlažje reči,da si sam kriv za napake,pogodbe ne moreš prekiniti,ker imaš pač vezavo,drug telefon tudi ne moreš še vzeti,samo čakaš lahko ,kdaj bo potekla vezava in pač zamenjaš operaterja.
Pozdrav!
telefon
Re: telefon
Živjo,
tukaj je neuraden forum in Tušmobil nima nič zraven... kar se tiče pa popravila: mobilni aparat ima 24 mesečno garancijo znotraj katere ti lahko popravijo mobilni aparat. V kolikor gre za mehansko napako se garancija seveda ne upošteva. Tušmobil ni pristojen za odločanje ali je popravilo upravičeno garancije ali ne, za to je pristojen pooblaščeni seviser. Menjava operaterja ni potrebna, lahko seveda predčasno odplačaš mobilni aparat in vzameš nov aneks...
tukaj je neuraden forum in Tušmobil nima nič zraven... kar se tiče pa popravila: mobilni aparat ima 24 mesečno garancijo znotraj katere ti lahko popravijo mobilni aparat. V kolikor gre za mehansko napako se garancija seveda ne upošteva. Tušmobil ni pristojen za odločanje ali je popravilo upravičeno garancije ali ne, za to je pristojen pooblaščeni seviser. Menjava operaterja ni potrebna, lahko seveda predčasno odplačaš mobilni aparat in vzameš nov aneks...
Re: telefon
Svojo izkušnje je morda bolje, da podeliš na tel.št. 070 700 700 ali pa pošlješ dopis z razlago in navedeš, kaj se je zgodilo ter kaj predlagaš.
Verjamem, da je prišlo do nesporazuma, morda na posameznem prodajnem mestu ali serviserju in zaradi tega ni razloga, da sebe skrajšaš za storitev Tušmobil-a, zaradi mogoče nevestnega, v danem trenutku, posameznika znotraj podjetja.
Lp.
Verjamem, da je prišlo do nesporazuma, morda na posameznem prodajnem mestu ali serviserju in zaradi tega ni razloga, da sebe skrajšaš za storitev Tušmobil-a, zaradi mogoče nevestnega, v danem trenutku, posameznika znotraj podjetja.
Lp.
Re: telefon
Moram sporočiti,da smo zadevo uredili in se še enkrat zahvaljujem gospodu Igorju Strnadu za pomoč in rešitev.
Hvala lepa!
Hvala lepa!
Re: telefon
Evo sedaj veš, da ni potrebe, da sebe skrajšaš za storitev, zaradi drugih .bojana10 napisal/-a:Moram sporočiti,da smo zadevo uredili in se še enkrat zahvaljujem gospodu Igorju Strnadu za pomoč in rešitev.
Hvala lepa!
Lp.