Razočaranje

Splošno o Telemachovi mobilni telefoniji
larsson
Novinec
Novinec
Prispevkov: 4
Pridružen: 12. Okt 2011 20:17
Telefon: HTC Desire

Razočaranje

Odgovor Napisal/-a larsson » 16. Feb 2012 21:25

Čez pol leta se mi izteče dvoletna vezava naTušmobilu in sem že odločen, da se vračam na Mobitel. Začetno navdušenje nad poceni telefoni (vzel sem HTC Desire) in bogatimi paketi je hitro izpuhtela. Enako tudi začetna naklonjenost malemu Davidu, ki se je boril z Goljatom (Tušmobil vs Mobitel, če kdo ni dojel :) )

Glavni razlog za odločitev je nespremenjena kakovost storitev v tem času, ki niti slučajno ni na nivoju. Na začetku sem se še upal, da se bo situacija počasi popravljala, vendar mi je sedaj jasno, da zaman. Glavna zamera gre na račun signala, klicev in podatkovne povezave. 90% časa se gibljem na relaciji Kranj-Ljubljana, torej pričakujem, da bo signal brezhiben. Žal temu ni tako, tudi v Ljubljani se prevečkrat zgodi, da je signal slab, ali ga ni. Druga težava je podatkovna povezava, ki neredko pade na edge (razumljivo pač- premalo baznih postaj). Sem pa s svojim HTC-jem velik porabnik MB-ov.Največja zamera leti na najosnovnejšo storitev, klicanje. Žal moram ugotoviti, da preklapljanje med baznimi postajami med pogovorom velikokrat prekine pogovor. Mnogokrat moram klicati tudi po pekrat, da klic uspe. Ljubljanska obvoznica tudi občasno ni povsem pokrita, v izvozu šentviškega tunela proti Gorenjski pa mi tudi skoraj vedno prekine povezavo. Glede na to, da niti osnovna storitev na najbolj obljudenem delu naše deželice ne deluje brezhibno se bom čez pol leta žal poslovil od Tušmobila.

Tole pisanje nima posebnega namena, moral sem pač deliti svoje razočaranje še s kom. :)

pierson
Znanec
Znanec
Prispevkov: 357
Pridružen: 24. Avg 2011 17:33
Telefon: iPhone5

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a pierson » 17. Feb 2012 19:06

Ce pogledas realno...
Tusmobil ves cas z nekim dumpingom cen poskusa pridobiti uporabnike, ponuja jim celo vinjete, nakup v trgovinah prinasa uporabnikom neke bonitete, razvoj omrezja stagnira, ker enostavno ni denarja.
Nazalost, bili so poskusi prevzema Tusmobil omrezja s strani tujih operaterjev, ampak ko pogledas Tusmobil podjetje ugotovis da je vrednost tega podjetja prenapihana in da ta denar katerega je gospon Mirko iskal, ne bo videl.
Tusmobil da bi postal resen konkurent simobilu in mobitelu, vanj bi moral vstopiti kaksen evropski gigant, ki bi prinesel denar in dokoncal gradnjo omrezja, vzpostavil red v podjetju, pripeljal sposoben in izobrazen kader...
Tusmobil je za lokalne klice po sloveniji s temi svojimi free paketi dober (ker si lahko v mobitel roamingu in ti ne obracunavajo dodatnih stroskov, si pa prikrajsan za internet in mms) ker dobis dosti minut za razliko od konkurence, ampak za resno uporabo so dalec od idealnega.
Posebej ce imas kaksne opravke s tujino, potem so SMS-i iz tujih omrezij v Tusmobil velika loterija, po vecini primerov niso dostavljeni pa ceprav ima Tusmobil s tujim operaterjem bilateralno pogodbo glede roaminga in izmenjave sms-ov, ampak enostavno zadeve nimajo urejene.
Zato recimo je Mobitel in Simobil svetlobna leta pred Tusmobilom, kar se tice roamingov in sprejemanja sms-ov in mmsov iz tujine.

