Stran 1 od 1

Slovo

Objavljeno: 25. Maj 2014 18:49
Napisal/-a Safre
Pride čas v življenju, ko se zgodijo spremembe. Žal se je tudi pri meni zgodila ločitev poklicne poti in Tušmobila. Upam, da sem vam do sedaj pomagal po svojih najboljših močeh in boste še naprej uspeli s pomočjo foruma rešiti težave, ki jih po uradnih kanalih ne uspete. Na forumu je še par oseb, ki so zaposlene na Tušmobilu in prepričan sem, da vam bodo priskočili na pomoč pri prav vsaki težavi.


Še enkrat hvala vsem in čim manj težav z uporabo storitev v bodoče vam želim. Igor

Re: Slovo

Objavljeno: 25. Maj 2014 22:55
Napisal/-a lithium
Igor, najlepše hvala za vso strokovno pomoč, ki si jo nudil na forumu. S tvojo pomočjo se je marsikatera težava rešila hitreje preko foruma, kot preko klicnega centra.
Na tvoji bodoči poslovni poti pa čimveč uspehov. :thumbs:

Re: Slovo

Objavljeno: 02. Jun 2014 14:58
Napisal/-a soulpatch
god speed jeffe

Re: Slovo

Objavljeno: 02. Jun 2014 16:57
Napisal/-a mobilko
Kdo kaj ve, če v Naročniški službi potrebujejo dodatne HelpDesk ljudi?
Izkušnje imam tako iz tehnične pomoči kot komunikacije s poslovnimi (tudi SLA) strankami.

Lp.

Re: Slovo

Objavljeno: 04. Jun 2014 11:52
Napisal/-a enpir
Igore hvala, bodi v cvetju pa se vidmo še kdaj ;)

mobilko:
http://www.tusmobil.si/podjetje/zaposlitev