Re: NEVERJETNO PRI TUŠMOBILU PAČ RADI NATEGUJEJO
Objavljeno: 08. Jan 2013 21:54
Na hitro sem prebral forum in ugotovil, da imam podobne probleme. Najprej se je začelo z napačnim imenom (nekje je bilo pravilno napisano drugje narobe), pa sem po nekaj poskusih popravljanja na tušmobil centrih obupal. Jeseni je bila 12 letna hči, ki je trenutno uporabnica mojega tušmobil telefona, z starimi starši v Italiji in na potovanju z ladjo po Sredozemlju. Ker je imela rojstni dan sva jo z ženo poklicala. Klicala sva dvakrat vendar je zaradi motenj bila veza vsakič prekinjena. Prvič je bil pogovor dolg 62s s prekinitvijo, drugič sta bila dva pogovor dolga z prekinitvijo 4 minute in 37s. Tarifa je bila zaračunana 9,75 EUR/min. Hči sploh ni klicala, ko je bila v tujini. Račun je znašal 80,75Eur (običajen račun zanjo je bil vedno manj kot 10EUR).
Pregledal sem tarife pri vseh operaterjih in nisem našel tako visoke tarife, sem klical tušmobil klicni center naj mi obrazložijo račun. Na klicnem centru so me napotili naj dam pisno reklamacijo, kar sem tudi storil. Ker po mesecu dni nisem dobil odgovora sem poslal še E-pošto z reklamacijo z oznako pomembno in z povratno informacijo o branju pošte. Dobil sem odgovor iz upravljavca (Outlook) pošte, da je bila pošta neprebrana in izbrisana. Potem so blokirali odhodne klice. Napisal sem jim še enkrat na E- pošto s sledečo vsebino:
Že četrtič se oglašam v zvezi z obračunom za tušmobil naročniško številko 070xxxxxxxx. Najprej sem poskušal preko telefona na vašo informacijsko službo, ki me je napotila naj reklamiram pisno. Poslal sem klasično pismo, ker ni bilo odgovora sem poslal še e poštno sporočilo z možnostjo potrditve branja (glej spodaj) in z sledečo vsebino:
Spoštovani,
Po prejemu računa sem klical vašo informacijsko službo, ki mi ni znala obrazložiti računa, zato sem pismeno po pošti zavrnil račun dne 12.11.2012. Do danes nisem dobil odgovora. Zdaj pa ste poslali po SMS sporočilu, da je zapadel rok za plačilo opomina, ki ga sploh nisem prejel. Najprej prosim za obrazložitev računa, potem sem bom odločil kako bom ukrepal.
Potem sem plačal sporen račun, kar se je izkazalo za še eno mojo napako, ker sem v naslednjem mesecu dobil še dodatne stroške za ponovni priklop dodatnih 20EUR.
Danes je 8.1.2013 in ko gledam ali je bila druga E-pošta prebrana ni odgovora, torej v Tušmobilu namerno ne berejo reklamacij ne telefonsko, ne po elektronski pošti, medtem ko račune pošiljajo po E-pošti in opomine z SMS sporočili. Danes sem šel na prvi Tušmobil center in odjavil pogodbo. Zaradi predčasne prekinitve pogodbo bom dobil še 50 EUR kazni, kot mi je povedal predstavnik Tušmobila. Tak način dela je obsojen na propad.
Zato lep pozdrav in Tušmobil nikoli več.
Pregledal sem tarife pri vseh operaterjih in nisem našel tako visoke tarife, sem klical tušmobil klicni center naj mi obrazložijo račun. Na klicnem centru so me napotili naj dam pisno reklamacijo, kar sem tudi storil. Ker po mesecu dni nisem dobil odgovora sem poslal še E-pošto z reklamacijo z oznako pomembno in z povratno informacijo o branju pošte. Dobil sem odgovor iz upravljavca (Outlook) pošte, da je bila pošta neprebrana in izbrisana. Potem so blokirali odhodne klice. Napisal sem jim še enkrat na E- pošto s sledečo vsebino:
Že četrtič se oglašam v zvezi z obračunom za tušmobil naročniško številko 070xxxxxxxx. Najprej sem poskušal preko telefona na vašo informacijsko službo, ki me je napotila naj reklamiram pisno. Poslal sem klasično pismo, ker ni bilo odgovora sem poslal še e poštno sporočilo z možnostjo potrditve branja (glej spodaj) in z sledečo vsebino:
Spoštovani,
Po prejemu računa sem klical vašo informacijsko službo, ki mi ni znala obrazložiti računa, zato sem pismeno po pošti zavrnil račun dne 12.11.2012. Do danes nisem dobil odgovora. Zdaj pa ste poslali po SMS sporočilu, da je zapadel rok za plačilo opomina, ki ga sploh nisem prejel. Najprej prosim za obrazložitev računa, potem sem bom odločil kako bom ukrepal.
Potem sem plačal sporen račun, kar se je izkazalo za še eno mojo napako, ker sem v naslednjem mesecu dobil še dodatne stroške za ponovni priklop dodatnih 20EUR.
Danes je 8.1.2013 in ko gledam ali je bila druga E-pošta prebrana ni odgovora, torej v Tušmobilu namerno ne berejo reklamacij ne telefonsko, ne po elektronski pošti, medtem ko račune pošiljajo po E-pošti in opomine z SMS sporočili. Danes sem šel na prvi Tušmobil center in odjavil pogodbo. Zaradi predčasne prekinitve pogodbo bom dobil še 50 EUR kazni, kot mi je povedal predstavnik Tušmobila. Tak način dela je obsojen na propad.
Zato lep pozdrav in Tušmobil nikoli več.