odklep usb modema (mobilni internet)
Objavljeno: 03. Feb 2012 12:48
Pozdravljeni!
Rada bi izrazila svoje nezadovoljstvo in razočaranje nad organizacijo in delovanjem Tuš mobila.
Dne 9.1. sem v poslovalnico Bavarski dvor v Ljubljani prinesla svoj usb ključek mobilnega interneta za odklep, saj bi ga rada uporabljala tudi v tujini in tujih omrežjih. Zagotovili so mi, da je odklep mogoč in bo opravljen v cca. 4 dneh. Po skoraj mesecu dni kasneje (3.2.) ključka še vedno nisem dobila nazaj. Vmes se je namreč izgubil najprej na poti do serviserja in še enkrat na poti nazaj. Trenutno ga še vedno nekje iščejo, jaz pa pač čakam. Vmez sem bila že vsaj 5x na poslovalnici in v kontaktu s prodajalci prek telefona, tako da sem vsakič sproti opominjala, naj se stvar prosim uredi.
Za nameček so mi še sporočili, da mi ključka ne bodo odklenili, ker imam sklenjeno le predplačniško razmerje.
Se opravičujem izrazu, vendar menim, da gre preprosto za pretirano zajebancijo in skrajno nespoštljivost do vaših strank.
Prosim za opravičilo in pojasnilo.
Lep pozdrav,
Darja
Rada bi izrazila svoje nezadovoljstvo in razočaranje nad organizacijo in delovanjem Tuš mobila.
Dne 9.1. sem v poslovalnico Bavarski dvor v Ljubljani prinesla svoj usb ključek mobilnega interneta za odklep, saj bi ga rada uporabljala tudi v tujini in tujih omrežjih. Zagotovili so mi, da je odklep mogoč in bo opravljen v cca. 4 dneh. Po skoraj mesecu dni kasneje (3.2.) ključka še vedno nisem dobila nazaj. Vmes se je namreč izgubil najprej na poti do serviserja in še enkrat na poti nazaj. Trenutno ga še vedno nekje iščejo, jaz pa pač čakam. Vmez sem bila že vsaj 5x na poslovalnici in v kontaktu s prodajalci prek telefona, tako da sem vsakič sproti opominjala, naj se stvar prosim uredi.
Za nameček so mi še sporočili, da mi ključka ne bodo odklenili, ker imam sklenjeno le predplačniško razmerje.
Se opravičujem izrazu, vendar menim, da gre preprosto za pretirano zajebancijo in skrajno nespoštljivost do vaših strank.
Prosim za opravičilo in pojasnilo.
Lep pozdrav,
Darja