Odvisno je kaksne prioritete ima clovek, ce ga nekatere pomankljivosti ne motijo, potem ni problemov :)

đonson

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a đonson » 18. Feb 2012 14:28

Poglej,trg telekomunikacij je odprt za vse uporabnike,lahko menjaš operaterja "prosto po prešerno",kaj mislita,če bi še imel simobil svoj forum pa mobitel svoj forum,koliko bi bilo izlivov razočaranja kot v vajinem primeru,poznam dosti primerov,ko so uporabniki ,ker niso bili zadovoljni z storitvami naših operaterjev,se prestavili drugam,poglejta na primer T-2 omrežje "adijo pamet" 35% pokritost,ljudje pa še vseeno hodijo k tem operaterju,zakaj ker je poceni,simobil poznam dosti uporabnikov ,ki so bili razočarani nad njihovim omrežjem,čeprav so ga "nadgradili".
Mobitel pa je poglavje zase,roko na srce,res imajo pokritost o tem ni dvoma,po drugi strani te pa oberejo do kosti z plačilom storitve,katero pač imaš,še preden se tega zaveš.
Ne favoriziram nobenega od naših operaterjev,vsak ima dobre in slabe stvari,pač izbereš,kaj je tebi pomembno,oz.katere storitve boš najbolj uporabljal,res da v tvojem primeru ni signala,da si se pač odločil za zamenjavo operaterja,ampak poglej z druge plati,v kolikem času je Tušmobil zgradil omrežje kakršnega pač ima in v kolkem času recimo je pa Mobitel gradil svoje omrežje,ko je bil še v monopolnem položaju se mu seveda nikamor ni mudilo in pa seveda cene je postavljal po svoji želji.
Poglej si podatek,da mobitel iz leta v leto izgublja naročnike in prav je tako,konkurenca mora biti.
Seveda si pa bo vsak uporabnik ustvaril svoje menje kaj je dobro za njega,kaj pa ni!

Lp!

Uporabniški avatar
SvetIdej
Specialec
Specialec
Prispevkov: 2924
Pridružen: 26. Jul 2010 09:55
Telefon: Nexus 5
Kontakt:

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a SvetIdej » 18. Feb 2012 15:26

Primerjati med sabo ni več problem ;)
http://www.svetidej.com/informacije/mob ... vanja.html
Slika

larsson
Novinec
Novinec
Prispevkov: 4
Pridružen: 12. Okt 2011 20:17
Telefon: HTC Desire

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a larsson » 18. Feb 2012 23:27

Mobitel sem po 12 letih zapustil, ker so mi skenslali džabest, nov paket pa bi me glede na mojo porabo prišel 40-50€.
Če bi imel takrat mobitel pakete kot danes, ne bi menjal. In če bi tusmobil v letu in pol kaj napredoval tudi zdaj ne bi menjal.

floyd1
Novinec
Novinec
Prispevkov: 4
Pridružen: 16. Maj 2012 21:16
Telefon: SGS
Znesek računa: 20

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a floyd1 » 16. Maj 2012 22:10

Malo obujam staro temo, še en razočaran.

Najprej sem šel iz Simobila na Tušmobil zaradi poskusa zaračunavanja nečesa, kar nisem nikoli potreboval. Ne gre za tistih 10 EUR letno (ki so jih na koncu itak ukinili), ampak princip. Potem sem ugotovil če, da nezakonito zaračunavajo zamudne obresti. Sem jim poslal prijazno reklamacijo in so takoj vrnili denar do zadnjega centa.

S Tušmobilom je bilo nekaj mesecev vse OK, dokler enkrat nisem pozabil plačati položnice in na naslednji dobim postavko "stroški upravljanja terjatev", ki so bili glede na dolgovani znesek in zakon skoraj 30x previsoki. Ša enkrat, ne gre se za denar, ampak (spet) princip. Stvar je po ZVPot nezakonita, kar pri Tušmobilu vedo. Račun sem reklamiral in po njihovem odgovoru plačal "nesporen" del z zakonitimi zamudnimi obrestmi. Reklamacijo so zavrnili (brez odgovora na moje vprašanje), ker so ravnali v skladu z njihovimi splošnimi pogoji. A ti so vsaj v tem delu nezakoniti, kar so mi potrdili tudi na TIRS-u - proti Tušmobilu teče v zvezi s tem nezakonitim zaračunavanjem inšpekcijski postopek že od začetka leta 2011.

Pa poglejmo 27.a člen Zakona o varstvu potrošnikov:
(1) Ne glede na splošna pravila o obligacijskih razmerjih se v primeru zamude pri plačilu s strani potrošnika kot pogodbene stranke, ne sme dogovoriti uporabe višjih zamudnih obresti, kot jih določa obligacijski zakonik.
(2) Stroški opomina, ki ga izda podjetje, v primeru zamude plačila potrošnika kot pogodbene stranke, ne smejo presegati dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti.


