NEZADOSTNOA POJASNILA PRODAJALCEV NAROČNIKOM V PE TUŠMOBIL
Objavljeno: 31. Jan 2012 15:20
Ne vem kaj se dogaja z prodajalci svetovalci za pultom PE TUŠMOBILA
Namreč zgodilo se mi je da nas niso klub vprašanjem glede prehoda iz enega paketa 35 na 20 zadostno obvestili o plačilu storitev tako da smo dobili zaračunan znesek 10 evrov zaradi prehoda na nižji paket povedati pa moram da se mi je vezava iztekla in bi me lahko opozoril in povedal njihove pogoje.Tako da ko sem klical na njihovo brezplačno št mi je tam razlagala da pač tako je in da sem dobil splošne pogoje kar sploh ni res namreč podpisali smo samo pogodbo in to v poslovalnici BTC na katero pa sem čakal uradno reci in piši 2 meseca s strani Tuš mobila tako da na nekateri način če nisi pozoren te hitro peljejo žejnega preko vode.
2.PRIMER
Žena je sklenila naročnino 25.1.2010.in vzela telefon nokio e 52 s tem je imela vezavo 24 mesecev ampak to še ni vse.Ko je hotela naročninsko razmerje prekiniti 25,1.2012.so nastali problemi zopet neznanja svetovalcev namreč šla je v poslovalnico 15.1.2012 da se pozanima o prekinitvi nakar ji je svetovalec razložil da ne more zaradi pogodbene kazni odplačilo telefona ni pa ji razložil da bi ta znesek bil cca 5 evrov in bi s tem ko bi odpoved naročniškega razmerja naredila pred 20 tega meseca prišparala 30 evrov zaradi tega ker imajo v splošnih pogojih katere žal uporabniki slabo beremo oziroma jih sploh ne napisano če prekineš do 20 se ti upošteva še ta mesec drugače se ti podaljša še za 1 mesec.Tako da sem razmišljal seveda če bi na to opozarjali potem noben ne bi sklenil razmerja po 20 in bi poslovalnice ostale brez prometa.Prav tako pa se sprašujem zakaj ta dodatni mesec ko smo se priključili 25 so nam lahko obračunali storitev ta 5 dni v tekočem mesecu in naredili priklop v 24 urah kakšen je pa zdaj problem obračunati za 25 dni in izklopiti tel številko in razdreti naročniško razmerje prav tako v 24 urah in stvar rešena zakaj dodatni mesec če odpoveš naročniško razmerje po 20 tekočega meseca-
Povwdati pa moram da so na informativni številki 070-700-700 prav tako neznalci bobnajo isto stvar in se opravičujejo meni je žal da se vam je to zgodilo če pa jih povprašaš po telefonski številki kakšne bolj odgovorne osebe pa tako ne poznajo nobene oziroma ti jo nočejo dati po slišanem jih potem slišijo.
Ampak kljub določenim težavam sem zvohal številko njihove pravne službe in me je njihov predstavnik poklical nazaj in po daljšem pogovoru je nekako uvidel da imam prav in priznal da bojo o mojem predlogu razmislili ampak da bo moralo preteči najbrž še veliko vode preden se bo kaj spremenilo
Tako da take stvari me jezijo in resnično razmišljam o zamenjavi ponudnika
LP
Namreč zgodilo se mi je da nas niso klub vprašanjem glede prehoda iz enega paketa 35 na 20 zadostno obvestili o plačilu storitev tako da smo dobili zaračunan znesek 10 evrov zaradi prehoda na nižji paket povedati pa moram da se mi je vezava iztekla in bi me lahko opozoril in povedal njihove pogoje.Tako da ko sem klical na njihovo brezplačno št mi je tam razlagala da pač tako je in da sem dobil splošne pogoje kar sploh ni res namreč podpisali smo samo pogodbo in to v poslovalnici BTC na katero pa sem čakal uradno reci in piši 2 meseca s strani Tuš mobila tako da na nekateri način če nisi pozoren te hitro peljejo žejnega preko vode.
2.PRIMER
Žena je sklenila naročnino 25.1.2010.in vzela telefon nokio e 52 s tem je imela vezavo 24 mesecev ampak to še ni vse.Ko je hotela naročninsko razmerje prekiniti 25,1.2012.so nastali problemi zopet neznanja svetovalcev namreč šla je v poslovalnico 15.1.2012 da se pozanima o prekinitvi nakar ji je svetovalec razložil da ne more zaradi pogodbene kazni odplačilo telefona ni pa ji razložil da bi ta znesek bil cca 5 evrov in bi s tem ko bi odpoved naročniškega razmerja naredila pred 20 tega meseca prišparala 30 evrov zaradi tega ker imajo v splošnih pogojih katere žal uporabniki slabo beremo oziroma jih sploh ne napisano če prekineš do 20 se ti upošteva še ta mesec drugače se ti podaljša še za 1 mesec.Tako da sem razmišljal seveda če bi na to opozarjali potem noben ne bi sklenil razmerja po 20 in bi poslovalnice ostale brez prometa.Prav tako pa se sprašujem zakaj ta dodatni mesec ko smo se priključili 25 so nam lahko obračunali storitev ta 5 dni v tekočem mesecu in naredili priklop v 24 urah kakšen je pa zdaj problem obračunati za 25 dni in izklopiti tel številko in razdreti naročniško razmerje prav tako v 24 urah in stvar rešena zakaj dodatni mesec če odpoveš naročniško razmerje po 20 tekočega meseca-
Povwdati pa moram da so na informativni številki 070-700-700 prav tako neznalci bobnajo isto stvar in se opravičujejo meni je žal da se vam je to zgodilo če pa jih povprašaš po telefonski številki kakšne bolj odgovorne osebe pa tako ne poznajo nobene oziroma ti jo nočejo dati po slišanem jih potem slišijo.
Ampak kljub določenim težavam sem zvohal številko njihove pravne službe in me je njihov predstavnik poklical nazaj in po daljšem pogovoru je nekako uvidel da imam prav in priznal da bojo o mojem predlogu razmislili ampak da bo moralo preteči najbrž še veliko vode preden se bo kaj spremenilo
Tako da take stvari me jezijo in resnično razmišljam o zamenjavi ponudnika
LP