VPN - pomoč

O Telemach internetu, IPTV, telefoniji...
Odgovori
telemach_user
Novinec
Novinec
Prispevkov: 1
Pridružen: 06. Feb 2016 15:00

VPN - pomoč

Odgovor Napisal/-a telemach_user » 06. Feb 2016 15:07

Zdravo,

Zanima me kaj moram narediti, če se želim preko VPN-ja povezati na službeni računalnik? Klical sem na tehnično pomoč in so mi pomagali samo do te mere, da so mi poslali navodila za modem, kjer naj bi odpiral določene porte.

Uporabljam ShrewSoft VPNClient. Pri ostalih ponudnikih (Siol, T2) nimam težav in se uspešno povežem, na Telemachu pa temu ni tako.
Sistemci iz podjetja so mi posredovali naslednjo povezavo (http://kb.juniper.net/InfoCenter/index? ... ctp=search), kjer naj bi bilo opisano kaj morajo narediti pri Telemachu, da bi lahko uspešno vzpostavil VPN povezavo.

Ima kdo kakšno idejo kaj lahko naredim?

LP

Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2313
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone8
Dodatni paketi: EON light(100/50net)
Kraj: Celje

Re: VPN - pomoč

Odgovor Napisal/-a lithium » 09. Feb 2016 16:39

Kakšen VPN je, IPsec ali SSL?

Pri SSL ponavadi ni potrebno nič, pri IPsec pa mora biti omogočen na routerju ESP in UDP500/4500 port...

Povezava je preko fiksnega ali mobilega interneta? Imate na firmi dovoljene vse dohodne IP naslove?

Log VPN clienta bi tudi marsikaj povedal :)
Administrator neuradnega foruma

Odgovori