Da zgodbo skrajšam, trenutno še vedno čakam na njihov odgovor na simpl vprašanje, kako je to zakonito (vprašal sem jih že 5-krat, a odgovorijo vse drugo, samo na to vprašanje ne). Dvakrat sploh niso več odgovorili (pravijo sicer, da menda so, a očitno ne meni ;-)), jaz pa tudi več ne mislim izgubljati časa z njimi - konkurence je dovolj. S takim odnosom do strank pa bodo verjetno hitro šli nazaj tja, kjer so začeli - nekje daleč, na obrobje SLO mobilne telefonije.

So komu tako reklamacijo (glede stroškov upravljanja terjatev) že upoštevali in rešili pozitivno oz. kakšne so vaše izkušnje?

Uporabniški avatar
enpir
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 1168
Pridružen: 27. Okt 2009 09:24
Telemach paket: SEVEC

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a enpir » 16. Maj 2012 22:23

postavka na računu ni obračunana kot opomin ali obresti, temveč kot storitev, katere pa ta zakon ali katerikoli drug zakon ne omejuje....

in kaj je glavna razlika med tem kar je Simobil želel zaračunavati vsem brez možnosti ugovora? - to da pri TM si sam odgovoren za to ali boš prejel opomin ali ne, S! te možnosti ni dal.... Če boš vedno gledal iz "principa" ti bo kmalu zmanjkalo SLO operaterjev...

floyd1
Novinec
Novinec
Prispevkov: 4
Pridružen: 16. Maj 2012 21:16
Telefon: SGS
Znesek računa: 20

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a floyd1 » 17. Maj 2012 06:25

Glede principa se strinjam, to pa veliko pove tudi o konkurenci, oz. o tem kaj si naši operaterji lahko privoščijo.
Glede storitve pa po mojem seveda ne bo držalo. Po pogovoru z 2 pravnikoma sta oba povedala povsem enako - oni lahko to imenujejo kakorkoli, tudi ločene postavke ne pomagajo - še vedno je to "kazen za neplačilo" in kot taka nezakonita oz očitno izigravanje zakona.
Veliki oglaševalci si to lahko privoščijo, ker jih mediji ne bodo nikoli "raztrgali", kdo pa bo pljuval v skledo, iz katere se hrani?
No, tudi tržna inšpekcija se očitno strinja z "mojo" razlago, le ti postopki so pri nas nerazumno dolgi.

Roky
Novinec
Novinec
Prispevkov: 28
Pridružen: 26. Okt 2011 20:29

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a Roky » 17. Maj 2012 13:33

Koliko časa pa si zamudil rok plačila, če morda veš? Oz. po koliko zamudnih dneh sploh obravnavajo kot terjatev...

floyd1
Novinec
Novinec
Prispevkov: 4
Pridružen: 16. Maj 2012 21:16
Telefon: SGS
Znesek računa: 20

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a floyd1 » 17. Maj 2012 21:15

Če se prav spomnim nekaj dni. Je bilo že pred kakimi 4 meseci. To se mi niti ni zdelo toliko pomembno, kot tudi to, da sem do takrat vse položnice redno plačeval.
Jasno, je, da sem prvi napako naredil jaz (neplačilo) in ne oni. A "kazen" je enostavno previsoka. Za nekaj dni zamude po zakonu pač ne morejo zaračunati poleg "rednih" 20 EUR še več kot 2 EUR (zamudne obr. + stroški upr. terjatev). Tako pravi zakon. Si predstavljate, da bi lahko tudi policist nekoga za najbolj banalen prekršek kaznoval za npr. 1000 EUR? Zato pa so država in zakoni, da te možne anomalije uredijo. A tu se najdejo mobilni operaterji, ki te zakone zavestno kršijo, ker jim očitno nihče nič ne more, kraja denarja svojim strankam pa je očitno preveč mikaven šport, da bi se temu kar tako odrekli.

Pa da ne bom bentil samo čez Tušmobil, kot sem rekel, Simobil dela povsem enako, le da ti po vloženi reklamaciji oz. pritožbi znesek vrne. Seveda ti ga na naslednji položnici lahko (in v praksi to tudi naredijo) spet zaračunajo. Zakaj? Ker se jim - SPLAČA. Nekaj 100 EUR kazni od inšpektorja tu in tam, oni pa s tem "zaslužijo"(oz. ukradejo) mesečno... ...kaj pa vem, v glavnem preveč.

