Divji račun

Splošno o Telemachovi mobilni telefoniji
camper66
Novinec
Novinec
Prispevkov: 1
Pridružen: 07. Jul 2014 11:36
Telefon: samsung note
Dodatni paketi: vse
Znesek računa: 100

Divji račun

Odgovor Napisal/-a camper66 » 07. Jul 2014 11:48

Sem poslovni uporabnik Tušmobila od samega začetka. Imamo 4 tel.številke in mob.internet. na eni od teh številk mi že od samega začetka ne dela kontrola porabe *123#, Vedno izpiše NIMATE VEČ RAZPOLOŽLJIVIH VSEBIN ali nekaj takšnega. Vedno sem klical na 070/***-*** in vedno dobim odgovor: "smo posredovali in vas bodo poklicali..." bala-bala. NIKOLI NISO KLICALI. Da ne bo pomote, isto mi je izpisalo prvi dan v novem obračunskem obdobju.

V maju 2014 smo menjali pakete in sicer semo šli na Najbližji Premium. Istočasno smo vzeli dva fona in sicer novega Nota in iPhona 5s. Tale iPhone je ravno na tej problematični številki. In kaj se je zgodilo? Namesto pričakovanih cca60,00 € je bil račun ....pazi zdaj!!!! 270,00 € da ne bo pomote, dvestosedemdeset 00/100 €. Seveda sem ga takoj, ampak TAKOJ reklamiral. šel sem na TUŠ mobil v MB, kjer je prijazen dečko pregledal fon in ugotovil, da je telefon ročno nastavljen na Tošmobi, delal pa je na Mobitelu, čeprav je display kazal, da je na Tušmobilu. Izjavil je,d aje to verjetno zato, ker so morali obrezati kartico in da je verjetno prišlo do napake kartice. To je fotografiral in napisal reklamacijo na TUŠmobil. Po 9.dnevih prejmem po večkratnih intervencijah odgovor,d a reklamacije NE PRIZNAVAJO in da če sumim, da telefon ne dela pravilno, ga naj pošljem na uradni iPhone servis. Res pa je,d a vsakokratna intervencija prinese odgovor (no, to je tudi vse, kar so spravili skupaj), da reklamacija ne zadrži plačila in da moramo plačati, potem pa bo, seveda, če bo ugodno rešeno, izstavljen dobropis.)

Zanimivo pa je to, da sem napake na tej številki pričel prijavljati z prvim junijem 2014 in danes dobim račun za junij 2014 in je tako, kot smo pričakovali. 59,06 €.

Pa kdo zdaj koga jebe in zajebava?

a je tu kdo, ki mi lahko mogoče svetuje, na koga se naj obrnem? ker ko kličem 070/***, mi povedo,da me na reklamacije ne morejo vezati, ker....

Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a Safre » 07. Jul 2014 20:26

Žal gre odnos do strank na Tušmobilu očitno v zadnji plan, poudarek pa na maksimiziranju dobička na kratek rok, ki bo dolgoročno odgnal zveste stranke. Obrneš se lahko na direktorja (ime.priimek@tusmobil.si), AKOS, največ pa boš dosegel z glasom denarnice; konkurence je dovolj in če se tega najmanjši operater ne zaveda, jih pač kaznuj s tistim kar jih najbolj boli..

Sent from my SHV-E210S using Tapatalk
Slika

desyncx
Znanec
Znanec
Prispevkov: 114
Pridružen: 02. Jan 2010 10:12
Telefon: Google nexus 6
Kraj: Celje

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a desyncx » 07. Jul 2014 23:16

camper66, obrni se na zvezo potrošnikov. Ker to je tipičen nateg.

Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a Safre » 08. Jul 2014 06:49

Zveza potrošnikov s poslovnimi uporabniki nima nič.

Sent from my SHV-E210S using Tapatalk
Slika

desyncx
Znanec
Znanec
Prispevkov: 114
Pridružen: 02. Jan 2010 10:12
Telefon: Google nexus 6
Kraj: Celje

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a desyncx » 08. Jul 2014 15:30

Mojemu očetu, ko ima highend smartphone samsung e-1080w , ki ga je dobil lansko leto, ko je kupil 2 ali 3 veze mobitela. Pa dobi namesto 5 € računa na položnici 94 €. Obračunali so mu prenos podatkov, ko sploh nima nastavljenega nobenega prenosa podatkov. Pa so mu tudi reklamacijo zavrnili pred 2 mesecoma. Zdaj pa čakamo na odgovor ZPS.

Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2311
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone8
Dodatni paketi: EON light(100/50net)
Kraj: Celje

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a lithium » 08. Jul 2014 17:30

In to na samsung e-1080w, ki sploh ne omogoča GPRS. :zacuden:
Tu nekaj v billingu hudo ne štima :confused:
Administrator neuradnega foruma

BlaBla
Novinec
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 10. Feb 2012 16:59

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a BlaBla » 09. Jul 2014 01:39

Pri meni v Multipaketu s 4imi številkami, na vseh štirih vklopljena blokada prenosa podatkov v gostovanju, sredi meseca pa 7€ dodatne porabe zaradi prenosa v gostovanju? Do konca meseca se poraba sicer ni povišala (spremljal sem preko MojTušmobil), a tudi odgovora na email ki sem ga poslal okoli 20.6 še nisem dobil. Tako da če bo na računu teh dodatnih 7€ in ne bo odgovora na moj email, gredo vse 4 številke proč od Tušmobila. :(

Aja, pa ta dodatna poraba zaradi prenosa v gostovanju se je pojavila že okoli novega leta (takrat le za okoli 3€ vsak mesec), ampak sem krivil nov Android mobilni telefon, pa sedaj vidim da očitno ni kriv telefon ampak operater.

spiderkb
Znanec
Znanec
Prispevkov: 254
Pridružen: 06. Jan 2008 22:13
Telefon: HTC One
Kontakt:

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a spiderkb » 09. Jul 2014 10:15

BlaBla napisal/-a:Pri meni v Multipaketu s 4imi številkami, na vseh štirih vklopljena blokada prenosa podatkov v gostovanju, sredi meseca pa 7€ dodatne porabe zaradi prenosa v gostovanju? Do konca meseca se poraba sicer ni povišala (spremljal sem preko MojTušmobil), a tudi odgovora na email ki sem ga poslal okoli 20.6 še nisem dobil. Tako da če bo na računu teh dodatnih 7€ in ne bo odgovora na moj email, gredo vse 4 številke proč od Tušmobila. :(

Aja, pa ta dodatna poraba zaradi prenosa v gostovanju se je pojavila že okoli novega leta (takrat le za okoli 3€ vsak mesec), ampak sem krivil nov Android mobilni telefon, pa sedaj vidim da očitno ni kriv telefon ampak operater.
Dodatno blokadu vključi. Ker sama blokada na aparatu ni 100%!

BlaBla
Novinec
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 10. Feb 2012 16:59

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a BlaBla » 09. Jul 2014 10:16

Saj tu je problem, da imam vključeno to dodatno blokado, torej blokado s strani tušmobila, pa je vseeno prišlo do tega.

Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2311
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone8
Dodatni paketi: EON light(100/50net)
Kraj: Celje

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a lithium » 09. Jul 2014 10:38

Pa je bilo kaj gostovanja v tujini?
Administrator neuradnega foruma

BlaBla
Novinec
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 10. Feb 2012 16:59

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a BlaBla » 09. Jul 2014 10:58

Ne. Sicer zraven "Zapora prenosa podatkov v gostovanju." na Moj Tušmobil piše "Z vklopom storitve bo onemogočen prenos podatkov, kadar se nahajate v omrežju ponudnika nacionalnega gostovanja v Sloveniji in v tujini.", ampak vseeno, nobena od štirih številk v pretekle pol leta ni bila v tujini. :nevem:

desyncx
Znanec
Znanec
Prispevkov: 114
Pridružen: 02. Jan 2010 10:12
Telefon: Google nexus 6
Kraj: Celje

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a desyncx » 09. Jul 2014 12:32

lithium napisal/-a:In to na samsung e-1080w, ki sploh ne omogoča GPRS. :zacuden:
Tu nekaj v billingu hudo ne štima :confused:
Sej ravno v tem je fora. Sej sem se norce delal na TM centru, da foter ponuca več podatkov, kot jaz, ko službenu uporabljam telefon in prenos podatkov. Pa jaz imam smartphona. Pač vedo, da je moj oče v penziji in ni tehničen tip. Pač potrebuje telefon samo za klice. Mogoče na leto pošlje kak SMS. Meni se je z tem TM totalno zameril. Vse sem spravil pred leti na TM, sedaj bom pa vse spravil drugam. Jaz pa sem si hotel spremeniti paket, pa mi reče, da je sprememba paketa po novem 20 €, pa veš da se mi je utrgal. Sem že skor podpisal pogodbo, pa sem vprašal, če je možno 10 € za spremembo paketa plačati kar zdaj. Je bila vsaj toliko poštena, da mi je to povedala da je 20€ sprememba paketa. Se res vidi, da pri Tušmobilu nekaj ne štima zadnje čase. Če bi jaz začel kasirati, za vsak pritisk tipke enter, kot delajo pri Tušmobilu, bi jaz bil že drugi Bill Gates :evil: . Razumem še ceno 10 € za spremembo paketa ( čeprav je že to veliko), ne pa 20 €, pa ko si to zračunaš v bivše SIT, vidiš kam smo prišli, da dejansko plačujemo sedaj kot žuti.

Safre
Moderator
Moderator
Prispevkov: 800
Pridružen: 21. Jan 2009 10:55
Telefon: Galaxy S VII edge

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a Safre » 09. Jul 2014 19:00

Vse sem spravil pred leti na TM, sedaj bom pa vse spravil drugam.
:bravo:
Slika

Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a tado » 09. Jul 2014 22:59

Pri nas podobna situacija. Sicer bodo zaradi okoliščin podaljšali NR, sicer bi že zdavnaj spokali. Imam enako mnenje kot Safre, no ne le mnenje, tudi izkušnje dokazujejo to.
Slika

Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2311
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone8
Dodatni paketi: EON light(100/50net)
Kraj: Celje

Re: Divji račun

Odgovor Napisal/-a lithium » 11. Jul 2014 15:05

Žal je tudi moja primarna številka pristala na Mobitelu. Pokritost ponekod je preveč šepava. :blush:
Administrator neuradnega foruma

Odgovori