Stran 1 od 1

Račun

Objavljeno: 11. Avg 2015 11:04
Napisal/-a masinka15
Prosim,če mi odgovorite,če je še kdo od uporabnikov telefonije na Tušmobilu imel enake probleme kot jaz. En mesec sem prepozno plačala račun. Opomin sem dobila preko sms na telefon. Seveda ga nisem prebrala,ker sem mislila da gre za kakšno reklamo. Čez teden dni sem ugotovila,da ne morem več klicat. Potem smo šele našli ta sms. Takoj sem plačala račun in ponovno vklopili nazaj. Težava se začne z računom. Imam dva sms kartici, vendar eno v enem telefonu drugi v drugem telefonu. Zaračunali so mi pa dva ponovna vklopa. Po mojem to ni prav, saj je za drugo številko ki ni v mojem telefonu (plačnik druga oseba-moja mama). Ali so si upravičeno zaračunali dvojne stroške ponovnega vklopa na računu? Mislim,da bom odpovedala sodelovanje z njimi. Takoj.

Re: Račun

Objavljeno: 11. Avg 2015 13:25
Napisal/-a green
Krivda je na tvoji strani saj nisi plačala računa, tudi pri drugem operaterju nebo nič boljše. Rešitev je trajnik. :)

Poslano z mojega A0001 z uporabo Tapatalk

Re: Račun

Objavljeno: 12. Avg 2015 09:03
Napisal/-a spiderkb
So obe številki na istem računu?

Re: Račun

Objavljeno: 13. Avg 2015 14:16
Napisal/-a masinka15
Na računu,ki sem ga dobila sta pod specifikacijo navedeni obe številki,ker sem lastnik obeh številk.
In mislim,da je bolj prav,da ti pošljejo račun za vsako telef.številko posebej. Ali kdo ve,če je njihovo ravnanje pravilno?
lp, Nh

Re: Račun

Objavljeno: 13. Avg 2015 21:17
Napisal/-a spiderkb
Kateri paket?