No, jaz sem od naslednjega tedna dalje na Mobitelu. Danes so me iz TM celo klicali in vprašali, zakaj sem zamenjal operaterja. Me je kar "zalapnilo", mrak na oči pa to... :doh: Sem pojasnil, da je bil osnovni problem v 1,67 EUR, in da kljub 4-mesečnim "naporom" nisem dobil nobenega odgovora o zakonitosti tega njihovega zaračunavanja, dobil sem le to, da je to v njihovih splošnih pogojih. To sem seveda vedel od vsega začetka in tega niti nisem spraševal. Ne vem, zakaj me imajo za idiota. Če se pa nekomu splača krasti 1,67 EUR in izgubiti (ja, vem - eno teeeeečno) stranko, pa naj presodi vsak sam. Meni se zdi, da se vseeno ne splača, pred tem smo lepo sodelovali brez problemov in pošiljanja reklamacij.

In ko nas bo takšnih (zelo tečnih) več, bodo tudi operaterji ponujali storitve na višjem nivoju. Mislim vsaj na odnos do strank, ker s tehničnim delom sem bil v nasprotju z marsikom zelo zadovoljen, nikoli nisem doživel nekih čudnih prekinjanj ali kaj podobnega.

PS: Že ves čas sem ugotavljal, da mogoče govorimo rahlo drugačen jezik in se pač enostavno ne razumemo. In včeraj sem dobil njihov (e-mail) odgovor, da so mi že 4.4. poslali odgovor na mojo reklamacijo. Jaz sem jim to reklamacijo poslal 22 dni kasneje (26.4.), torej... Jasnovidost? :wallbash:

tanci82
Novinec
Novinec
Prispevkov: 15
Pridružen: 06. Feb 2012 20:46
Telefon: Samsung

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a tanci82 » 19. Maj 2012 21:36

enpir napisal/-a: in kaj je glavna razlika med tem kar je Simobil želel zaračunavati vsem brez možnosti ugovora? - to da pri TM si sam odgovoren za to ali boš prejel opomin ali ne, S! te možnosti ni dal....
Kako to misliš?
Slika

floyd1
Novinec
Novinec
Prispevkov: 4
Pridružen: 16. Maj 2012 21:16
Telefon: SGS
Znesek računa: 20

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a floyd1 » 22. Maj 2012 10:49

TM je to poimenoval "Stroški ..." in pač zadevo opredelil kot storitev. Ki izhaja iz zamude plačila in zato "pade" pod ZVPot. Ki pa ga krši in to precej. Jim bodo že še inšpektorji razložili . Simobil pa te ugovore itak rešuje pozitivno, ker vedo, da so s tem zaračunavanjem nezakoniti.

Da končam to zgodbo, sem že na Mobitelu in čeprav se mi je vedno zdelo, da mi je Tušmobil (kot tudi Simobil) delal čisto dobro...
To kar imam zdaj, je svetlobna leta pred Tušmobilom in Simobilom. Internet dela hitro, zelo hitro. Sem na začetku celo gledal, da nimam wireless slučajno vklopljen, ker sem bil doma... Sem zelo zadovoljen, da sem zamenjal, čeprav imam zdaj 4x manj podatkov zakupljenih za skoraj iso naročnino (itak pa sem jih navadno mesečno porabil le do 200 MB max.).

Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a tado » 22. Maj 2012 19:10

V glavnem da si zadovoljen.
Slika

Uporabniški avatar
lithium
Administrator
Administrator
Prispevkov: 2311
Pridružen: 17. Apr 2007 16:49
Telemach paket: Free2Go Revolucija
Telefon: iPhone8
Dodatni paketi: EON light(100/50net)
Kraj: Celje

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a lithium » 22. Maj 2012 20:09

Saj sem tudi jaz (bil) zadovoljen z Mobitelom, dokler nisem dobil račun :blush: :confused:
Administrator neuradnega foruma

Uporabniški avatar
tado
Stari maček
Stari maček
Prispevkov: 997
Pridružen: 14. Nov 2007 11:05
Telemach paket: FREE2GO Revolucija
Telefon: Alcatel Idol 3 4.7
Znesek računa: 7 €
Kraj: Perth (Scotland)/Kranj

Re: Razočaranje

Odgovor Napisal/-a tado » 23. Maj 2012 18:01

Kot marsikdo drug. Saj zato pravim, če pravi da je zadovoljen je to to... Zato je na voljo konkurenca.
Slika

Odgovori