Stran 1 od 1

Tušmobil nateguje uporabnike

Objavljeno: 16. Jul 2013 10:14
Napisal/-a Trubadur
Tušmobil uporabljam že dobro leto dni. Prej sem uporabljal Mobitel.

Kljub začetni smoli, za prenos številke so rabili več kot 30dni, k temu, da so mi zaračunavali vse po spisku, naredili pa nič - a o prvi nezgodi bom napisal v drugi temi.

Očeta, invalida sem navdušil nad novinm telefonom in tudi Tušmobilom, da se bova lahko ceneje pogovarjala med sabo. Prišla sva v PLANET TUŠ CENTER CELJE, kjer nama je BLONDINKA na način kaj pa vidva tukaj delata, ona vzvišena in naduta, midva gledava, če ni morda na kakšnih močnih zdravilih ali celo drogi. Izbereva gsm iz ponudbe in tudi paket, vse podpišemo, nakar gospodična blondinka pove, da tega telefona ni, a ga lahko rezervira in v 3 dneh bo gsm aparat pri očetu. Super. Vzameva kartico, jaz pustim svojo številko, da bodo poklicali, da prideva po telefon.
Po 1 tednu dobi oče račun za gsm. Po 3 tednih me obvestijo da telefona sploh ni.

In tako je sim kartica zapakirana v tušmobil škatli računi pa prihajajo. Tako nam je blondinka iz Tušmobila prodala sim kartico brez telefona. Kot da bi kupil Windows-e, pa ne bi imel računalnika.
Kam naj vtaknem SIM kartico? Tisti BLONDINKI v Celju jo bom na čelo vgraviral in ji izstavljal položnice.

Na klicnem centru se pa tako in tako ne znajo pogovarjat. Res bi rad slišal vse posnetki, ki jih imajo... sram na jih bo!

Re: Tušmobil nateguje uporabnike

Objavljeno: 16. Jul 2013 15:13
Napisal/-a Deky_
Vse lepo in prav sam vedi nekaj to je neuradni forum Tušmobila sami moderatorji in administrativni nismo povezani z operaterje ali a zaposleni.
Tolk za info ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Re: Tušmobil nateguje uporabnike

Objavljeno: 17. Jul 2013 00:53
Napisal/-a enpir
Če prenos ne gre skozi je ponavadi razlog v napačnih naročniških podatkih, prestar račun itd, kaj je bilo narobe sam najbolj veš... in če že kdo zavrača prenos, ga to operater od katerega prehajaš...

Podpis pogodbe je sklenitev naročniškega razmerja. Mobilni aparat ni pogoj za sklenitev razmerja kar pomeni, da lahko skleneš razmerje tudi brez aparata in SIM uporabljaš v xy aparatu. Ker je razmerje aktivno, pa tudi če ne uporabljaš SIM-ke, računi prihajajo in jih je potrebno poravnati. Zdrava kmečka pamet ti pove, da če podpišeš pogodbo je logično, da bodo prihajali računi.

Primerjava z winsi - a je tudi prodajalec kriv da nimaš računalnika doma?

Predvidevam, da se ne znajo pogovarjati zato ker ni po tvoje in ker vztrajaš pri tem, da računa ne boš plačal ker nimaš aparata? Če aparata ni več ponudbi se lahko vzame drugega, če ti to ne ustreza ga kupiš v prosti prodaji, zadnja opcija je pa prekinitev razmerja...

Lp